Marc100
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ordernummer: C2728175, ik hoop op een leuke pre workout sample![]()

Goed te horen dat je altijd naar tevredenheid bij onze webshop hebt besteld. Uiteraard hopen wij dat je in de toekomst met veel plezier bij ons kunt blijven bestellen!
Wat betreft de vraag over de Whey. Hier durf ik niets over te zeggen.Ik neem het namelijk even over van mijn collega en heb op dit moment geen inzicht in de lopende/gedane zaken. Ik zal de vraag dan ook bij hem neer gaan leggen en en voor zorgen dat je hier zo snel mogelijk meer informatie over krijgt.
Ben benieuwd
![]()
Goed te horen dat je altijd naar tevredenheid bij onze webshop hebt besteld. Uiteraard hopen wij dat je in de toekomst met veel plezier bij ons kunt blijven bestellen!
Wat betreft de vraag over de Whey. Hier durf ik niets over te zeggen.Ik neem het namelijk even over van mijn collega en heb op dit moment geen inzicht in de lopende/gedane zaken. Ik zal de vraag dan ook bij hem neer gaan leggen en en voor zorgen dat je hier zo snel mogelijk meer informatie over krijgt.
Ben benieuwd
![]()
Beste,
Onze labresultaten van o.a. de Whey Perfection worden binnen 1 a 2 weken bekend gemaakt op onze website, bij de desbetreffende productenKwestie van tijd dus!
Je zult het op social media ook wel merken!
Bart
---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------
Geen dank!
Bart

Bedankt voor je bestellingIk heb zaterdag een bestelling geplaatst en gekozen voor afleveren met kiala, heb je enig idee wanneer deze zou aankomen, ivm de staking in België vandaag.
Als je in het weekend bij ons besteld, verzenden wij deze vandaag. Ik verwacht dat hij dan met een beetje geluk morgen in België aankomt. Vaak duurt het dan nog 1-2 dagen voordat het klaar ligt. Dus sowieso deze week kan je het afhalen bij het punt. Zodra je pakket klaar ligt, zul je hiervan een bevestiging (via Kiala) ontvangen.
Bedankt voor je bestellingAls je in het weekend bij ons besteld, verzenden wij deze vandaag. Ik verwacht dat hij dan met een beetje geluk morgen in België aankomt. Vaak duurt het dan nog 1-2 dagen voordat het klaar ligt. Dus sowieso deze week kan je het afhalen bij het punt. Zodra je pakket klaar ligt, zul je hiervan een bevestiging (via Kiala) ontvangen.
Ralf
Beste,
Onze labresultaten van o.a. de Whey Perfection worden binnen 1 a 2 weken bekend gemaakt op onze website, bij de desbetreffende productenKwestie van tijd dus!
Je zult het op social media ook wel merken!
Bart