MuscleMeat

Boeken downloaden

Roth

Freaky Bodybuilder
Waardering
748
Lengte
1m83
Medeleden,

Momenteel ben ik bezig met mijn scriptie en daar moet het nodige naslagwerk voor gedaan worden. Nou is in de uni bibliotheek het meeste wel te verkrijgen, maar aangezien ik liever thuis werk, niet hou van hele stapels boeken en daarnaast die boeken altijd te laat terugbreng zou het fijn zijn om ze te downloaden.
Aangezien er ontelbare warez sites zijn, ging ik er ook wel een beetje vanuit dat er dergelijke forums waren voor boeken. Mijn zoekskills (of google) laten mij in de steek en ik kan het niet vinden. Vandaar dit topic, waar ik hoop dat één van jullie mij met bovenstaande kan helpen.

Een voorbeeld van boeken die ik graag zou willen hebben, om wat duidelijkheid te geven over wat voor boeken het gaat:
Analytics at Work: Smarter Decisions, Better Results door Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris, Robert Morison
Competing on Analytics: The New Science of Winning door Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris
Moneyball: The Art of Winning an Unfair Game door Michael Lewis
Transformative HR: How Great Companies Use Evidence-Based Change for Sustainable Advantage door David Schoenbrod and John W. Boudreau
The New HR Analytics: Predicting the Economic Value of Your Company's Human Capital Investments door Jac Fitz-enz

Zou het ten zeerste waarderen als iemand me hiermee kan helpen. Mocht het in de verkeerde sectie staan, excuses; zag zo 1, 2, 3 niet waar het dan wel moest.

[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Roth
Np zal die andere ook nog ff proberen te krijgen maar die ging best simpel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zou heel tof zijn bro.. Bedankt voor de moeite iig!

Terug
Naar boven