Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk omdat jullie allebei gebruik maken dezelfde typische infantiele gedachtesprongen in jullie 'betogen'.

Haha, ik wist niet dat Stalin ook moslims uitroeide![]()

Hangt er vanaf welke kranten je leest. De media toont alleen het nieuws van de dag dat bij de doelgroep ook leeft en dus graag gelezen wordt. Achter de schermen gebeurd natuurlijk genoeg m.b.t. de crisis, maar wat moet erover gemeld worden als er niet echt iets nieuwswaardig te melden valt? De recessie is voorbij en we zijn bezig aan een herstel, kan de regering verder weinig aan doen. Ze moeten vooral bij zichzelf gaan besparen nu en zuinig zijn met het belastinggeld.Ik weet niet hoe t in vlaanderen is, maar hier in nederland staan de kranten er vol van en je leest bijna niets over de crisis. Miljarden worden uitgegeven aan oorlogen en banken maar waar maken we druk om: een paar boerka's die over straat lopen (alsof ze elk miljarden waard zijn of iets dergelijks)
Zo ziet men maar weer waar de prioriteiten uitgaan. En als alle moslims opgerot zijn met hun tjoekie tjoekie boot, gaan we dan pas prioriteiten stellen?
Ik weet niet hoe t in vlaanderen is, maar hier in nederland staan de kranten er vol van en je leest bijna niets over de crisis. Miljarden worden uitgegeven aan oorlogen en banken maar waar maken we druk om: een paar boerka's die over straat lopen (alsof ze elk miljarden waard zijn of iets dergelijks)
Zo ziet men maar weer waar de prioriteiten uitgaan. En als alle moslims opgerot zijn met hun tjoekie tjoekie boot, gaan we dan pas prioriteiten stellen?