Fitness Seller

boek

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
zijn er al mensen die het anabole boek binnen hebben via giant en is het de moeite waard om te bestellen???

• Topic Starter Topic Starter
er waren toch een paar gasten die het besteld hadden en als het een goed boek is bestel ik het ook

Ja, ik heb het besteld... niet bestellen bro! Het leek mij ook wel een aardig boek (verwachte er niet al te veel van) maar het valt toch wel wat tegen.

Ik dacht dat het boek training en voeding TIJDENS het gebruik van steroiden ook zou behandelen maar dat is dus helemaal niet het geval.

Het boek bestaat uit 2 delen -> Deel 1 training en voeding (voor naturals) en in deel 2 staan vele bijwerkingen uitgewerkt en een zootje steroid-profiles (die je al lang uit je hoofd kent natuurlijk)

Niet doen dus... zonde van je geld (mag de mijne wel lenen, moet je zelf de porto betalen)

Ciao,
Ramonius

Ramonius zei:
Ja, ik heb het besteld... niet bestellen bro! Het leek mij ook wel een aardig boek (verwachte er niet al te veel van) maar het valt toch wel wat tegen.

Ik dacht dat het boek training en voeding TIJDENS het gebruik van steroiden ook zou behandelen maar dat is dus helemaal niet het geval.

Het boek bestaat uit 2 delen -> Deel 1 training en voeding (voor naturals) en in deel 2 staan vele bijwerkingen uitgewerkt en een zootje steroid-profiles (die je al lang uit je hoofd kent natuurlijk)

Niet doen dus... zonde van je geld (mag de mijne wel lenen, moet je zelf de porto betalen)

Ciao,
Ramonius

Welk boek heb jij dan? Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goed boek die mij leert over training, voeding en het gebruik van anabolen steroide.

Mvgr

Meggamassnick

dan hou ik het geld mooi in de knip.

bedankt ramonius :thumbs:

Weet niemand dan een goed boek over voeding, trainen en AAS?? :cool: ???

maar een boek in het nederlands is nog steeds een probleem zeker

Waarom doe je het zelf niet?

Hi allemaal,

Zoals ik al eerder heb opgemerkt in het forum is het Anabole Boek waarschijnlijk niet echt iets voor de leden van dit forum. Het boek is echt gericht op de beginner en is niet voor de hardcore clan in de sport.

Wil je echt zwaardere informatie, dan heb je onder andere nog Mick Hart's Layman's Guide To Steroids en de boeken van Elite Fitness. Deze zijn echter allemaal in het Engels, ik heb ook nog geen 'gevorderd' boek in het Nederlands gezien.

Is het niet een idee als jullie de koppen bij elkaar steken en zelf eens een boek op de markt brengen? Met alle kennis en ervaring die jullie hebben moet dat toch geen probleem zijn? Iedereen schrijft een stuk en dat voeg je samen tot een samenhangend boek, moeilijker is het niet! Mochten jullie daarbij hulp kunnen gebruiken (bij het samenstellen en zo, niet de inhoud...), dan weet je me te vinden (GIANT! site :D )!

Groeten,

Robin

lijkt me een heel goed idee maar mij kennis rijkt nog niet vergenoeg om daar aan mee tedoen. :(

Je hoeft ook geen expert te zijn. Wanneer je je eigen ervaringen deelt kom je al heel ver! Hoe meer deelnemers, hoe beter de inhoud ;)

BB'ers,

Kheb goed nieuws. Binnen nu en twee weken komt een nederlandse versie uit over het gebruik van anabolen. De titel van dit boek is: "Anabolen gebruik". Ik weet dat de Natural Health Company in Amsterdam (http://www.tnhc.nl/) deze binnen krijgt. Schijnt volgens hun een goed boek te zijn/worden.

Mvgr

Meggamassnick

MeggamassNick zei:
BB'ers,

Kheb goed nieuws. Binnen nu en twee weken komt een nederlandse versie uit over het gebruik van anabolen. De titel van dit boek is: "Anabolen gebruik". Ik weet dat de Natural Health Company in Amsterdam (http://www.tnhc.nl/) deze binnen krijgt. Schijnt volgens hun een goed boek te zijn/worden.

Mvgr

Meggamassnick

Klinkt goed. Even afwachten of het echt wat is (fantasieloze titel trouwens ;) ). Wilt niet zeggen dat er geen behoefte is aan meer keuze in boeken. Iedereen benadert het vanuit zijn of haar eigen gezichtspunt.

MeggamassNick, geinteresseerd in het samenwerken met z'n allen aan een boek zoals ik heb voorgesteld?

Waar hangt die BigCat eigenlijk uit? Die had toch al zo'n beetje een NL AAS boek klaar. Hij was iig aan het polsen of er animo voor was. Ik praat dan al wel over +/- 1 jaar geleden.

Erg jammer dat er niks van gekomen is.

Die engelse boeken zijn ook niet echt veel. De meeste boeken zijn toch gewoon steroid-profile bundels.

Ik denk dat de meeste wel zouden willen lezen hoe je tot een bepaalde cycle komt, waarom roid A+C en niet A+B.

Opzich is het vrij makkelijk (als je alle profiles honderden keren hebt gelezen). Zoek d.m.v. de eigenschappen de roids bij elkaar, maar probeer altijd van een androgeene roid en een anabole roid uit te gaan.

Deca(anabool) + Winny(anabool) heeft dus niet echt veel zin (het natuurlijk wel zo dat het degelijk wat doet).

Deca(anabool) + test(ratio androgeen/anabool is 1:1) heeft dus meer zin.

Terug
Naar boven