AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello B&F,

Ik bestelde gisteren voor 21u, en ik heb niet ontvangen mijn pakket vandaag.
Voor 21.00 besteld morgen in huis! (niet voor mij).
Het is bijna hetzelfde bij elke bestelling (8 pakjes van 10 zijn te laat, vaak twee dagen na bestelling).
Het is jammer...

(voor info, mijn ordernummer C2683684 )

Met vriendelijke groet,

Hello B&F,

Ik bestelde gisteren voor 21u, en ik heb niet ontvangen mijn pakket vandaag.
Voor 21.00 besteld morgen in huis! (niet voor mij).
Het is bijna hetzelfde bij elke bestelling (8 pakjes van 10 zijn te laat, vaak twee dagen na bestelling).
Het is jammer...

(voor info, mijn ordernummer C2683684 )

Met vriendelijke groet,

Beste,

Wegens de enorme drukte zijn helaas niet alle pakketjes op tijd de deur uit gegaan. Ik zie op je Track&Trace dat je pakketje vandaag wel bij je wordt aangeboden naar alle waarschijnlijkheid :) Hou je voordeur in de gaten dus :cool: Bedankt voor je bestelling!
Fijne dag verder.

Bart

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

WEEKDEALS!

24hr Fatburn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu slechts 15,90!

Assault

Nu slechts 19,90!

Cocktail

Nu slechts 29,90!

Glucosamine, Chondroitine & MSM

Nu slechts 11,50!

Magnificent

Nu slechts 19,90!

Mass Perfection

Nu al vanaf 19,90!

Pure Rice Powder

Nu slechts 2,25!

Smart Protein

Nu al vanaf 14,90!

Bestelling van gisteren is weer binnen! Alleen de amino direct is puur niet echt geweldig van smaak. Met water er bij is hij goed te doen

ik heb gisteren tussen21 en 22 uur geprobeerd te bestellen maar bij mijn betaling liep het telkens mis,na het invullen van de code kreeg ik altijd een foutmelding terwijl ik nog betaald heb op bij een andere site.kan ik nu nog bestellen met de 10procent korting

Ga ik maandag even na bij afdeling inkoop voor je. Daar komen we op terug :) Easy Cleanse helaas niet meer. Ik citeer even een eerder bericht: "Het is zo dat er nu een nieuwe (verplichte) leverancier van Now Foods in Nederland is. Zoals je wellicht gezien hebt zijn sommige producten niet meer leverbaar of de prijzen zijn enorm gestegen. Dit product komen dus helaas niet meer terug. Voorheen importeerden we Now zelf uit de VS, dat kan helaas niet meer. We zijn druk bezig met een ander merk enorm groot op te zetten, dezelfde Now Foods kwaliteit en prijs maar dan van een ander betrouwbaar merk. Die hopen we eind 2014/begin 2015 binnen te krijgen." Wellicht dat je hier een alternatief kan vinden? De Kokosbloesem houd je het antwoord van me tegoed, daarop kom ik maandag terug :)
Het is nu dinsdag.. vertel? :D

ik heb gisteren tussen21 en 22 uur geprobeerd te bestellen maar bij mijn betaling liep het telkens mis,na het invullen van de code kreeg ik altijd een foutmelding terwijl ik nog betaald heb op bij een andere site.kan ik nu nog bestellen met de 10procent korting

Het is inderdaad spijtig dat je order niet goed door is gekomen gisteravond. Dit komt door het grote aantal bestellingen rond die tijd. Helaas liep dit niet helemaal vlekkeloos.
Je kunt niet meer bestellen met 10 procent korting, de actie liep tot gister 23:59 uur ;)
We zien je bestelling graag verschijnen, maken we er iets moois van ^^

Bart

Gisteren whey en creatine besteld. Heb dit keer voor speculaas gekozen maar nadat ik de dop eraf heb gehaald moet ik zeggen dat ik nu al spijt heb van de smaak. De geur is te vergelijken met goldstrike (kan hier absoluut niet tegen en kots al bijna van de geur) ben nu bang dat wanneer ik een shake neem direct over me nek ga =/ so sad right now

Hier kom ik morgen op terug. Degene die deze belofte gedaan heeft is er niet meer. Ik trek hem morgen meteen aan zijn jasje voor je :D

Gisteren whey en creatine besteld. Heb dit keer voor speculaas gekozen maar nadat ik de dop eraf heb gehaald moet ik zeggen dat ik nu al spijt heb van de smaak. De geur is te vergelijken met goldstrike (kan hier absoluut niet tegen en kots al bijna van de geur) ben nu bang dat wanneer ik een shake neem direct over me nek ga =/ so sad right now

Ik denk dat de smaak je niet tegen gaat vallen :) Hou me op de hoogte van je bevindingen als je wil :cool:

