MuscleMeat

Bodylab OF B&F?

AshwinHC

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Beste leden,

Sinds gisteren kwam ik er maar niet over uit welke van de 2 nouw beter is voor mij.. of welke qua ingrediënten/inhoud wat er allemaal in zit beter is.

Ik train al bijna 12maanden en ik wil iets extra's. Omdat ik laatste tijd weinig vorderingen zie, dus daarom die Creatine mix erbij.(of het zou helpen idk?) Beiden zijn ze 41,90 dus aan de prijs ligt het niet, ik zou graag jullie meningen willen weten over de kwaliteiten van die 2 combipacks en ook waarom je die zou kiezen.

BVD.:p

Bodylab:
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Megadeal-1-_-Basic-Pack-887

B&F:
http://www.bodyenfitshop.nl/combi-toppers/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection-creapure-duo/

Kwaliteit zal zeker vergelijkbaar zijn. Uiteindelijk is het gewoon creatine en whey, 2 basissupplementen. Gezien de prijs ook precies hetzelfde is maakt het dus in principe helemaal niets uit.
Ik heb het idee dat 90% van dit forum (mezelf incluis) aan de Whey Perfection van B&F zit, die kan ik je daarom ook zeker aanraden.

Verder is het natuurlijk altijd belangrijk om een goed voedingsschema te hebben. Als ik je stats bekijk, denk ik dat daar zeker nog wel wat ruimte voor verbetering is.

Supps zijn geen wondermiddelen, goede voeding + trainingsschema is het belangrijkst, daarnaast kunnen supps je helpen om je doel sneller te bereiken.

XXL nutrition :trollface:

Ik denk dat 90% wel overrated is :D
@ t.s , mijn keuze is wel duidelijk denk ik ;)

Meten=weten

Zet labels naast elkaar

• Topic Starter Topic Starter
Okee bedankt!

Vedere reacties zijn nog altijd welkom. Ik bestel het morgen pas dus laat je mening horen :):cool:

de boardsponsors zijn allemaal goed, er is nauwelijks verschil bij basis supps als whey en crea.
ik zou zeggen , probeer ze eens allemaal uit en kijk welke het beste bevalt wat betreft , kwaliteit / service / prijs.

de boardsponsors zijn allemaal goed, er is nauwelijks verschil bij basis supps als whey en crea.
ik zou zeggen , probeer ze eens allemaal uit en kijk welke het beste bevalt wat betreft , kwaliteit / service / prijs.

Nauwelijks verschil? Tijd voor een nieuwe bril? Zet casseine eens van b&f xxl en bodylab naast elkaar, de verschillen zijn nig al overduidelijk.

Nauwelijks verschil? Tijd voor een nieuwe bril? Zet casseine eens van b&f xxl en bodylab naast elkaar, de verschillen zijn nig al overduidelijk.

Hmm dat wilde ik wel eens testen dus ik heb ze even naast elkaar gezet:
Dit is allemaal casseine:

XXL Nutrition: http://www.xxlnutrition.nl/100-casein/optimum-nutrition
body&fitshop: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...tion/micellar-casein-perfection/ingredienten/
bodylab: http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Casein-100%25-Micellar-2000-gram-2637

Bij XXL Nutrition staan 2 opties (zie alternatief onderaan de pagina), het huismerk en Optimum Nutrition. Optimum Nutrition scoort vrij slecht qua samenstelling, maar het huismerk is met afstand het beste van de 3 shops qua samenstelling. Daar staat wel een stevige prijs tegenover dus je kan je afvragen of ietsje minder eiwitten en ietsje meer koolhydraten/vetten zo erg is.
Body & Fitshop hebben best veel keuze, ik heb het huismerk even gelinkt. Die is beschikbaar in een lekker grote verpakking en dan is dat zeker de goedkoopste. Volgens mij geldt dat ook voor de kleinere verpakkingen trouwens. Het nadeel is wel iets meer koolhydraten en vetten en iets minder eiwitten.
Die van Bodylab zou ik niet kunnen rechtvaardigen, met 75g/100g heeft die de laagste hoeveelheid eiwit, 't heeft ook de meeste koolhydraten en hij is ook niet speciaal goedkoop.

Precies wat ik bedoel.

Bulk, b&f
Cut, contest prep, xxl

Precies wat ik bedoel.

Bulk, b&f
Cut, contest prep, xxl

Alleen ik snap die redenering nooit zo goed, om zo'n puur product te nemen heeft toch alleen zin als je verder ook helemaal geen koolhydraten neemt? Anders kan je dat kleine beetje er ook nog wel bij hebben lijkt mij, daar kan je dan gewoon voor compenseren met de rest van je schema.

• Topic Starter Topic Starter
Dus mensen voor welke zouden jullie gaan??

Ik persoonlijk voor B&F gewoon omdat de service top is als je een vraag hebt staan ze altijd klaar kan ik niet van alle boardsponsors zeggen ;).Verder is de kwaliteit gewoon goed en de prijs toppie.Maar voor mij persoonlijk is service belangrijk.Maar test het zelf uit en kijk welke je zal bevallen.

Ik persoonlijk voor B&F gewoon omdat de service top is als je een vraag hebt staan ze altijd klaar kan ik niet van alle boardsponsors zeggen ;).Verder is de kwaliteit gewoon goed en de prijs toppie.Maar voor mij persoonlijk is service belangrijk.Maar test het zelf uit en kijk welke je zal bevallen.

:roflol:
Man hou er toch eens mee op!
Ze gaan je toch niet sponseren!

Raar, ik lees alleen maar B&F, bla, bla, bla

Als jullie het goed zouden zie je ook de reden dus tyf lekker met je commentaar want als iemand anders iets over B&F zegt dan klopt dat doe ik het dan is het onzin.

De andere boardsponsors geven even zeer een goede service en staan ook klaar om je vragen te beantwoorden

Terug
Naar boven