Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol wist niet dat ze die hadden, maar zou het zelf niet proberen.. maar als je er van houd :)

Iemand de pindakaas shakies al geprobeert?
De nieuwe Peanut Butter Banana en Peanut Butter Choco zijn echt heel lekker :zuip: Die zijn een heerlijke smaak met een vleugje heerlijke Peanutbutter. Die gaat je zeker niet vervelen:eek: Whey Perfection
lol wist niet dat ze die hadden, maar zou het zelf niet proberen.. maar als je er van houd :)
We hebben ze sinds afgelopen vrijdag net binnen, dus gloednieuwwwwwwwwww:D

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

We hebben een aantal winterse cadeaus toegevoegd! Body & Fit handschoenen, mutsen, kerstballen en een rood polsbandje!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan er verschil in kwaliteit en/of opneembaarheid zijn in magnesium citraat?

Heb nu een maand die van Body&Fit geprobeerd, die per capsule 500mg zou moeten bevatten, maar zelfs met hogere dosis (4 à 5 stuks) niet zo goed werkt als die van duurdere merken. Best jammer, want ik had net twee potjes gekocht, in de overtuiging dat magnesium citraat nu eenmaal hetzelfde is.

Heb nu een maand die van Body&Fit geprobeerd, die per capsule 500mg zou moeten bevatten, maar zelfs met hogere dosis (4 à 5 stuks) niet zo goed werkt als die van duurdere merken. Best jammer, want ik had net twee potjes gekocht, in de overtuiging dat magnesium citraat nu eenmaal hetzelfde is.
Dat is natuurlijk vreemd, magnesium citraat is magnesium citraat in principe. Vaak kan er een verschil in werkzame magnesium zitten, maar die van ons heeft daarin een hoog gehalte. Onze eigen Magnesium citraat moet net zo goed werken als de duurdere merken :) Ik stuur je even een privébericht, gaan we er even naar kijken :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Elke week weer NIEUWE http://www.bodyenfitshop.nl/nieuw/producten bij Body&Fit. Neem snel eens een kijkje!! :D

Premium Whey Protein - Muscletech. Nu met gratis Platinum Multi!!

Kenmerken Premium Whey:
- Premium kwaliteit Whey eiwitten van Muscletech!
- Heerlijke milkshake smaken
- Ideaal 's ochtends, voor- en na trainen
- Instant oplosbaar, geen klontjes
- Snel opneembaar en hoge biologische waarde
- Eiwitten, voor herstel van spieren na training
- Eiwit stimuleert vetvrije spiermassa
- Hoog in BCAA en Glutamine
- 70 shakes per verpakking!

Tim

Komt Omega 3 Fish Oil Liquid van Now Foods binnenkort weer eens binnen? Die is al heel lang uitverkocht volgens mij...

Komt Omega 3 Fish Oil Liquid van Now Foods binnenkort weer eens binnen? Die is al heel lang uitverkocht volgens mij...

Deze zal helaas niet meer terug gaan keren! Wij zijn op dit moment druk aan het zoeken naar goede alternatieven! Zodra wij hier meer informatie over hebben zullen wij dit uiteraard ruimschoots communiceren! :D

Tim

Weer een lekker grote bestelling, maak er wat moois van!

ordertje: C2703940

Wij checken dagelijks, of we nog wel de goedkoopste zijn. Dit nemen wij zeer serieus.
Wij streven ernaar u als klant altijd op elk moment, niet alleen de beste service maar ook 'de beste koop' voor elk product te garanderen.

Als dat nog steeds zo is, in dat geval: http://www.dieetdrogist.nl/sport-vitaminen/orange-triad-270-tabletten_14876.html
Orange Triad kost bij hun 25.19 en bij jullie 34.90 :eek:

Weer een lekker grote bestelling, maak er wat moois van!

ordertje: C2703940
Bedankt voor je bestelling. Hij is gisteravond al netjes door mijn collega's verwerkt :) Hij zal vandaag opgehaald worden en gesorteerd, morgen in huis :thumbs:
Als dat nog steeds zo is, in dat geval: http://www.dieetdrogist.nl/sport-vitaminen/orange-triad-270-tabletten_14876.html
Orange Triad kost bij hun 25.19 en bij jullie 34.90 :eek:
Uiteraard ontschiet ons ook wel eens iets, maar daarom is het goed dat je het meld. Ik ga het laten aanpassen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

WEEKDEALS!

#Shatter SX7
Nu slechts 19,90!

Whey Perfection - Peanut Butter Box
Nu slechts 7,50!

Ultra Fine Oats
Nu slechts 1,90!

Epic
Nu slechts 19,90!

Ripped!
Nu slechts 11,50!

24hr Smart Deal
Nu slechts 44,90!

Omega 3-6-9
Nu slechts 2,49!

BCAA Complex 5050
Nu slechts 15,90!

Beste b&f, ik hoorde dat er minder eiwitten zouden zitten in de whey perfection?? klopt dit?

want die thread verschaft zoveel duidelijkheid :rolleyes:
MODS ban die knurften toch uit deze thread !

Omdat jij B&F fanboy bent mag iemand anders niet een ander forum lid van iets op de hoogte stellen omdat dat mogelijk niet positief is voor B&F?
Een ieder weldenkend mens zal zelf conclusies kunnen trekken.
Die jongen vraagt wat, daar geef ik antwoord op. Dat is de functie van een forum. Als je daar last van hebt, moet je zelf een forum oprichten. Met naar jouw wensen geRaylateerde onderwerpen.

Omdat jij B&F fanboy bent mag iemand anders niet een ander forum lid van iets op de hoogte stellen omdat dat mogelijk niet positief is voor B&F?
Een ieder weldenkend mens zal zelf conclusies kunnen trekken.
Die jongen vraagt wat, daar geef ik antwoord op. Dat is de functie van een forum. Als je daar last van hebt, moet je zelf een forum oprichten. Met naar jouw wensen geRaylateerde onderwerpen.

Your pun made me smile :)

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Passen jullie ook (tijdelijk) de prijs (27.79) van Triad + greens aan? Dan bestel ik 'm ook bij jullie! :)

Heb hier hetzelfde voor...

Laten we het vriendelijk houden, anders krijg ik er een punthoofd van :D :D Iedereen mag hier vragen of producten zetten en plaatsen. Daar reageren we altijd netjes op. Dus no worries. :) We hebben al reeds contact via de PM gehad, dus dat moet goed komen!

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

We hebben een aantal winterse cadeaus toegevoegd! Body & Fit handschoenen, mutsen, kerstballen en een rood polsbandje!

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Passen jullie ook (tijdelijk) de prijs (27.79) van Triad + greens aan? Dan bestel ik 'm ook bij jullie! :)

Hier kom ik nog op terug. Even met mijn collega's overleggen hoe we dit op gaan pakken :)
Wanneer ik een antwoord heb hoor je dat vanzelfsprekend!

Bart

lol dat was inderdaad het laatste zetje wat ik nodig had..
excuus b&f ik bemoei me er niet meer mee..
dus bij deze ben ik fan af en helemaal nergens meer fan van :rolleyes::rolleyes:

, slappe lullen gezeik met fan boy dit en dat,

dat heb ik GVD al met Nvidia en Ati gehad , fl**ker OP !

ik ga nu :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven