MuscleMeat

Bodylab OF B&F?

AshwinHC

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

Sinds gisteren kwam ik er maar niet over uit welke van de 2 nouw beter is voor mij.. of welke qua ingrediënten/inhoud wat er allemaal in zit beter is.

Ik train al bijna 12maanden en ik wil iets extra's. Omdat ik laatste tijd weinig vorderingen zie, dus daarom die Creatine mix erbij.(of het zou helpen idk?) Beiden zijn ze 41,90 dus aan de prijs ligt het niet, ik zou graag jullie meningen willen weten over de kwaliteiten van die 2 combipacks en ook waarom je die zou kiezen.

BVD.:p

Bodylab:
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-1-_-Basic-Pack-887

B&F:
http://www.bodyenfitshop.nl/combi-toppers/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection-creapure-duo/

Kwaliteit zal zeker vergelijkbaar zijn. Uiteindelijk is het gewoon creatine en whey, 2 basissupplementen. Gezien de prijs ook precies hetzelfde is maakt het dus in principe helemaal niets uit.
Ik heb het idee dat 90% van dit forum (mezelf incluis) aan de Whey Perfection van B&F zit, die kan ik je daarom ook zeker aanraden.

Verder is het natuurlijk altijd belangrijk om een goed voedingsschema te hebben. Als ik je stats bekijk, denk ik dat daar zeker nog wel wat ruimte voor verbetering is.

Supps zijn geen wondermiddelen, goede voeding + trainingsschema is het belangrijkst, daarnaast kunnen supps je helpen om je doel sneller te bereiken.

XXL nutrition :trollface:

Ik denk dat 90% wel overrated is :D
@ t.s , mijn keuze is wel duidelijk denk ik ;)

Meten=weten

Zet labels naast elkaar

• Topic Starter Topic Starter
Okee bedankt!

Vedere reacties zijn nog altijd welkom. Ik bestel het morgen pas dus laat je mening horen :):cool:

de boardsponsors zijn allemaal goed, er is nauwelijks verschil bij basis supps als whey en crea.
ik zou zeggen , probeer ze eens allemaal uit en kijk welke het beste bevalt wat betreft , kwaliteit / service / prijs.