XXL Nutrition

Gedragsverandering met anabolen en gezin in de steek laten voor een ander

Dit is toch gewoon Arminius ofzo? Al die gasten weer empatisch reageren omdat ze denken dat t een lekker wijf is wat een slappe hap.

2.5m :roflol: :roflol:

Dit is toch gewoon Arminius ofzo? Al die gasten weer empatisch reageren omdat ze denken dat t een lekker wijf is wat een slappe hap.

2.5m :roflol: :roflol:

Waarschijnlijk bedoelde ze 2.05m? Lijkt me toch makkelijk om die link te leggen.

Als dit je reactie is op een verhaal als dit dan heb jij ook grote problemen.
:trollface:

Waarschijnlijk bedoelde ze 2.05m? Lijkt me toch makkelijk om die link te leggen.

Als dit je reactie is op een verhaal als dit dan heb jij ook grote problemen.
:trollface:
Er klopt wel meer niet volgens mij.

Ook zo'n verhaal en dan zet je jezelf met voor- en achternaam op een forum waar je net lid bent, waarmee heel je familie te vinden is. :o

Ook zo'n verhaal en dan zet je jezelf met voor- en achternaam op een forum waar je net lid bent, waarmee heel je familie te vinden is. :o

Goh, als ik kijk wat sommige mensen op Facebook zetten, zou ik er niet van verschieten dat het echt is hoor.

Maar als dit effectief iemand zou zijn dat dit faked, dan kan ik dat alleen maar heel erg zielig vinden.
Dan heb je echt een leeg leven.

Maar als dit effectief iemand zou zijn dat dit faked, dan kan ik dat alleen maar heel erg zielig vinden.
Dan heb je echt een leeg leven.
Waarom, het is echt heerlijk om jullie weer meteen te zien glijen

Pop Corn GIF by REYKON

Zag jij namen 😲? Zegt misschien iets over hoe ik schuin lees....

Er zijn gradaties in menselijk leven, alles is mogelijk!

Mogelijk dat wat extra oestrogeen of progesteron het uitbalanceerd?

Ik heb mensen ook compleet van gedrag/persoonlijkheid zien veranderen op anabolen. Soms is het ook een compensatie van onzekerheid?

Sowieso versterkt het mannelijk gedrag en een stabiele persoonlijkheid om te beginnen voorkomt een hoop.

Laatst bewerkt:
Hoe lief je (ex)partner ook was, hij neemt z'n verantwoordelijkheid niet. Niet voor jullie relatie en nog belangrijker, niet voor jullie dochter.

Hoeveel pijn het ook doet, je moet nu zelf verantwoordelijkheid nemen als moeder, je dochter beschermen en afscheid nemen van hem en het beeld wat je van hem hebt.

Edit: never mind.. was blijkbaar fake

Laatst bewerkt:
Helaas ken ik vergelijkbare verhalen, ook van dichtbij gezien.
Sommige gebruikers verrijken hun leven en hun omgeving ermee, worden er zelfverzekerd van en doen meer goed dan ooit. En sommige gebruikers vernielen alles dat ze hebben om zich heen, letterlijk en figuurlijk.

Kies voor jezelf, je leeft maar 1 leven. Zorg dat je daar later met trots op terug kunt kijken.
Zeker voor je dochtertje. Laat haar zien wat kiezen voor jou en haar geluk precies betekend. Zodat zij leert dat geluk wordt bepaald door je eigen keuzes.

Terug
Naar boven