XXL Nutrition

Boeken/PDF's downloaden?

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
Ik ben op zoek naar een boek maar geen idee waar ik zoiets kan downloaden, google leverde iig niet veel op.

Zijn er mss bepaalde sites waar veel ebooken te vinden zijn?

• Like
Waarderingen: CoD
Usenet

Over welke drug(s) wil je nu weer meer informatie, MeDieViL? :D

• Topic Starter Topic Starter

Wat is een demonoid? Met google werd ik niet veel wijzer.

Tenzij iemand het boek voor mij kan vinden, karma verzekered:D.

Stahl's essential psychopharmacology third edition is het, heb met google alleen de second edition gevonden, er is wel een voorbeeld op google maar dat zijn nog niet de helft van alle pagina's.
http://books.google.be/books?id=cWb...hl essential psychopharmacology third&f=false

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Nvm, demonoid is blijkbaar een torrent site.

Heb op die site van demonoid rondgekeken en alleen een torrent gevonden van 3 jaar terug, dat is wss de 2de editie, want de 3de editie is van 2008.

Bijlagen

Bijlagen

E-Book staat a.b.e-book.technical. Zal strak wel even kijken. Is overigens wel de 2de editie.

E-Book staat a.b.e-book.technical. Zal strak wel even kijken. Is overigens wel de 2de editie.

De 2de editie heb ik zelf al op mn pc staan, toch bedankt.

Gaat moeilijk worden dit boek vrees ik, mss toch maar betalen, lijkt me zn geld wel waard.

Wat is het verschil tussen editie 2 en 3 dan?

Meestal zitten er niet veel verschillen tussen zo'n boeken hoor. Hoogstens enkele details aangepast en wat up to date gemaakt.

hmm toch wel hier :D

What's New in the Third Edition
340 pages of new content

4 chapters of all-new material: Psychiatric Genetics, Chronic Pain and Functional Somatic Syndromes, Sleep Disorders, and Disorders of Cognition

Additional neurotransmitter systems

New coverage of theories of schizophrenia

Clinical developments in sleep disorders and chronic pain

The latest developments in the field, including information on obesity and addiction

All art has been completely redrawn

30% more illustrations

Improved look and more readable layout

Laatst bewerkt:
PDF vinden doe ik via een paar trefwoorden en geef aan dat ik alleen resultaten wil zien van het type pdf. Ik kan ook niet vinden wat je zoekt maar geef toch het voorbeeld even.

Dit tik ik in op google:
psychopharmacology Stahl's filetype: pdf

PDF vinden doe ik via een paar trefwoorden en geef aan dat ik alleen resultaten wil zien van het type pdf. Ik kan ook niet vinden wat je zoekt maar geef toch het voorbeeld even.

Dit tik ik in op google:
psychopharmacology Stahl's filetype: pdf
Zijn wel tientallen manieren om met Google te zoeken, intitle of zoeken op isbn had ook geen resultaat, dus neem aan dat hij het via de normale bronnen niet zal vinden.

Terug
Naar boven