Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aminolab voegt de smaak/aminos toe aan jullie wp en wie doet dat bij de andere eiwitten van jullie huismerk![]()
Ik val steeds in herhaling maar wat ik kan zeggen is dat we direct maatregelen hebben genomen. We onderzoeken alles wat we kunnen en wat nodig is. Dit heeft even tijd nodig. We hebben dit nooit geweten. Wat we wel nu kunnen doen is alles tot de bodem uitzoeken en zoiets mag nooit en dan ook nooit meer gebeuren.
Ok maar in eerdere reacties zei je dat het alleen gebeurd was bij de WP en de rest was wel ok maar hier uit kunnen we dus opmaken dat de andere eiwitten van jullie huismerk ook niet zuiver zijn.

?Kun je me vragen nog beantwoorden? En hoe komen jullie trouwens binnen 1 dag aan de goede formule met de juiste eiwitpercentage? Is dat gewoon een nieuwe batch? Die is dan zeer waarschijnlijk toch ook fout?Tot wanneer verkopen jullie de whey perfection voor 31,90, komt de grote verpakking nog terug en word die prijs ook gereduceerd? Misschien bestel ik dan nog een keer voor de laatste keer bij jullie.De eiwitten zijn voor mij persoonlijk niet zo belangrijk maar oplichting is natuurlijk simpelweg onacceptabel.
bumpJe vraag gaat iets meer tijd in beslag nemen als gehoopt. Ik hoop vandaag nog een antwoord te kunnen geven, maar dat is afhankelijk van hoe snel ik een reactie krijg van mijn collega's die hier meer over kunnen vertellen. Ik blijf ze in ieder geval aan hun jasje trekken
Bart
Hee body en fit heb een bestelling geplaatst in de ochtend, alleen nog steeds geen mail gehad met dat het pakketjes verzonden is? Normaal krijg ik dat best wel snel??

Kun je mij het Ordernummer van de bestelling toezenden per PM? Mocht je het ordernummer niet hebben dan ontvang ik graag het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Dan ga ik het zo snel mogelijk eventjes voor je uitzoeken
Tim

No worries, het is vanwege de kerstdeals vandaag ontzettend druk. Je order gaat er vandaag gewoon uit. Morgen in huis

We hebben naar aanleiding van de eerste test direct actie ondernomen. Waaruit bleek dat het een onacceptabele hoeveelheid bevatte. We hebben toen de tweede test kwam, op dat moment direct contact opgenomen met de leverancier. Er wordt bij AminoLabs 24/7 voor ons geproduceerd, waardoor we direct de nieuwe batch kunnen aanbieden. Zodra de eerste officiele labanalyses komen, zullen we deze op de website plaatsen. De feestdagen vallen nu erg ongelukkig, maar we doen ons best ze zo snel mogelijk online te plaatsen. De grootverpakking durf ik niet aan te geven of deze een scherpere prijs krijgt dan 59,90. Echter, kun je tot en met eind januari 25% korting claimen met de code WHEYPERFECTION. Dan betaal je voor 4,54kg Whey een prijs van 45 euroKun je me vragen nog beantwoorden? En hoe komen jullie trouwens binnen 1 dag aan de goede formule met de juiste eiwitpercentage? Is dat gewoon een nieuwe batch? Die is dan zeer waarschijnlijk toch ook fout?

De milkprotein in de Just Protein bevat uiteraard (is standaard bij melk, 80% casein, 20% whey). Doordat Just Protein voor het grootste gedeelte uit Soja, Tarwe en Milkprotein bestaat, is de calcium caseinaat toegevoegd vanwege marketingtechnisch aspect. Dat is circa 5% zie ik in de specificatie. De hoeveelheid calcium (antwoord hebben we nog steeds niet, sorry) is dus minimaal.
Niet al onze producten komen bij AminoLabs vandaan. Van de andere producten kunnen we met zekerheid zeggen dat we daarbij zuivere kwaliteit aanbieden. Bijv. Isolaat Perfection draaien we ter bevestiging (net als Whey) ook extra analyses. Zodra deze beschikbaar zijn, plaatsen we deze ook op de site. We willen als bedrijf laten zien, dat we zoiets niet willen en ook niet accepteren. Vandaar ook de genomen acties. We willen daarom vooruitstrevend werken binnen Nederland, door actief de specificaties op de site te krijgen. Dit kost tijd