Whey Perfection

Bart

Hier kom ik morgen op terug. Degene die deze belofte gedaan heeft is er niet meer. Ik trek hem morgen meteen aan zijn jasje voor je :D

Ik denk dat de smaak je niet tegen gaat vallen :) Hou me op de hoogte van je bevindingen als je wil :cool:

Whey Perfection

Bart

Heb direct maar een shake genomen maar ik zie nu al op tegen me tweede kan helaas erg slecht over deze smaak krijg rillingen als ik de dop er alleen al af trek, het smaakt/ruikt mij veeeelste veel naar kaneel ipv speculaas =/

je kan mij toch een code doorsturen zodat ik alsnog van die 10procent gebruik kan maken ,het is toch mijn fout niet dat ik niet kan betalen door problemen op de site

Heb direct maar een shake genomen maar ik zie nu al op tegen me tweede kan helaas erg slecht over deze smaak krijg rillingen als ik de dop er alleen al af trek, het smaakt/ruikt mij veeeelste veel naar kaneel ipv speculaas =/
Kaneel vind ik juist veel lekkerder dan speculaas. :o
Mocht je niet aan het cutten zijn dan zou je kunnen overwegen het te mengen met yoghurt of kwark. Of desnoods met een andere smaak whey. Dat kan gek genoeg erg lekker zijn.

Beste, Wegens de enorme drukte zijn helaas niet alle pakketjes op tijd de deur uit gegaan. Ik zie op je Track&Trace dat je pakketje vandaag wel bij je wordt aangeboden naar alle waarschijnlijkheid :) Hou je voordeur in de gaten dus :cool: Bedankt voor je bestelling! Fijne dag verder. Bart ---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Zoals ik al zei:(.

---) Geen pakket vandaag (Opnieuw laat....:mad:)

Kaneel vind ik juist veel lekkerder dan speculaas. :o
Mocht je niet aan het cutten zijn dan zou je kunnen overwegen het te mengen met yoghurt of kwark. Of desnoods met een andere smaak whey. Dat kan gek genoeg erg lekker zijn.
Smaak is altijd heel persoonlijk en voor iedereen een andere beleving. Je zou hem eventueel kunnen mengen met kwark, yougurt wat Marina aangeeft, eventueel met fruit of wat noten en zaden. Zodat je alsnog een eigen smaak eraan hebt :)
je kan mij toch een code doorsturen zodat ik alsnog van die 10procent gebruik kan maken ,het is toch mijn fout niet dat ik niet kan betalen door problemen op de site
We begrijpen dat het vervelend is, als je mij in een privébericht jouw volledige naam wilt sturen, check ik even of er een bestelpoging gedaan is. Dan kan ik precies zien of je een betaalstoring oid gehad hebt, in dat geval kan ik dan wel een code voor je aanmaken :)
Zoals ik al zei:(.

---) Geen pakket vandaag (Opnieuw laat....:mad:)
Excuses voor het ongemak. Het is giga druk geweest afgelopen dagen en we hebben heel veel pakketten goed kunnen verwerken. Alle pakketten zijn verstuurd, maar bij postNL is hier en daar ook vertraging ontstaan (grotere toevoer vanwege sinterklaas, zoals je ook leest op bijv. Nu.nl). We gaan er vanuit dat ze vannacht alles bijsorteren en je het morgen ontvangt. Ik begreep zelf dat de meeste leverproblemen in het zuiden en België was. Ik reken erop dat je het morgen hebt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

We blijven lekker doorknallen met superacties! :wl: We hebben veel topproducten van A-merken voor de meer dan 50% korting! :)
BF_banner_home_eenmaligvoordehelft_1.jpg

Hoe kan het dat de whey perfection vanille zo extreem veel schuimt? Had hier met de chocolate brownie totaal geen last van. Just curious.. :)

Potje smaakloos bestellen en half om half doen. Of chocolade/vanille, gaan overal goed bij en zullen de smaak wat maskeren ;).

Bodyenfit,

Enig idee wanneer de Magnesium Citraat van jullie eigen merk weer op voorraad is?

Hoe kan het dat de whey perfection vanille zo extreem veel schuimt? Had hier met de chocolate brownie totaal geen last van. Just curious.. :)
Het kan per smaak de hoeveelheid schuim verschillen. Doordat het een natuurlijk product is, kan het voorkomen dat er kwa schuim een onderscheid is.
Bodyenfit,

Enig idee wanneer de Magnesium Citraat van jullie eigen merk weer op voorraad is?
De Magnesium Citraat is momenteel niet leverbaar bij onze leverancier. We durven niet te zeggen wanneer deze weer voorradig komt, maar het lijkt op begin 2015 pas weer:rolleyes: Wellicht dat je hier een alternatief kan vinden?

We blijven lekker doorknallen met superacties! We hebben veel topproducten van A-merken voor de meer dan 50% korting!
BF_banner_home_eenmaligvoordehelft_1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven