Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ordernummer: C2728175, ik hoop op een leuke pre workout sample:rolleyes:

ordernummer: C2728175, ik hoop op een leuke pre workout sample:rolleyes:

Bedankt voor je bestelling!
Een PWO-sample heb ik helaas niet voor elkaar kunnen krijgen, aangezien we deze momenteel niet leverbaar hebben. Wel heb ik wat anders toegevoegd. Eetsmakelijk :D
Je hebt je pakketje morgen in huis, enjoy :)

Bart

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

WEEKDEALS!

Body&Fit Winter Gloves en Beanie - blauw of grijs

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu slechts 4,95!

Calcium & Magnesium

Nu slechts 5,75!

Cell-Tech 3lb Watermelon

Nu slechts 17,50!

Fitness Meal

Nu slechts 29,90!

Lipo-6 Black

Nu slechts 19,90!

Muscle Protect

Nu slechts 16,50!

Neurocore

Nu slechts 17,50!

Reload Protein Flapjacks

Nu slechts 12,50!

Goed te horen dat je altijd naar tevredenheid bij onze webshop hebt besteld. Uiteraard hopen wij dat je in de toekomst met veel plezier bij ons kunt blijven bestellen! :D

Wat betreft de vraag over de Whey. Hier durf ik niets over te zeggen. ;) Ik neem het namelijk even over van mijn collega en heb op dit moment geen inzicht in de lopende/gedane zaken. Ik zal de vraag dan ook bij hem neer gaan leggen en en voor zorgen dat je hier zo snel mogelijk meer informatie over krijgt. :thumb:

:) Ben benieuwd :thumb:

Dankjewel Bart ik zie hem wel verschijnen!

Goed te horen dat je altijd naar tevredenheid bij onze webshop hebt besteld. Uiteraard hopen wij dat je in de toekomst met veel plezier bij ons kunt blijven bestellen! :D

Wat betreft de vraag over de Whey. Hier durf ik niets over te zeggen. ;) Ik neem het namelijk even over van mijn collega en heb op dit moment geen inzicht in de lopende/gedane zaken. Ik zal de vraag dan ook bij hem neer gaan leggen en en voor zorgen dat je hier zo snel mogelijk meer informatie over krijgt. :thumb:

:) Ben benieuwd :thumb:

Beste,

Onze labresultaten van o.a. de Whey Perfection worden binnen 1 a 2 weken bekend gemaakt op onze website, bij de desbetreffende producten :) Kwestie van tijd dus! :thumb: Je zult het op social media ook wel merken! :D

Bart

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Dankjewel Bart ik zie hem wel verschijnen!

Geen dank! :)

Bart

Pakketje binnen, super zoals altyd. Thx :)

Pakketje binnen, super zoals altyd. Thx :)

Fijn om te horen, geniet ervan Casper :)

Bart

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

We hebben een aantal winterse cadeaus toegevoegd! Body & Fit handschoenen, mutsen, kerstballen en een rood polsbandje! :eek: :D

Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst en gekozen voor afleveren met kiala, heb je enig idee wanneer deze zou aankomen, ivm de staking in België vandaag.

Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst en gekozen voor afleveren met kiala, heb je enig idee wanneer deze zou aankomen, ivm de staking in België vandaag.
Bedankt voor je bestelling :) Als je in het weekend bij ons besteld, verzenden wij deze vandaag. Ik verwacht dat hij dan met een beetje geluk morgen in België aankomt. Vaak duurt het dan nog 1-2 dagen voordat het klaar ligt. Dus sowieso deze week kan je het afhalen bij het punt. Zodra je pakket klaar ligt, zul je hiervan een bevestiging (via Kiala) ontvangen.:cool:

Ralf

Dichtmaken deze topic

tymen weet niks hij is geen echte true natty.

Bedankt voor je bestelling :) Als je in het weekend bij ons besteld, verzenden wij deze vandaag. Ik verwacht dat hij dan met een beetje geluk morgen in België aankomt. Vaak duurt het dan nog 1-2 dagen voordat het klaar ligt. Dus sowieso deze week kan je het afhalen bij het punt. Zodra je pakket klaar ligt, zul je hiervan een bevestiging (via Kiala) ontvangen.:cool:

Ralf

Ik heb zaterdag ook al een mailtje gekregen dat het verzonden is, dus zal het waarschijnlijk morgen of overmorgen worden?

Beste Body & Fitshop,

Is jullie eigen merk Waxy Maize Starch EN Maltodextrine Pure niet genetisch gemanipuleerd (GMO-vrij) zoals die van XXL Nutrition en Powersupplements?
Ik kon dit namelijk nergens in de productomschrijving vinden op jullie website.

Alvast bedankt :).

M.v.g.

Artroseman

Heb de white chocolate whey perfection binnen en geproefd, hij is lekker maar is eigenlijk hetzelfde als vanille, of ligt dat aan mij? Ik drink hem met melk.

Beste,

Onze labresultaten van o.a. de Whey Perfection worden binnen 1 a 2 weken bekend gemaakt op onze website, bij de desbetreffende producten :) Kwestie van tijd dus! :thumb: Je zult het op social media ook wel merken! :D

Bart

Oh, die testresultaten komen dus wel op de social media? Want die social media zijn flink 'schoongeveegd' door B&F (hebben jullie Facebook met stappen gedreigd?) na de labtest die niet zo gunstig voor jullie uitpakte: 62% eiwit ipv 78%. Er is trouwens vandaag weer een nieuwe gepubliceerd, die ook weer op 62% uitkomt (http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-bodyenfitshop-378064/). Ben dan wel heel benieuwd waar jullie de ontbrekende eiwitten vandaan gaan halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven