Fitness Seller

bold 200 / epistane puls

top gear

Cool Novice
Waardering
0
Ben het volgende van plan:
week 1-6 bold 200, iedere dag 600 mg.
week 1-2 en week 5-6 Epistane, 3 x per week 40 mg (dus week 3-4 helemaal off-Epistane)
Op alle Epistane off-days neem ik Diesel Test hardcore.
Na die 6 weken neem ik Reversitol als PCT.

uiteraard gecombineerd met trainen als een beest, eten als een achterlijke en goede rust etc. moet hier toch wat winst mee te behalen zijn?

Nog commentaar?

Zijn dit ph's?

• Topic Starter Topic Starter
Ja Bold 200 wel. En van Epistane/havoc wordt zelfs beweerd dat het volwaardige AAS zijn omdat ze geen conversie nodig hebben, dus rechtstreeks werkzame stof.
Heb aardig wat research gedaan en het blijkt nogal gedoe te zijn om er ergens een topic over te plaatsen. Bij de supplementen vindt men het "not done" en bij de AAS-sectie word je ook weggestuurd met je "baby-anabolen".
Maak er dan een aparte sectie voor zou ik zeggen, maar goed, die is er niet

Ja Bold 200 wel. En van Epistane/havoc wordt zelfs beweerd dat het volwaardige AAS zijn omdat ze geen conversie nodig hebben, dus rechtstreeks werkzame stof.
Heb aardig wat research gedaan en het blijkt nogal gedoe te zijn om er ergens een topic over te plaatsen. Bij de supplementen vindt men het "not done" en bij de AAS-sectie word je ook weggestuurd met je "baby-anabolen".

weet niet wat reversitol in mag houden maar ik dacht dat ze bij havoc ook al gewoon nolvadex aanraden ?
waarom trouwens 6 weken bold ? dacht dat dit ook pas begon te werken na 2 weken zou je maar 4 weken over houden ?
of is daarvoor die epistane ?

weet niet wat reversitol in mag houden maar ik dacht dat ze bij havoc ook al gewoon nolvadex aanraden ?
waarom trouwens 6 weken bold ? dacht dat dit ook pas begon te werken na 2 weken zou je maar 4 weken over houden ?
of is daarvoor die epistane ?

Wil nolva nog wel zien binnen te halen als back up voor alle veiligheid. Maar denk zelf dat het gebruik niet nodig zal zijn. gezien de puls-methode.
Ik denk dat de manier waarop ik de componenten wil gebruiken bij afzonderlijk gebruik niet heel veel zouden opleveren, maar hoop dat de combinatie wel wat doet

De kans op een gyno is vrij reeel met espitane. Ik zou safe willen zijn en gewoon wat nolva pakken als ik jou was, zeker gezien het feit dat het ook voor wat shutdown zorgt. Waar heb je overigens je espitane vandaan?

De kans op een gyno is vrij reeel met espitane. Ik zou safe willen zijn en gewoon wat nolva pakken als ik jou was, zeker gezien het feit dat het ook voor wat shutdown zorgt. Waar heb je overigens je espitane vandaan?

Ook als je zo'n milde puls doet? (tussendoor zelfs 2 weken helemaal off)?
Heb de Bold 200 binnen uit VS, bb.com. Wil Epistane in UK bestellen, lijkt mij douanetechnisch wat safer. En moet dan nog even kijken voor nolva.

Ik kan ook eerst de Bold 200 solo doen. Is eerste PH kuurtje en kan dan zien wat het doet. En dan daarna evt. Epistane met nolva erachteraan

epistane, epidrol en havoc is alle 3
2a, 3a-Epithio-17a-Methyl- 5a-Androstan-17b-Ol

Deze zouden zelfs gyno moeten verminderen, op bb.com lees je logs waar gyno vermindert of zelfs verdwijnt. Heb nog maar sporadisch gelezen dat het gyno veroorzaakt.

@top gear: hou je ook een logje bij? Ben wel benieuwd wat het met je doet.

Op bb.com raden ze ook aan om tijdens je ph-kuur cycle support te nemen, en tijdens je nakuur post cycle support. 6-oxo zou genoeg moeten zijn bij bold200, epistane gedaan volgens de pulse cycle heeft geen nakuur nodig. Maar ik denk dat nolvadex bij de hand hebben geen overbodige luxe is.

wat heb je nu precies besteld?? wat heeft het je gekost??
Ben je er nu al uit hoe je kuur eruit gaat zien?

helemaal mee eens, zelf ook last van gehad.
maar zou het gewoon in de aas sectie plaatsen, het is ook gewoon een aas.
en als die zelf ingenomen pros er gaan lopen zeiken mogen ze opnieuw de boeken in voor ze gaan lopen peeuwen.

hier kan het normaal alleen maar verwarring veroorzaken tov de supplementen of aas newbs die geen idee hebben wat het inhoud, of je kan duidelijk in je topic(titel) vermelden dat het om een aas ofzo gaat.

de zoveelste havoc topic lol, aas no doubt

helemaal mee eens, zelf ook last van gehad.
maar zou het gewoon in de aas sectie plaatsen, het is ook gewoon een aas.
en als die zelf ingenomen pros er gaan lopen zeiken mogen ze opnieuw de boeken in voor ze gaan lopen peeuwen.

hier kan het normaal alleen maar verwarring veroorzaken tov de supplementen of aas newbs die geen idee hebben wat het inhoud, of je kan duidelijk in je topic(titel) vermelden dat het om een aas ofzo gaat.

