MuscleMeat

Bodybuilders (m/v) gezocht voor BIG PARTY!!!

Aimee

Competitive Bodybuilder
Waardering
26
Beste members,

Club Trouw (TrouwAmsterdam) te Amsterdam zoekt voor zaterdag 20 maart een aantal bodybuilders die interesse hebben mee te werken aan een groot nieuw feest. Trouw zoekt zowel mannelijke als vrouwelijke bodybuilders.

TrouwAmsterdam is een tijdelijke bar, restaurant, club, expositieruimte en ontmoetingsplek gelegen in het voormalige Trouw-gebouw aan de Wibautstraat, Amsterdam. Trouw staat bol van de creativiteit en ziet horeca als een totaalbeleving waarin eten, drinken, dansen, kunst en cultuur samengaan in verschillende inspirerende industriële ruimtes.

TrouwAmsterdam opent eind februari 2009 haar deuren voor twee jaar en is een initiatief van de mensen achter restaurant_bar_club 11 op de 11e verdieping van het Post CS gebouw. Opgericht in een tijd van crisis, is het credo van Trouw: 'Het enige wat we nodig hebben... is muziek, eten en leuke mensen.'

Naast dat je zelf natuurlijk kunt meegenieten van een topfeest ontvang je voor je optredens € 200,- en mag je ook nog eens 5 van je vrienden op de gastenlijst zetten!!!!

Mocht je interesse hebben of meer informatie wensen, stuur me dan een pm of neem contact op met Trouw Clubmanager Daan Steures daan@trouwamsterdam.nl of 06-26956926

wat is precies de bedoeling dat je dan gaat doen?

sexy-time :D

wat zijn de minimale afmetingen die je moet hebben? :D

Hebben jullie al kaartjes?

VOOR DE GUNSHOW

• Topic Starter Topic Starter
Bij dit soort feesten gaat het er meestal om dat je poseert op de muziek op een podium. Niks erotisch of iets in die trant. Ik heb zelf op Wasteland geposeerd en zelfs DAAR was het niet erotisch! :D Laat staan op een feest als "ONTROUW"!!!! :)

Voor meer informatie kun je het beste even contact opnemen met Trouw clubmanager Daan Steures via bovenstaand e-mailadres of telefoonnummer.

hoe ripped moet je wezen?:D

ik zit nu nog rond de 17% van me bulk :o

club trouw. komen daar normaliter niet alleen maar studentjes en yups? :roflol:

en wanneer gaan we nou eens daten, aimee? ik blijf het niet vragen.

Laatst bewerkt:
Oftewel je moet in een slip op een podium staan?

Ik woon er 5 minuten vandaan dus ik wil opzich wel langskomen, maar dan gewoon voor het feest.

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals, voor details moet je ff contact opnemen met Daan Steures. Ik ken Club Trouw zelf niet, maar ik kwam wel regelmatig in Club 11 en dat was echt een vette underground club. Ik verwacht dat club Trouw in dezelfde sT is. En zeg nou zelf, € 200,- voor een avondje feesten en wat optreden is toch mooi meegenomen!

Voor 800 ga ik met me ecto body het podium op

wie zet me op de gastenlijst :)

ik ben bang dat ik ga en dan vervolgens een paar buffe monsters van 120kg komen opdagen en dat ik dan vet voor lul sta daar in mijn stringetje op de podium.

Club 11 = top. Intiem sfeertje met bruut uitzicht over de stad :D Alleen de weg erna toe al en dan met de lift. Op de zij bank daar nog eens ontzettend hoerig geweest met 2 Britse dames met m'n koek wause G hoofd. Was met Static, goed techno feestje was dat altijd.

Terug
Naar boven