MuscleMeat

Bodybuilding game?

quifix

Freaky Bodybuilder
Waardering
336
Lengte
1m74
Massa
99kg
Vetpercentage
18%
Hoi,

Bestaat er een BB game waarbij je begint als beginner en dan zo moet opbouwen tot de top en je een trainingsschema etc zelf moet opstellen?

Thnx

:roflol: helemaal niet zo'n slecht idee :D ben benieuwd.

Ik ken het in ieder geval niet.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: helemaal niet zo'n slecht idee :D ben benieuwd.

Ik ken het in ieder geval niet.

Ik zoek dit al even eigenlijk en zag op bb.com iemand met het zelfde idee

Just had am idea for an IFBB video game, would work well on latest consoles etc.

Game would be based on a bodybuilder starting as a beginner and working his way to pro level if successfull.

Game would include 3D lifelike graffix that would stretch into as much detail from gyno, stretch marks and acne etc as well as muscle and bodyfat levels through to contests on stage.

To be successfull in the game u would have to plan diet and training and learn how to pose.

You would also need to take supplements and then chemical enhancement and u could only progress in the game if u got all this correct.

You would also have to apply business skills in the game to get sponsorship deals and there would be options for any other kind of businesses, how ever shaddy or legit, its your choice.

So the game would be like a kind of virtual bodybuilding expereince and could be played online.

It would be educational and the top players of the game would easily have the potential knowlwdge to be a competative bodybuilder.

Do u think this has potential?

ja die bestaat

Als ik met niet vergis in GTA San Andreas.

is natuurlijk een poep idee
Of je moet het brengen als zo'n game als dat boederijgedoe van hyves/facebook dat je af en toe wat moet doen. Maar haha ik c'mon.

Laatst bewerkt:
Uhh? Real life? :P

Hoi,

Bestaat er een BB game waarbij je begint als beginner en dan zo moet opbouwen tot de top en je een trainingsschema etc zelf moet opstellen?

Thnx

Is misschien wel grappig als je dat kinect van xbox gebruikt, dat je elke dag moet opdrukken, sit ups enz.
Dat je lichaam beetje bij beetje ziet veranderen sneller als RL natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
****ing saai concept man. Beter train je gewoon irl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja die bestaat

Als ik met niet vergis in GTA San Andreas.

is natuurlijk een poep idee
Of je moet het brengen als zo'n game als dat boederijgedoe van hyves/facebook dat je af en toe wat moet doen. Maar haha ik c'mon.

Waar kan ik GTA San Andreas downloaden?
Tot nu toe heb ik alleen virussen gedownload. ???

Ik train ook... Maar de examens komen er aan en dan heb ik soms niets te doen.

Lijkt me zeker wel een vet spel! :D

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Not bad.

Er bestaat zoiets als Bodybuilding Wars op Facebook. Daar weeg ik al 137.10kg en sta ik al op de 154ste plaats. :D Heeft wel veel tijd in gekropen maar en erg boeiend is het na een tijdje niet meer, gewoon elke dag trainen en zo. In begin is het wel leuk als je je mannetje ziet groeien maar na een tijdje als je aan 100kg bent ofzo is hij al op maximale grootte.

Laatst bewerkt:
Er bestaat zoiets als Bodybuilding Wars op Facebook. Daar weeg ik al 137.10kg en sta ik al op de 154ste plaats. :D Heeft wel veel tijd in gekropen maar en erg boeiend is het na een tijdje niet meer, gewoon elke dag trainen en zo. In begin is het wel leuk als je je mannetje ziet groeien maar na een tijdje als je aan 100kg bent ofzo is hij al op maximale grootte.

Link?

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Ik maak er een supaahdude van. :o

:trollface:

Wow, hoelang heb je dat bb spel wel niet gedaan:roflol:.

Terug
Naar boven