AndroidHealthClinic

bodybuilders in beeld

''Houd de lunch binnen''
Wedden dat de schrijvers van dit artikel een bierbuik van 2 meter omvang hebben?

las het ook net

hahaha ''waarom is dat bruine wille ze rappert worden''

bb is voor een niet bb toch niet te begrijpen.

nou moet ik zeggen dat sommige vrouwen wel een beetje onsmakelijk eruit zien op die foto`s

die vrouwen zien er idd niet uit, maar al die comments...wat een r**ards:roflol:

Jij bent hier de nerd, aangezien je inderdaad niet per se meer kracht krijgt van bodybuilden. Dat is namelijk wat anders dan krachttraining!'

:roflol:
Het maakt geen reedt uit hoe ze trainen met al die chemische rommel in hun donder en spiermassa verliezen ze sowieso wel zodra ze stoppen met spuiten en slikken. Zien er tijdelijk heel gezond uit van buiten, maar rotten van binnen lekker weg en binnen de kortste keren zakken ze als een plumpudding weer in elkaar en blijft er alleen zo een vet, viesch, lelijk, dom hoopje mens over dat vaak niet lang meer leeft.'
:roflol:

Zag het net ook staan.
:roflol: @ alle vooroordelen. Ik heb nog geen post gelezen van iemand die er ook maar een beetje verstand van heeft.

:roflol: Jealousy is a b*ch.

I lol'd

Die linker is niet verkeerd hoor:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ DePannekoek | 14-06-09 | 15:14
Jij bent hier de nerd, aangezien je inderdaad niet per se meer kracht krijgt van bodybuilden. Dat is namelijk wat anders dan krachttraining!

Eeeh dat wist ik niet bodybuilding is geen krachttraining :rolleyes:
Volgensmij heeft het gemiddelde lezer hier een I/Q van een gebakken banaan.

Agh 3 jaar geleden dacht ik nog dat Ronnie Coleman natural was omdat het "mr. Olympia" heet en ik dacht dat ze daar doping controles deden net als bij de olympische spelen :roflol:

tja een setting buiten de gebaande wegen blijft altijd verbonden met een wereld vol vooroordelen on onbegrip.

Terug
Naar boven