AndroidHealthClinic

Breaking News Boerka verbod België

Infantiele gedachtesprongen, welk onderdeel begrijpt u daar niet van, 'rechtenstudent' ?

Waarschijnlijk omdat jullie allebei gebruik maken dezelfde typische infantiele gedachtesprongen in jullie 'betogen'.

ik "betoog" niet op dbb klaas. dit is een forum over BB, en ik post hier voor de fun. wanneer ga je dat nou s begrijpe?

en waarom altijd zo ernstig kerel? alles komt goed jongen...;)

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Haha, ik wist niet dat Stalin ook moslims uitroeide :)

als de nazis op zijn, wil ik ng wel eens aan de moslims beginne ja...:D

Ik weet niet hoe t in vlaanderen is, maar hier in nederland staan de kranten er vol van en je leest bijna niets over de crisis. Miljarden worden uitgegeven aan oorlogen en banken maar waar maken we druk om: een paar boerka's die over straat lopen (alsof ze elk miljarden waard zijn of iets dergelijks ??? )

Zo ziet men maar weer waar de prioriteiten uitgaan. En als alle moslims opgerot zijn met hun tjoekie tjoekie boot, gaan we dan pas prioriteiten stellen?
Hangt er vanaf welke kranten je leest. De media toont alleen het nieuws van de dag dat bij de doelgroep ook leeft en dus graag gelezen wordt. Achter de schermen gebeurd natuurlijk genoeg m.b.t. de crisis, maar wat moet erover gemeld worden als er niet echt iets nieuwswaardig te melden valt? De recessie is voorbij en we zijn bezig aan een herstel, kan de regering verder weinig aan doen. Ze moeten vooral bij zichzelf gaan besparen nu en zuinig zijn met het belastinggeld.

Echt druk maken over de boerka zullen de meeste mensen wel niet doen (gezien het laag aantal dragers) maar dat het verboden wordt is gewoon een goede zaak imo. Moeten verder geen woorden aan vuil gemaakt worden, dan verlies je er ook geen tijd aan en kan je focussen op belangrijke zaken.

Ik weet niet hoe t in vlaanderen is, maar hier in nederland staan de kranten er vol van en je leest bijna niets over de crisis. Miljarden worden uitgegeven aan oorlogen en banken maar waar maken we druk om: een paar boerka's die over straat lopen (alsof ze elk miljarden waard zijn of iets dergelijks ??? )

Zo ziet men maar weer waar de prioriteiten uitgaan. En als alle moslims opgerot zijn met hun tjoekie tjoekie boot, gaan we dan pas prioriteiten stellen?

Misschien moet je eens een andere krant openslaan dan de telegraaf...

Terug
Naar boven