ocaj90
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 14%
Lezers,
Ik ben nu 8 maanden aan het trainen... Mijn bodyfat is momenteel 15% en ik zou graag naar een sixpack willen gaan werken. Ik heb momenteel totaal geen zichtbare abs, train mijn buik nooit en cardio ook nooit. Dit lijkt me de reden daarvoor.
Nu ben ik natuurlijk flink aan het eten, omdat ik wel wil groeien. Ik heb vernomen dat ik voor een sixpack onder de 10% BF moet zitten (voorkeur).
Hoe kan ik het beste te werk gaan om van 15% naar 10% te gaan zonder te veel last te krijgen van mooi gezegd catabolisme (spierverlies
)... Is dit te bereiken? En hoe moet ik dan te werk gaan? Hoe lang gaat het duren? Ik snap wel dat meer calorieen verbranden dan innemen betekend afvallen maar gaat dit ook op voor BF? Ik wil zo snel mogelijk naar de <10%..
Thanks in advance...
Ik ben nu 8 maanden aan het trainen... Mijn bodyfat is momenteel 15% en ik zou graag naar een sixpack willen gaan werken. Ik heb momenteel totaal geen zichtbare abs, train mijn buik nooit en cardio ook nooit. Dit lijkt me de reden daarvoor.
Nu ben ik natuurlijk flink aan het eten, omdat ik wel wil groeien. Ik heb vernomen dat ik voor een sixpack onder de 10% BF moet zitten (voorkeur).
Hoe kan ik het beste te werk gaan om van 15% naar 10% te gaan zonder te veel last te krijgen van mooi gezegd catabolisme (spierverlies
)... Is dit te bereiken? En hoe moet ik dan te werk gaan? Hoe lang gaat het duren? Ik snap wel dat meer calorieen verbranden dan innemen betekend afvallen maar gaat dit ook op voor BF? Ik wil zo snel mogelijk naar de <10%..Thanks in advance...

) iig niet echt betrouwbaar