- Waardering
- 10.293
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Klopt, ik heb andere kwaliteiten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ik heb andere kwaliteiten
Dit is toch gewoon Arminius ofzo? Al die gasten weer empatisch reageren omdat ze denken dat t een lekker wijf is wat een slappe hap.
2.5m![]()
![]()

ik heb echt een top leven.Waarschijnlijk bedoelde ze 2.05m? Lijkt me toch makkelijk om die link te leggen.
Als dit je reactie is op een verhaal als dit dan heb jij ook grote problemen.
![]()
Er klopt wel meer niet volgens mij.Waarschijnlijk bedoelde ze 2.05m? Lijkt me toch makkelijk om die link te leggen.
Als dit je reactie is op een verhaal als dit dan heb jij ook grote problemen.
![]()

Er klopt wel meer niet volgens mij.
Ook zo'n verhaal en dan zet je jezelf met voor- en achternaam op een forum waar je net lid bent, waarmee heel je familie te vinden is.![]()
Waarom, het is echt heerlijk om jullie weer meteen te zien glijenMaar als dit effectief iemand zou zijn dat dit faked, dan kan ik dat alleen maar heel erg zielig vinden.
Dan heb je echt een leeg leven.
Zag jij namen 😲? Zegt misschien iets over hoe ik schuin lees....Er klopt wel meer niet volgens mij.
Ook zo'n verhaal en dan zet je jezelf met voor- en achternaam op een forum waar je net lid bent, waarmee heel je familie te vinden is.![]()
Ze heeft dr insta ook gelinkt.Zag jij namen 😲? Zegt misschien iets over hoe ik schuin lees....
Hoeveel volgers zijn er lid van dit forum, denken jullie?
Waarschijnlijk alle 10Hoeveel volgers zijn er lid van dit forum, denken jullie?