MuscleMeat

Boldenone of Deca?

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Hey jongens,

Ik ben alvast (ja ik weet het het is vroeg) mijn volgende kuur in elkaar aan het zetten. Als basis neem ik sus en twijfel nog tussen deca en eq. Ik begin in juli weer een kuur maar ik wil eind deze maand iig weer supply gaan inslaan zodat ik me geld niet weer aan kleding of iets ander kan opmaken.

De kuur ziet er als volgt uit:

Week 1-10: Sustanon 500 mg
Week 1-10: Deca of Boldenone op 40 mg
Nakuur Hcg + Nolva

Iemand ervaring of?

Zal effe wachten met beslissen tot je hersteld bent van deze kuur dan weet je hoe je op de deca reageerd. Krijg je nou veel last van een deca d*ck zou ik voor de eq gaan. Koop je nu deca's en je hersteld er niet goed van zit je er mee.

4cc

werking van beide stoffen zijn vrijwel hetzelfde, ik vind zelf alleen dat je van Boldenone net iets minder vocht vasthoud en iets ronder wordt. Deca is echter vaak 100mg/ml Boldenone van GS is 200mg/ml

boldenone

:D....

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Jur,

hoezo ga je nu aan de sus, en ga je dat meerdere keren p/week spuuten, of 1x?!

en geen dbols erbij?

gr

Blijf weg van de deca als je niet precies weet hoe ermee om te gaan. Wat dat betrefd is de EQ veel makkelijker voor "beginners"....

Met deca zal je dan weer meer kilo's halen waarschijnlijk, hoewel eq de eetlust bevorderd wat dan weer een voordeel is.

• Topic Starter Topic Starter
Floyd zei:
Hee Jur,

hoezo ga je nu aan de sus, en ga je dat meerdere keren p/week spuuten, of 1x?!

en geen dbols erbij?

gr

Sus ga ik 2 keer per week zetten, met boldenone dus. bijde 1 ml per keer.
Ik haal geen GS boldenone das waardeloos heb ik kunnen opmaken uit verschillende posts, ik ga voor de boldenone van Australian Pacific.

admin zei:
Blijf weg van de deca als je niet precies weet hoe ermee om te gaan. Wat dat betrefd is de EQ veel makkelijker voor "beginners"....

Met deca zal je dan weer meer kilo's halen waarschijnlijk, hoewel eq de eetlust bevorderd wat dan weer een voordeel is.

Mee omgaan? gewoon injecteren toch :p. Nee geintje T, ik ga denk ik voor boldenone want om nu te zeggen dat ik hard ga op die deca nee, en ik wil toch nog wel enkele jaren recreatief roids gebruiken dus ga ik voor de gezondste (lees minst ongezonde) manier.

Thanx voor de antwoorden bro's

GS boldenone is super!!! een hoop mensen op dit board zullen dit beamen.
GS staat ook zeer goed aan geschreven op U.S. boards en kijk maar eens in anabolics 2004!! van william llewellyn.
australisch lijkt me eerder fake, maar its up to you .

succes

Wat zijn je resultaten met de kuur waar je pas mee bezig was??

Levrone@ zei:
Wat zijn je resultaten met de kuur waar je pas mee bezig was??

Zwaar klote, heb in totaal door een blessure 3 weken niet kunnen trainen, nu 10 kg erbij in 7 weken. armen een hopeloze 1-1,5 cm erbij. benen 6 cm erbij, borst rug vandaag gemeten 7 cm erbij. onderarmen rond de 2 cm erbij. Vind het bar tegenvallen.

pipo zei:
GS boldenone is super!!! een hoop mensen op dit board zullen dit beamen.
GS staat ook zeer goed aan geschreven op U.S. boards en kijk maar eens in anabolics 2004!! van william llewellyn.
australisch lijkt me eerder fake, maar its up to you .

succes

Als ik kijk naar het aantal ervaringen wat ik heb gelezen van gebruikers van gs is het meerendeel negatief erover, maar ja iedereen is verschillend. Verder is mijn boldenone 200% echt, zeer goede en betrouwbare dealer :thumbs:

Juriaan zei:
Als ik kijk naar het aantal ervaringen wat ik heb gelezen van gebruikers van gs is het meerendeel negatief erover, maar ja iedereen is verschillend. Verder is mijn boldenone 200% echt, zeer goede en betrouwbare dealer :thumbs:
Merendeel dat ik hoorde is juist positief erover. Zo zie je maar hoe relatief dat is. Enkel tests zijn te vertrouwen....

Juriaan zei:
Zwaar klote, heb in totaal door een blessure 3 weken niet kunnen trainen, nu 10 kg erbij in 7 weken. armen een hopeloze 1-1,5 cm erbij. benen 6 cm erbij, borst rug vandaag gemeten 7 cm erbij. onderarmen rond de 2 cm erbij. Vind het bar tegenvallen.
10 kg is veel hoor zeker in die korte periode.... Maar ja een eerste kuur mislukt bijna bij iedereen wel een beetje....

admin zei:
10 kg is veel hoor zeker in die korte periode.... Maar ja een eerste kuur mislukt bijna bij iedereen wel een beetje....

Ja gewoon klote als je in week 4 eindelijk lekker een weekje op je inkickende test/deca gaat en dan in week 5/6 niet kan trainen door een polsblessure. dan train je week 7 weer redelijk voluit en denk je hardcore te gaan, ga je week 8 in (deze week) en train je maandag als geplanned je spiergroepen maar hou je geen rekening met kerst (dom, eigen fout) dus gym gesloten en mis 2 trainingen (rug, benen, schouders, armen) dus morgen om de schade te beperken een lekker rug/schouders/armen workout en maandag weer de kuur vootzetten als gewoonlijk, ik laat de kuur ipv 10 weken 12 weken doorlopen en begin week 14/17 mijn nakuur :thumbs:

Nog steeds geen last van sides Jur?

Juriaan zei:
Ik haal geen GS boldenone das waardeloos heb ik kunnen opmaken uit verschillende posts, ik ga voor de boldenone van Australian Pacific.

Ik heb nog nooit iets gehoord van Australian Pacific en ook als ik er op zoek vind ik er niks over, ik zou daarom maar niet te snel beslissen of je dat gaat gebruiken, vind eerst andere mensen die hun producten hebben gebruikt.

Terug
Naar boven