AAJ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
zijn er al mensen die het anabole boek binnen hebben via giant en is het de moeite waard om te bestellen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ramonius zei:Ja, ik heb het besteld... niet bestellen bro! Het leek mij ook wel een aardig boek (verwachte er niet al te veel van) maar het valt toch wel wat tegen.
Ik dacht dat het boek training en voeding TIJDENS het gebruik van steroiden ook zou behandelen maar dat is dus helemaal niet het geval.
Het boek bestaat uit 2 delen -> Deel 1 training en voeding (voor naturals) en in deel 2 staan vele bijwerkingen uitgewerkt en een zootje steroid-profiles (die je al lang uit je hoofd kent natuurlijk)
Niet doen dus... zonde van je geld (mag de mijne wel lenen, moet je zelf de porto betalen)
Ciao,
Ramonius
Dat worden dan waarschijnlijk toch echt verschillende boeken.MeggamassNick zei:Weet niemand dan een goed boek over voeding, trainen en AAS??![]()
![]()
)!MeggamassNick zei:BB'ers,
Kheb goed nieuws. Binnen nu en twee weken komt een nederlandse versie uit over het gebruik van anabolen. De titel van dit boek is: "Anabolen gebruik". Ik weet dat de Natural Health Company in Amsterdam (http://www.tnhc.nl/) deze binnen krijgt. Schijnt volgens hun een goed boek te zijn/worden.
Mvgr
Meggamassnick
). Wilt niet zeggen dat er geen behoefte is aan meer keuze in boeken. Iedereen benadert het vanuit zijn of haar eigen gezichtspunt.