Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe Peanut Butter Banana en Peanut Butter Choco zijn echt heel lekker
Die zijn een heerlijke smaak met een vleugje heerlijke Peanutbutter. Die gaat je zeker niet vervelen
Whey PerfectionWe hebben ze sinds afgelopen vrijdag net binnen, dus gloednieuwwwwwwwwwwlol wist niet dat ze die hadden, maar zou het zelf niet proberen.. maar als je er van houd![]()

Dat is natuurlijk vreemd, magnesium citraat is magnesium citraat in principe. Vaak kan er een verschil in werkzame magnesium zitten, maar die van ons heeft daarin een hoog gehalte. Onze eigen Magnesium citraat moet net zo goed werken als de duurdere merkenKan er verschil in kwaliteit en/of opneembaarheid zijn in magnesium citraat?
Heb nu een maand die van Body&Fit geprobeerd, die per capsule 500mg zou moeten bevatten, maar zelfs met hogere dosis (4 à 5 stuks) niet zo goed werkt als die van duurdere merken. Best jammer, want ik had net twee potjes gekocht, in de overtuiging dat magnesium citraat nu eenmaal hetzelfde is.
Ik stuur je even een privébericht, gaan we er even naar kijken 

Komt Omega 3 Fish Oil Liquid van Now Foods binnenkort weer eens binnen? Die is al heel lang uitverkocht volgens mij...

Bedankt voor je bestelling. Hij is gisteravond al netjes door mijn collega's verwerktWeer een lekker grote bestelling, maak er wat moois van!
ordertje: C2703940
Hij zal vandaag opgehaald worden en gesorteerd, morgen in huis Uiteraard ontschiet ons ook wel eens iets, maar daarom is het goed dat je het meld. Ik ga het laten aanpassenAls dat nog steeds zo is, in dat geval: http://www.dieetdrogist.nl/sport-vitaminen/orange-triad-270-tabletten_14876.html
Orange Triad kost bij hun 25.19 en bij jullie 34.90![]()

Ik ben braaf genoeg geweest zo te zienBedankt voor de bestelling! Sinterklaas gaat even in zijn grote boek kijken of je dit jaar ook braaf bent geweest en of je wat extra's hebt verdiendTim
Dank je wel Sinterklaas!
Ik ben braaf genoeg geweest zo te zienDank je wel Sinterklaas!
![]()
Namens Sinterklaas Tim, geen dank! 
Beste b&f, ik hoorde dat er minder eiwitten zouden zitten in de whey perfection?? klopt dit?
It never ends..want die thread verschaft zoveel duidelijkheidIt never ends.. Lees hier http://forum.dutchbodybuilding.com/...dy-and-fit-xxl-376551/index3.html#post8842687 en trek er je eigen conclusie uit. B&F zal uiteraard anders beweren. Dat is logisch.

want die thread verschaft zoveel duidelijkheid
MODS ban die knurften toch uit deze thread !
Omdat jij B&F fanboy bent mag iemand anders niet een ander forum lid van iets op de hoogte stellen omdat dat mogelijk niet positief is voor B&F?
Een ieder weldenkend mens zal zelf conclusies kunnen trekken.
Die jongen vraagt wat, daar geef ik antwoord op. Dat is de functie van een forum. Als je daar last van hebt, moet je zelf een forum oprichten. Met naar jouw wensen geRaylateerde onderwerpen.

Kan er verschil in kwaliteit en/of opneembaarheid zijn in magnesium citraat?
Heb nu een maand die van Body&Fit geprobeerd, die per capsule 500mg zou moeten bevatten, maar zelfs met hogere dosis (4 à 5 stuks) niet zo goed werkt als die van duurdere merken. Best jammer, want ik had net twee potjes gekocht, in de overtuiging dat magnesium citraat nu eenmaal hetzelfde is.
Iedereen mag hier vragen of producten zetten en plaatsen. Daar reageren we altijd netjes op. Dus no worries.
We hebben al reeds contact via de PM gehad, dus dat moet goed komen!Passen jullie ook (tijdelijk) de prijs (27.79) van Triad + greens aan? Dan bestel ik 'm ook bij jullie!![]()

Hele goede vraag! Ik stuur hem even door de afdeling Voeding, ik kan hier zelf namelijk geen antwoord op geven. Ik kom er maandag op terug
Bart