MuscleMeat

Boete voor zichtbaar ondergoed

Die gasten met hun ondergoed zien er echt te belachelijk uit. En als ze 10 uur moeten werken voor zo'n boxer vinden ze het nog normaal ook.

Je loopt voor lul, het loop tniet prettig dus ik snap ze niet.

Lekker voor ze, nu lijkt het net of ze hun broek volgepoept hebben zo laag hangen ze... :roflol:

Het heet niet voor niets 'onder'goed! En het is een ongelooflijk belachlijk zicht, broek bijna op de knieën en daarboven komt je boxer te voorschijn, kansloos.

Hebben ze daar niets belangrijkers om zich mee bezig te houden...

Hoe lager het IQ, hoe meer ondergoed zichtbaar, kan je nagaan...

Ik snap ook niet hoe die mensen dat lekker kunnen vinden zitten, bij sommigen heb ik echt het idee als je 1x springt zakt je broek af :roflol:

De bewoners van Lynwood, een voorstadje van Chicago, moeten de broekriem aanhalen. Letterlijk. Het bestuur van Lynwood heeft namelijk bepaald dat iedereen bij wie meer dan 7,5 centimeter ondergoed zichtbaar is een boete krijgt van 25 dollar, ofwel een kleine zestien euro.

Volgens de burgemeester van Lynwood worden investeerders en grote ondernemingen afgeschrikt door de vele jongemannen die halfgekleed door het dorp wandelen. De Amerikaanse burgerrechtenorganisatie ACLU zegt dat de maatregel gericht is tegen jonge zwarte mannen.

De jongeren die het betreft stellen dat hun persoonlijke sT in het geding is. Zij vinden dat de gemeente beter geld kan uitgeven om Lynwood een beetje op te knappen.

:roflol:

wonen daar ook al Antillianen?
:D

Terug
Naar boven