AndroidHealthClinic

Boldenone 400mg nuttig?

• Topic Starter Topic Starter
Ja Bold duurt heel lang voor je het merkt, en nog langer als je 't op een veel te lage dosis neemt. Er is echt een reden waarom letterlijk iedereen ( op een enkeling na ) zegt dat je het op z'n allerlaagst op 600 mg moet pakken en dat eigenlijk al te weinig is. Ik heb 't op 900 mg gehad met 2 weken frontload van 1800. Die 1800 merkte ik wel relatief gauw, wat duidelijkere aders enzo maar voor ik echt iets ging merken ( ronde schouders, traps vol, upperchest vol, typische Bold-kenmerken dus ) was ik echt wel een week of 7 verder. Geeft een toffe look maar naderhand zakt dat wel voor 't grootste deel weer weg, beetje zoals de hardheid op Winny die je 1 week na stoppen weer kwijt bent.

Kortom, 1e kuur, lekker gaan voor TestE only. Je argument er Bold bij te willen pakken omdat TestE bloat bij je matties is bullshit want Bold weerhoud je er niet van een Test-bloat te krijgen.

Klopt maar geeft wel wat extra droge massa etc zou ik denken, maar ik ben uiteraard geen kenner. Vandaar ook mijn post hier ;)

Zeg trouwens nergens dat ik het tegen de bloat wil nemen, mijn vraag was eerder of het een goed alternatief vormt voor winny oral. Blijkbaar niet dus. Wel jammer want op Amerikaanse threads leek het veelbelovend.

Klopt maar geeft wel wat extra droge massa etc zou ik denken, maar ik ben uiteraard geen kenner. Vandaar ook mijn post hier ;)

Zeg trouwens nergens dat ik het tegen de bloat wil nemen, mijn vraag was eerder of het een goed alternatief vormt voor winny oral. Blijkbaar niet dus. Wel jammer want op Amerikaanse threads leek het veelbelovend.

In je 1e kuur hoef je normaal niet zoveel stuff te stacken om droge massa te gainen. Goed dieet is een stuk nuttiger. Op Amerikaanse fora lijkt 't idd veelbelovend, de grote gasten daar pakken ook rustig 2 gram + Bold. Ja dan wordt het leuk spul idd.

In je 1e kuur hoef je normaal niet zoveel stuff te stacken om droge massa te gainen. Goed dieet is een stuk nuttiger. Op Amerikaanse fora lijkt 't idd veelbelovend, de grote gasten daar pakken ook rustig 2 gram + Bold. Ja dan wordt het leuk spul idd.

Oké, wordt 500mg test dan :)

Laatste vragen:
- ik heb proviron liggen, nuttig om die erbij te nemen aan 25mg ed moest ik wat last hebben van een bloat?
- Gaat het veel schelen als ik de HCG erbij neem?

Oké, wordt 500mg test dan :)

Laatste vragen:
- ik heb proviron liggen, nuttig om die erbij te nemen aan 25mg ed moest ik wat last hebben van een bloat?
- Gaat het veel schelen als ik de HCG erbij neem?

Als je het antwoord op deze vragen niet hebt, kun je beter geen AAS injecteren.

Als je het antwoord op deze vragen niet hebt, kun je beter geen AAS injecteren.

- Proviron: aangezien het vrij zwak is zal het niet al te veel doen, maar naar wat ik heb gelezen wel een beetje. Uit wat ik kan opmaken bindt het aan een aromatase enzym en voorkomt het daardoor (in lichte mate vermoed ik) dat er extra oestrogeen wordt opgebouwd.

- HCG: Altijd nuttig en beter voor je herstel, maar ik zie heel veel mensen op het forum die het niet gebruiken bij gwn een test only kuur, vandaar mijn vraag of het heel veel zal schelen. Ken genoeg mensen die niet eens last hebben van een dip na test only.

Maar het kan nooit kwaad om het te vragen toch? f**k man waar dient dit forum anders voor.

Ik was anders toch zeer tevreden van de winny only :p ik wil stacken omdat winny zo'n mooie droge look gaf. Ik klaag niet voor zo'n opmerkingen zoals die van jou, wel al die onnozelaars die zeuren dat ik tren of deca moet nemen. ---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ---------- welke dosis? En duurt het echt 6-8 weken voor het inkickt?
600mg per week, op maandag 200mg en op donderdag 400mg. Nee heb niet het gevoel dat het 6 weken duurt voordat ie gaat werken. Dit is mijn tweede keer en Boldone is een milde steroide volgens mij. Ik bouw het rustig op zeg maar.

- Proviron: aangezien het vrij zwak is zal het niet al te veel doen, maar naar wat ik heb gelezen wel een beetje. Uit wat ik kan opmaken bindt het aan een aromatase enzym en voorkomt het daardoor (in lichte mate vermoed ik) dat er extra oestrogeen wordt opgebouwd.

- HCG: Altijd nuttig en beter voor je herstel, maar ik zie heel veel mensen op het forum die het niet gebruiken bij gwn een test only kuur, vandaar mijn vraag of het heel veel zal schelen. Ken genoeg mensen die niet eens last hebben van een dip na test only.

Maar het kan nooit kwaad om het te vragen toch? f**k man waar dient dit forum anders voor.

Oke, oke, iets te voorbarig :p

1. Dat binden aan aromatase is een fabeltje. Het enige dat proviron en masteron doen is je androgeen-oestrogeen-balans laten stijgen, waardoor je er harder uit komt te zien, en de kans op gyno (kan) afnemen.

2. Er zijn ook mensen die nooit douchen. Wij doen dit wel :p

Terug
Naar boven