XXL Nutrition

Bodyenfitschop

Nooit problemen mee gehad. Alles werd altijd netjes op tijd bezorgd en ik kreeg er elke keer een nieuwe shakebeker bij! Zou ff bellen!

Ik heb eens 3 weken moeten wachten... ze mailde niet terug enz...

Maar toen heb ik gebeld en het pakket bleek dus kwijt... ze hebben gewoon een nieuwe gestuurd en die was er 4 dagen later.

Mijn andere bestellingen zijn er altijd op +- 3 a 4 dagen.

Zoals Aimee dus al zei "bellen is de boodschap"

idd gelijk bellen is mij nu ook twee keer overkomen dat ze mijn pakketje kwijt waren!

gebeurt te vaak daar maar als je een mailtje stuurt krijg je nog iets extra's ook als goed maker maar neemt irritatie niet weg als je erop zit te wachten

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad het is voor ne maat das het ergste. beloof het en kun je altijd maar zeggen waarschijnlijk morgen.???

Ik heb eens 3 weken moeten wachten... ze mailde niet terug enz...

Maar toen heb ik gebeld en het pakket bleek dus kwijt... ze hebben gewoon een nieuwe gestuurd en die was er 4 dagen later.

Mijn andere bestellingen zijn er altijd op +- 3 a 4 dagen.

Zoals Aimee dus al zei "bellen is de boodschap"

Krijg je dan korting ofzo

Anders geef je ze toch gewoon een bodyenfitschop :D

ik heb ook wel eens wat besteld daar.
binnen een dag of 2 is het meestal binnen.
alleen als het niet in voorraad is, of hun nog moeten bestellen kan het wat langer duren.
dat is dus de reden!
het komt zowiezo wel en zo niet dan bellen ze jou op om het met je te bespreken of je het nog steeds wil of niet

goeie service daar ;)

gwoon naar de winkel gaan dan

ja altijd goeie service en gratis kado's

schop? :D

De meeste winkels in Nederland wachten tot er voldoende bestellingen uit België binnen zijn en verzenden dan pas!

ik woon aan de andere kant van het land voor hun maar heb het vaak de andere dag al ..soms dag erna . heel mooie prijzen en ben tevreden over het spul. ik heb ze zelfs paar x na ontvangst nog even een bedank mail gestuurd al kreeg ik daar dan geen reactie op terug haha

Ik ga gewoon naar de winkel, nooit problemen gehad dus.

Wat heb je besteld dan??

• Topic Starter Topic Starter
1 pot vendetta en 1 potje extremeburner das alles :p

ik ben ook al 1.5week aant wachten, nog steeds niks, vorige keer heb ik ook 2 weken moeten wachten, kreeg deze keer wel mooie kortingen om het goed te maken.. Ben benieuwd wanneer ik het binnekrijg

wordt persoonlijk iets minder enthousiast ..mijn 5kg whey emmer is laatste maanden alleen maar schuimend en klonterig ondanks half jaar houdbaarheid nog. dat schuimen is het vooral ..heel irri en je zit gelijk vol na 1 slok

ik heb al een aantal keer daar besteld altijd binnen 48 uur binnen gehad ???

Terug
Naar boven