MuscleMeat

Boete uit Zwitserland

TheJizz

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m78
Massa
78kg
Hey guys, net (pas) de vakantieverkeersboete uit Zwitserland binnen, 149,90 euro. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik dacht gelijk no worries, niet betalen, maar na op internet een beetje rondgekeken te hebben lijkt t alsof je er niet onderuit kan komen.

als je nog een keer in zwitserland komt word je auto wss in beslag genomen tot je boete+400% betaald?

Idd en volgens mij scannen ze je nr plaat op verrekkes veel plaatsen in zwitserland..

• Topic Starter Topic Starter
Idd en volgens mij scannen ze je nr plaat op verrekkes veel plaatsen in zwitserland..

Ja ze hebben ook van die plekken waar je snelheid eerst geregistreerd wordt en dan wordt je even later geflitst volgens mij. Zolang ik alleen Zwitserland niet inkan vind ik het niet zo erg (hoewel ik er wel familie heb wonen), ik kan er wel omheenrijden. Het is meer of ze me hier in Nederland wat kunnen maken.

Ik heb gelezen/gehoord dat veel nederlanders geflitst zijn in belgie en die boete ook niet betaalt hebben :p

1e brief heb je zogenaamd nooit gehad, als je een 2e krijgt zou ik hem wel betalen.

Ergste geval vergeet je de boete helemaal en kom je over een tijdje in Zwitserland en ben je de sjaak

Ik had eens 20 km per uur te hard gereden toen we op vakantie waren. Mijn vader heeft de brieven een tijdje genegeerd maar uiteindelijk toch betaald. Het is geen pretje als die stijve harken je pakken als je weer terug komt.

Ik denk verder als je echt doorzet, je er onder uit kan komen. Kan ik je alleen niet verzekeren.

Ik zou zeggen, stap naar een advocaat

voor 149,90€ :trollfacex:

Terug
Naar boven