MuscleMeat

Body&Fit,SUPER BEDANKT!

Moet eerlijk zeggen dat ik ook al de overstap heb gemaakt. Een 100% isolaat voor die prijs, kun je niet laten staan.

Ligt eraan wat ik nodig heb, maar bestel het meeste bij bodyenfitshop, maar ook af en toe bij XXL hoor!

Bestel er eigenlijk altijd. Een keer niet tevreden geweest over een product maar dat lag misschien ook een beetje aan mijn eigen verwachtingen (BCAA poeder dat niet oploste maar slechts een schuimlaag vormde). In overleg dan ook niets mee gebeurd. Nu ik dit lees had ik misschien pech. Voor de rest blij dat ze altijd gewoon de volgende dag leveren. Nooit gezeik dat er iets niet in huis is zonder dat ze het vermelden. Extra'tjes wordt ook niet moeilijk over gedaan.

Leuk om al deze positieve reacties te lezen:)

Bedankt mannen!

Niet om te slijmen of om positieve reclame te maken, maar het moet gezegd worden: B&F doen echt nergens moeilijk over. Een extra product nasturen na een bestelling waar iets mis mee is gegaan doen ze nooit moeilijk over. Een doos vol met samples is ook geen uitzondering bij deze webshop. Dergelijke klantvriendelijkheid ben ik bij geen enkele andere concurrent tegengekomen. Ik zou zeggen: ga zo door, erg goed om je op deze manier te willen onderscheiden!

Nou nou, de wereld zal vergaan. :eek:

Bedrijven waar veel bestellingen uitrollen, daar kan altijd iets mis gaan.
Maar goed, jij zult wel de enige persoon in de wereld zijn die nooit iets fout doet. ;)

Body en Fitshop :thumbs:
Ik stoorde mij dan ook alleen maar aan de reply.
Heb trouwens al veel besteld bij bnf en alles verliep vlot.
Ik doe idd nooit iets fout en ben perfectie in levende lijven.

Niet om te slijmen of om positieve reclame te maken, maar het moet gezegd worden: B&F doen echt nergens moeilijk over. Een extra product nasturen na een bestelling waar iets mis mee is gegaan doen ze nooit moeilijk over. Een doos vol met samples is ook geen uitzondering bij deze webshop. Dergelijke klantvriendelijkheid ben ik bij geen enkele andere concurrent tegengekomen. Ik zou zeggen: ga zo door, erg goed om je op deze manier te willen onderscheiden!

Gaan we zeker doen! :) Dank je!

Daar zijn er vast meer van:D

Ik vind wel wat hebben zo apart complimenten topic. :D

Straks zijn er nog T-shirts van ons :D

-Leon

Terug
Naar boven