Fitness Seller

Boldenone + Test E kuur

TrX

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
74kg
Als duursporter had ik graag nog wat advies rond volgende kuur:

- 200mg/week Boldenone gedurende 10 weken
- 200mg/week Test E gedurende 10 weken

Zijn bovenstaande doseringen voldoende om een merkbaar verschil te verkrijgen in uithoudingsvermogen en kracht?

Is een nakuur met Nolvadex of Chlomid nodig bij deze (lagere) doseringen?

Thx!

nakuur is zeker nodig, heb geen ervaring omtrent duursport, maar op gevoel zeg ik dat boldenone hoger gedoseerd kan worden

• Like
Waarderingen: TrX
Tuurlijk merk je hier wat op, maar denk dat je bold minstens wel 400mg kan doen.
Nakuur is inderdaad nagenoeg altijd nodig, vooral wanneer je test-e hebt gebruikt.
Clomid op 25mg voor een aantal weken zal genoeg moeten zijn.

• Like
Zoals hierboven bold op 400-500mg

• Like
Kan prima, ik heb hetzelfde gedaan voor 8 weken. Kracht en snelheid verbetering enkel dmv deze producten is wel minimaal, het stelt je vooral in staat om harder en vaker te trainen, het moet een samenspel zijn van middelen en een intensievere training.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Kan prima, ik heb hetzelfde gedaan voor 8 weken. Kracht en snelheid verbetering enkel dmv deze producten is wel minimaal, het stelt je vooral in staat om harder en vaker te trainen, het moet een samenspel zijn van middelen en een intensievere training.

Ok bedankt, ik ga inderdaad de trainingintensiteit verhogen.

Aangezien het mijn eerste kuur zal zijn, heb ik toch besloten om enkel 250mg/week Test E gedurende 10 weken te gebruiken.
2 Producten lijkt me voor een eerste kuur wat veel, eerst zien hoe mijn lichaam er op reageert.

Aangezien het mijn eerste kuur zal zijn, heb ik toch besloten om enkel 250mg/week Test E gedurende 10 weken te gebruiken.
2 Producten lijkt me voor een eerste kuur wat veel, eerst zien hoe mijn lichaam er op reageert.

Succes!

Ik ben wel benieuwd naar wat je resultaten zullen zijn. Welke discipline in atletiek wil je aanscherpen? Wat is je beste tijd nu?

Interessant om dan te vergelijken na je kuur :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben wel benieuwd naar wat je resultaten zullen zijn. Welke discipline in atletiek wil je aanscherpen? Wat is je beste tijd nu?

Interessant om dan te vergelijken na je kuur :)

400m sprint. Steeds rond de 47-48 seconden, dus nog ver van de magische 44 seconden.
Ook doe ik af en toe 5km amateurwedstrijden mee. 5km rond de 19min.

47-48 sec loop je aardig met nederlandse top mee. word er dan niet gecontroleerd op NK's en dergelijke?

Terug
Naar boven