Dit keer wel massaspectrometrie erbij?Niet al onze producten komen bij AminoLabs vandaan. Van de andere producten kunnen we met zekerheid zeggen dat we daarbij zuivere kwaliteit aanbieden. Bijv. Isolaat Perfection draaien we ter bevestiging (net als Whey) ook extra analyses. Zodra deze beschikbaar zijn, plaatsen we deze ook op de site. We willen als bedrijf laten zien, dat we zoiets niet willen en ook niet accepteren. Vandaar ook de genomen acties. We willen daarom vooruitstrevend werken binnen Nederland, door actief de specificaties op de site te krijgen. Dit kost tijd![]()
@Body en Fitshop
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Beste Deal Ooit, Isolaat Perfection..... wellicht mis ik wat, maar ik zie nog geen korting![]()
![]()
Onderste 2 resultaten zijn van de whey, getest door een kennis in het lab.
Whey isolaat perfection chocolate sensation is de op één na laatste, 74% eiwit, verpakking gaf 89 gram eiwit aan per 100 gram.
Die laatste is fresh orange whey verpakking 78, test 71.
Maar nogmaals zou geen conclusies trekken uit deze test. Blijkbaar is de dumas methode niet helemaal waterdicht dus in hoeverre dit nu goed of slecht is. Geen idee. Ik heb geen scheikunde gestudeerd. Lijkt me overigens logisch dat neutrale whey gewoon meeste eiwitten bevat, hoe meer smaak erin zit hoe meer andere stoffen wat ook ten koste van de eiwitten gaat.
Misschien dat iemand anders wel toegang heeft tot een 100% accurate test. dus nogmaals de test is niet 100% zuiver.
Volgens mij had RobP ooit eens een keer iemand 2 samples laten testen (Wss de simpele stikstof test) maar die vielen ook lager uit. Zowel isolaat als WP.
hierbij:
, nog minder dan BenF op hun Perfection claimt. Ongelofelijk..
En nu vragen voor gratis spulletjes.Die isolaat..74%, nog minder dan BenF op hun Perfection claimt. Ongelofelijk..
Echt shocking, ondanks dat chocola minder eiwit bevat ivm cacao (dan nog zou ik minimaal iets in de 80% verwachten in een isolaat, zo rond 85% is dan reëel). Maar als het waar is he, ik weet niet hoe betrouwbaar die test was.
Zulke types als jij moeten gauw naar de gevangenis!!

Ik weet niet precies wat er allemaal fout kan gaan bij de dumass methode.. (cools of galen misschien). Maar indien dit klopt is het droevig gesteld met de isolaat.
Maar er is een apart topic door BigT hiervoor aangemaakt.De bepaling van stikstof verloopt in beide gevallen behoorlijk accuraat (ik meen nog geen half procent SD). Waar het 'fout' kan gaan is als je a) een r*tard het laat doen, en b) je vermenigvuldigt het met een conversiefactor waarbij je een aanname maakt over het aminozuurprofiel van de onderzochte stof. Deze is 6.38 voor whey, maar daar het een natuurlijk product is varieert dit profiel en daarbij ook wat voor conversiefactor je zou moeten gebruiken (de conversiefactor is niets minder dan de stikstof fractie van het eiwit wat je analyseert, bij whey is dit gem. geschat op (1 / 6.38) * 100% = 15.67%). Maar ook dat gaat je netto denk ik weinig afwijking geven, denk aan circa 1 gram op 100 gram oid.Ik weet niet precies wat er allemaal fout kan gaan bij de dumass methode.. (cools of galen misschien). Maar indien dit klopt is het droevig gesteld met de isolaat.