Fitness Seller

Bodyenfitschop

Ik had donderdag of vrijdag besteld, en zaterdag al in huis. Alleen jammer dat ze er geen gratis shakebeker hebben bijgedaan.

Nooit problemen mee gehad. Alles werd altijd netjes op tijd bezorgd en ik kreeg er elke keer een nieuwe shakebeker bij! Zou ff bellen!

Same here...nooit geen problemen.
Gewoon ff bellen idd...zowiezo altijd meteen doen als het de er na 3 dagen nog niet is.

Heb er ook al besteld, weet niet meer hoelang ik heb moeten wachten maar zal zeker niet abnormaal lang zijn geweest, kreeg er ook een gratis drinkfles bij en een gratis DXL magazine. Met andere woorden ik vond het top!

ik ook altijd gelijk de andere dag of dag erna..gaat snel en woon bijna in belgie en het komt van de noordpool van nederland

ik bestel altijd bij deze shop. Ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad. Deze laatste keer heeft het wel een week geduurd. Ik had toen gebeld en dan zeiden ze dat het pakket onderweg was en dat ik het vandaag of morgen zou aankrijgen. Diezelfde dag had ik niets ontvangen en de volgende dag 's middags ook nog niks. Dan heb ik maar weer terug gebeld en dan zeiden ze dat de chauffeur de dag ervoor aan de deur was geweest en dat er niemand thuis was. Uiteindelijk heb ik het die dag nog gekregen. Ze zeiden ook dat ze in België twee keer proberen, als er de tweede keer niemand opendoet dan nemen ze het pakket mee terug naar Nederland. Misschien is dat het probleem bij jou?

je moet er ook rekening meehouden dat je vanuit belgië moet overschrijven op hun rekening en dat ze pas het pakket klaarmaken als de betaling binnen is. dan is het nog twee-drie werk dagen. Dus het kan makkelijk 5 dagen duren.

ben een zeer tevreden klant, meestal de volgende dag al in huis maar woon dan ook vlakbij.
en die gratis kado's zijn ook altijd leuk alleen die bidon heb ik nu wel genoeg van.

vandaag zat er trouwens een leuk pillendoosje bij alleen jammer dat ik de vorige keer zelf al 1 besteld had.

en geen verzendkosten:clap:

Ja 100% dat er wat is, Ilco (eigenaar) zal je nooit belazeren...hij is wel eens een beetje verstrooid door alle drukte maar verders een topwinkel.

Goeie prijzen/ geen verzendkosten / vaak iets extra's.

Zoals al vaak gezegd bel ze ff....en ik denk eerlijk gezegd dat de pakketten express kwijtraken bij TPG....

Aangezien ze niet verzekerd verstuurd worden...en er duidelijk Body&Fitshop op staat denk ik dat iemand in het sorteercentrum af en toe gratis supplementen 'krijgt'. Ik heb lang geleden eens bij UPS gewerkt en daar ging het helaas net zo.

Maar kortom, bellen en het wordt geregeld!

wordt persoonlijk iets minder enthousiast ..mijn 5kg whey emmer is laatste maanden alleen maar schuimend en klonterig ondanks half jaar houdbaarheid nog. dat schuimen is het vooral ..heel irri en je zit gelijk vol na 1 slok
Ik wil dat schuimen niet goedpraten ofzo. Maar er is een trukje om dat tegen te gaan, je voegt gewoon een teelepeltje vis/lijnzaad/olijf-olie toe in de blender. Vetten voorkomen het vormen van luchtbellen en dus schuim. Dat merk je ook als je eiwit tot schuim probeert te kloppen: als er een beetje eigeel (vettig) bijkomt mislukt dit.

ok thnx .....maar heb nu eergister 2x2.5 whey van xxl besteld met 2x1.5 dextro
de body en fit dus tussendoor opmaken en dan verder met xxl en zien hoe dat bevalt. tot nu toe nog steeds body en fit voor mij maar nu dus mijn eerste 2 shakies van xxl op. we zullen zien. kan nu alleen zeggen dat body en fit meen ik goedkoper is maar moet ook nog zien hoe strax de xxl bevallen is . ik heb choco en banaan genomen. vin d de choco van universal wel lekkerder en ook goed (kon er tijdje goedkoopaan komen anders was die nogal duur)

Terug
Naar boven