Echt vervelend die eeuwige discussie over designer steroids. Ik heb ook al geprobeerd de mods over te halen een aparte sectie te maken voor deze middelen, of ze gewoon te accepteren in de steroïden sectie, maar geen antwoord gehad.

Sommige designer steroïden zijn minstens net zo, of zelfs anaboler dan middelen zoals anavar. Niemand die een goed argument kan bedenken waarom topics er over niet in de steroïden sectie thuishoren. Ik vind het soms jammer dat de gemiddelde intelligentie hier zo laag is...

Laatst bewerkt:
Echt vervelend die eeuwige discussie over designer steroïds. Ik heb ook al geprobeerd de mods over te halen een aparte sectie te maken voor deze middelen, of ze gewoon te accepteren in de steroïden sectie, maar geen antwoord gehad.

Sommige designer steroïden zijn minstens net zo, of zelfs anaboler dan middelen zoals anavar. Niemand die een goed argument kan bedenken waarom topics er over niet in de steroïden sectie thuishoren. Ik vind het soms jammer dat de gemiddelde intelligentie hier zo laag is...

ja idd, sterker nog:

ik heb dus havoc op 20 to 40mg gedaan 4 weken.

onlangs heb ik een winnie gedaan 6 weken direct op 50mg en niet eens dichtbij de resultaten die ik met havoc had op 4 weken, plus dat ik een stuk meer bijwerkingen had relatief.

ja idd, sterker nog:

ik heb dus havoc op 20 to 40mg gedaan 4 weken.

onlangs heb ik een winnie gedaan 6 weken direct op 50mg en niet eens dichtbij de resultaten die ik met havoc had op 4 weken, plus dat ik een stuk meer bijwerkingen had relatief.

Ik had ook al het vermoeden dat havoc anaboler was dan winstrol. Ik heb op de amerikaanse fora echt indrukwekkende resultaten (met pics) gezien van havoc.

Ik denk (en hoop ook) dat na het voorgaande wel duidelijk is dat het hier niet gaat om snoepgoed. Blijf er van af als je nog niet volgroeid bent ( naar mijn mening >21 jr.) en ook je training, voeding en rust moeten optimaal zijn.
Omdat het mijn eerste kuurtje is zou ik eigenlijk willen beginnen met iets dat geen nolva als nakuur nodig heeft (wel wil ik nolva achter de hand houden in het kader van 'better safe than sorry'). Het gaat mij erom dat ik dus niet te zwaar wil beginnen. Kan dus ook goed zijn dat ik eerst eens begin met alleen die Bold (+diesel test tijdens de kuur en reversitol als nakuur). Dat heb ik ook allemaal al in huis.
@ Barbellman: Heb destijds met veel plezier je havoc-log gelezen. kun je nagaan hoe lang ik al aan het inlezen ben.

epistane, epidrol en havoc is alle 3
2a, 3a-Epithio-17a-Methyl- 5a-Androstan-17b-Ol

Deze zouden zelfs gyno moeten verminderen, op bb.com lees je logs waar gyno vermindert of zelfs verdwijnt. Heb nog maar sporadisch gelezen dat het gyno veroorzaakt.

@top gear: hou je ook een logje bij? Ben wel benieuwd wat het met je doet.

Op bb.com raden ze ook aan om tijdens je ph-kuur cycle support te nemen, en tijdens je nakuur post cycle support. 6-oxo zou genoeg moeten zijn bij bold200, epistane gedaan volgens de pulse cycle heeft geen nakuur nodig. Maar ik denk dat nolvadex bij de hand hebben geen overbodige luxe is.

ik dacht juist dat er iemand was zelfs van dbb die havoc gebruikt had en gyno kreeg ?

ik dacht juist dat er iemand was zelfs van dbb die havoc gebruikt had en gyno kreeg ?

Dat is inderdaad vreemd met havoc/epistane: ze worden wel aangeprezen als gyno-verminderend, en er zijn ook diverse berichten van mensen waarbij het die werking had. Maar ook minstens net zoveel berichten van mensen waarbij het juist gyno veroorzaakte???

Ik denk (en hoop ook) dat na het voorgaande wel duidelijk is dat het hier niet gaat om snoepgoed. Blijf er van af als je nog niet volgroeid bent ( naar mijn mening >21 jr.) en ook je training, voeding en rust moeten optimaal zijn.
Omdat het mijn eerste kuurtje is zou ik eigenlijk willen beginnen met iets dat geen nolva als nakuur nodig heeft (wel wil ik nolva achter de hand houden in het kader van 'better safe than sorry'). Het gaat mij erom dat ik dus niet te zwaar wil beginnen. Kan dus ook goed zijn dat ik eerst eens begin met alleen die Bold (+diesel test tijdens de kuur en reversitol als nakuur). Dat heb ik ook allemaal al in huis.
@ Barbellman: Heb destijds met veel plezier je havoc-log gelezen. kun je nagaan hoe lang ik al aan het inlezen ben.

goed om te horen:)
tja ik kan het persoonlijk dus wel aanraden als eerste keer en je nog niet wilt/kunt injecten etc. ben er zeer over te spreken.
ik denk overigens achteraf ook dat ik geen nolva nodig had gehad, heb het meer in het kader better safe then sorry gedaan.

wat je mischien ook kunt doen is pulsen?

Ik snap nog altijd niet waarom je ph wil gebruiken ipv echte roids? Neem van mij aan dat je van ph veel meer last van bijwerkingen krijgt!

Terug
Naar boven