XXL Nutrition

bold 200 / epistane puls

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap nog altijd niet waarom je ph wil gebruiken ipv echte roids? Neem van mij aan dat je van ph veel meer last van bijwerkingen krijgt!
Bijwerkingen van Bold vallen erg mee. Niet-gemethyleerd dus lage leverbelasting, weinig shutdown. Geen ondersteunende middelen nodig tijdens de kuur (zou zelf wel wat testbooster ernaast nemen) en als nakuurtje is 6 OXO of reversitol voldoende. Voor wat betreft Epistane; wat barbellman al zegt, dat is gewoon aas met bijbehorende gains.
Ik twijfel tussen óf kuurtje met bold, óf pulsen met epistane, óf combi hiervan. In alle gevallen geen nolva als nakuur (maar wel achter de hand voor noodgevallen)
Kan nog even rustig denken.
Wat vind jij Barbellman? Combi proberen?

en havoc nemen in het begin van je cut,is dat een optie?

is dan je koolhydraatinnname niet te laag voor de havoc?

is dan je koolhydraatinnname niet te laag voor de havoc?

dus daarom ook lekker tijdens t bulken imo.
maar ik neem aan dat als je havoc doet tijdens de cut dat t je doel is om vet te verliezen en je spier volledig te behouden.

daarom is het juist als je het tijdens de cut neemt slimmer om het aan het einde van de cut te doen zodat je toch nog nut haalt uit die havoc ipv dat je het aan het begin doet, wellicht nog wat massa gaint om vervolgens met verlaagde testlvls een pct ingaat om lekker hard door te cutten om mischien nog wel meer massa te verliezen dan wat je anders zou verliezen tijdens de cut.

daarom is het juist als je het tijdens de cut neemt slimmer om het aan het einde van de cut te doen zodat je toch nog nut haalt uit die havoc ipv dat je het aan het begin doet, wellicht nog wat massa gaint

tot hier kan ik het volgen,daarna kan ik er moeilijk wijs uit met wat je bedoelt.

om vervolgens met verlaagde testlvls een pct ingaat om lekker hard door te cutten om mischien nog wel meer massa te verliezen dan wat je anders zou verliezen tijdens de cut.

daarom is het juist als je het tijdens de cut neemt slimmer om het aan het einde van de cut te doen zodat je toch nog nut haalt uit die havoc ipv dat je het aan het begin doet, wellicht nog wat massa gaint

tot hier kan ik het volgen,daarna kan ik er moeilijk wijs uit met wat je bedoelt.

om vervolgens met verlaagde testlvls een pct ingaat om lekker hard door te cutten om mischien nog wel meer massa te verliezen dan wat je anders zou verliezen tijdens de cut.

je natuurlijke testosteronlvls krijgen een terugval en je gaat de pct(postcycle therapie) in om deze oa weer asap omhoog terug te krikken, je verlies een deel massa die je opgebouwd hebt in de kuur maar wilt zoveel mogelijkhouden.

maar als je al aan het cutten bent en je gaat met een door de war getrapte hormoonhuishouding verder cutten zul je nog meer massa verliezen dan wat je al zou verliezen en juist omdat je cut daarna dus doorgaat kun je mischien wel meer verliezen dan wat je anders verloren zou zijn.

hoop dat je t zo snapt.

ik begrijp het al beter.
maar denk niet dat ik het in de cut ga nemen,misschien als de cut klaar is en als ik dan weer ga bulken,denk dat ik er dan meer winst uithaal

Ook als je zo'n milde puls doet? (tussendoor zelfs 2 weken helemaal off)?
Heb de Bold 200 binnen uit VS, bb.com. Wil Epistane in UK bestellen, lijkt mij douanetechnisch wat safer. En moet dan nog even kijken voor nolva.

Ik kan ook eerst de Bold 200 solo doen. Is eerste PH kuurtje en kan dan zien wat het doet. En dan daarna evt. Epistane met nolva erachteraan

heb het besteld (Epistane) in uk en geen problemen gehad .Maandag betaald de maandag erop al binnen.

Ben het volgende van plan:
week 1-6 bold 200, iedere dag 600 mg.
week 1-2 en week 5-6 Epistane, 3 x per week 40 mg (dus week 3-4 helemaal off-Epistane)
Op alle Epistane off-days neem ik Diesel Test hardcore.
Na die 6 weken neem ik Reversitol als PCT.

uiteraard gecombineerd met trainen als een beest, eten als een achterlijke en goede rust etc. moet hier toch wat winst mee te behalen zijn?

Nog commentaar?
Ben je dit uiteindelijk gaan doen? En is dit volgens de kenners een goeie optie (pulsen in week 1-2 en 5-6?)

Ben je dit uiteindelijk gaan doen? En is dit volgens de kenners een goeie optie (pulsen in week 1-2 en 5-6?)

Ik heb alle spullen binnen, behalve nolvadex en dat wil ik eigenlijk voor alle zekerheid wel achter de hand hebben. Anyways, daar heb ik nog even tijd voor. Ik wil nl. eerst nog dit jaar mijn ogen laten laseren middels LASEK-methode, dat is een veilige methode maar herstel duurt wel eventjes. Ik weet niet hoe dat oogherstel combineert met PH-gebruik. Sowieso kan ik dan 1-2 weken minder hard knallen in de sportschool, dus het lijkt me gewoon niet slim om nu te starten met de PH's. Maakt me ook niet uit, tijd genoeg, train ik gewoon nog even lekker door op de whey en creatine. ik start dan nadat de oogjes weer tot rust zijn gekomen

In amerika zie je op forums dat mensen die havoc week 1-4 doen, of week 5-8 (en dan bold week 1 tot 8), maar heb nog nergens gezien week 1-2 en 5-6; maar aangezien bold in week 3 volop begint te werken en dus in week 1,2 niets doet, en de werking in week 5 afneemt, is het ideaal om het te doen zoals jij hebt opgesteld! (havoc in week 1,2 en 5,6, juist daar waar bold niet optimaal fungeert). Nolvadex on hand is ideaal, helaas i dat niet zomaar te verkrijgen...

reversitol

@top gear: Waar heb je de reversitol gehaald. Ik wil dit niet meer in Amerika bestellen want vorige keer is de havoc die ik besteld had niet aangekomen. Het lijkt me dus veiliger indien ik dit in UK ofzo kan bestellen. Ik vind echter nergens een site waar reversitol te verkrijgen is.

@top gear: Waar heb je de reversitol gehaald. Ik wil dit niet meer in Amerika bestellen want vorige keer is de havoc die ik besteld had niet aangekomen. Het lijkt me dus veiliger indien ik dit in UK ofzo kan bestellen. Ik vind echter nergens een site waar reversitol te verkrijgen is.

Ik heb op bb.com een voordeelstack besteld: 2 potjes Bold + 1 potje reversitol voor 87 euro. Die stack staat er nog steeds in de aanbieding zag ik net. Dat pakketje is goed aangekomen maar is ook niet gecontroleerd, dus ik kan niet met zekerheid zeggen hoe douane daarop reageert. Epistane heb ik in de UK besteld. Moet je even googlen: UK supplements. Bij de eerste treffer heb ik besteld, weet niet of ze daar reversitol hebben ..

Terug
Naar boven