AndroidHealthClinic

Boer Charel (82) overleden

• Topic Starter Topic Starter
:orly:

Extravagant materialisme hoeft voor mij ook niet, maar ik ga niet in een schuur wonen met een paar miljoen op de bank.

:roflol:, haha mja idd, maar als dat voor hem nu een meer dan voldoende aan comfort was..:P Had hij zijn kachel af en toe laten branden ging hij mss minder zin gekregen hebben om te werken. En het lijkt idd wel alsof hij niet van zichzelf hield en zichzelf verwaarloosde. Mss was hij gewoon te hard voor zichzelf, nam hij ongemakzuchtig zijn veel te serieus, I dunno.

Eerder een mong**l. In de korte tijd dat we hier zijn kun je het jezelf beter zo comfortabel mogelijk maken.

*
ook al omdat hij zelf voor dat geld gewerkt heeft
nu gaat zijn 'liefhebbende' vrouw met al zijn geld lopen, terwijl ze er geen poot voor moeten uitsteken heeft

*
ook al omdat hij zelf voor dat geld gewerkt heeft
nu gaat zijn 'liefhebbende' vrouw met al zijn geld lopen, terwijl ze er geen poot voor moeten uitsteken heeft

Ze heeft wel enkele jaren met een lelijke man in bed moeten kruipen. Dus wat mij betreft heeft ze dat geld dubbel end ik verdiend

Da ze in eure put kruipt é !

Ze heeft dat geld dik en dwars verdient als je het mij vraagt. Als er maar tenminste iemand van het geld geniet toch.

Vind het wel mooi zulke simpele figuren. Hij zou denk ik ook dood ongelukkig zijn in een villa met 20 personeel en niet hoeven te werken.

Als het 18 jaar geleden is dat je nog eens de verwarming aangestoken hebt, in zo'n hol leeft en ondertussen miljoenen op je bankrekening staan hebt ben je in mijn ogen toch wel een zeer sterk persoon, held. Heb in elk geval veel meer bewondering voor zo iemand dan voor de meeste CEO's bv.

godsamme man, elke x als ik je avatar zie lopen de rillingen over me rug.

en nee dat zijn geen goede rillingen.

Terug
Naar boven