Fitness Seller

boldenone vragen

dinnemok

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
87kg
Hallo mannen Er is mij verteld dat je boldenone langer dan 10 weken moet laten lopen omdat het pas na 10 weken echt wat gaat doen, ook is mij verteld dat hij eerder dan test beeindigd moet worden als je het naast test laat lopen. Klopt dit?

dat het pas na 10 weken wat gaat doen lijkt me onzin, heb genoeg logjes voorbij zien komen die 12 weken duurde met oa bold. zit zelf in week 3 laat hem ook 12 weken lopen.

Dat het eerder dan test moet worden beindigd zou ik niet weten al lijkt me dit ook sterk, misschien weet iemand anders dat dan hou ik je topic ff in de gaten

Volgens mij is dat test verhaal niet waar en hoef je die met bold niet lager te laten door te laten lopen.

• Topic Starter Topic Starter
dat het pas na 10 weken wat gaat doen lijkt me onzin, heb genoeg logjes voorbij zien komen die 12 weken duurde met oa bold. zit zelf in week 3 laat hem ook 12 weken lopen.

Dat het eerder dan test moet worden beindigd zou ik niet weten al lijkt me dit ook sterk, misschien weet iemand anders dat dan hou ik je topic ff in de gaten

Hoe ziet jou kuur eruit dan?

250 test 12w
600mast 12w
600bold 12w
50mg turinalon 12w

12 weken turinabol tabs???!
instant liver tumor

hahaha sorry turi moest 6 weken zijn;) omdat ik gevoelig voor gyno ben ben ik voor het minimale gegaan. anders had ik hem idd hoger gezet.

he

600mg omdat je nie echt bekent met aas,
dan volstaat 600 genoeg.
Die zogenaamde mensen die 750 a meer injecteren
zijn bekend met dit middel.
Als jij hierop niet reageert wat me sterk lijkt,
kan je het altijd opschroeven.

Bold doet vrij weinig, maar is ook erg mild op je libido en laat geen vervelende hoge prolactine etc waardes achter.
Persoonlijk heb ik daarom ook geen last van weinig sperma productie (wat ik bij tren wel een half jaar lang heb)
Dus mild herstel, maar ja, daarnaast doet het ook niet zo super veel.

Hoog in je test zitten, en langer dan 12 weken is nergens voor nodig imo

En geen last van gyno nu? beginnen de gains al wat te komen ?

intressante kuur :)

Ga maandag de 4de week in en heb er nu 3kg bij.

Maat van me doet turinalon only en heeft ook 3kg erbij.

Ik ben dan ook zeer te spreken over turinalon, geeft toch maar weereens aan dat er nogal veel papegaaien zitten op forums die erg negatief erover waren, ieder lichaam is anders ook dat snap ik. bij ons gaat het iniedergeval lekker;)

gr

Ga maandag de 4de week in en heb er nu 3kg bij.

Maat van me doet turinalon only en heeft ook 3kg erbij.

Ik ben dan ook zeer te spreken over turinalon, geeft toch maar weereens aan dat er nogal veel papegaaien zitten op forums die erg negatief erover waren, ieder lichaam is anders ook dat snap ik. bij ons gaat het iniedergeval lekker;)

gr

Wacht nog maar even 2-tal maanden na de nakuur om een oordeel te vellen.
Je weet niet wat je nu bijgekomen bent. Vocht, vet, spieren?

• Topic Starter Topic Starter
Bold doet vrij weinig, maar is ook erg mild op je libido en laat geen vervelende hoge prolactine etc waardes achter.
Persoonlijk heb ik daarom ook geen last van weinig sperma productie (wat ik bij tren wel een half jaar lang heb)

hey bro Bold doet vrij weinig? Kan je toelichten? Ik wou het in een stack met test en winny nemen wk 1-4 winny 50 mg ed wk 1-12 test e 500mg ew wk 1-12 bold 500-(600?) ew met nakuur uiteraard

Ja daarom mag jij van mij geen tren meer gebruiken. Altijd zown tegenvaller dan.

Maar ik vind bold wel lekker hoor op hoge dosering en flink wat test erbij haha.

wat merk jij als meerwaarde van hoog gedoseerde bold tegen alleen test hoog gedoseerd?

Ik gebruikte Bold altijd in een lage dosering zelfs om te clean bulken.
Tussen de 300 a 400Mg met low dose test, ik ging er toch altijd lekker op
Geen last van Gyno ook en de gains waren blijvend
Wel steeds 16weken Bold

Ja daarom mag jij van mij geen tren meer gebruiken. Altijd zown tegenvaller dan.

Maar ik vind bold wel lekker hoor op hoge dosering en flink wat test erbij haha.

Hahaha ja maar laatste keer schrok je wel ff he van dat gezicht vol :D
(OMG te fout deze grap)

Maar het is inderdaad wel een lekker goedje, maar verwacht er niet hetzelfde van als een Deca of een Tren.
Ik neem het iig volgende keer wel weer.

Weet niet wat ik ervan moest vinden .. Zat op 900 mg Bold met 500 mg test met tren ..

Vasculariteit kreeg ik van de bold allesinds, daarnaast merkte ik niet veel, tot ik pas met de tren begon :D

Ik vind bold goed voor in de zomer wil je wat meer adertjes en uithouding .. Anders zou ik het niet aanraden eigenlijk .. Te lang gebruiken / Te weinig gains / Te hoog doseren

Hahaha ja maar laatste keer schrok je wel ff he van dat gezicht vol :D
(OMG te fout deze grap)

Maar het is inderdaad wel een lekker goedje, maar verwacht er niet hetzelfde van als een Deca of een Tren.
Ik neem het iig volgende keer wel weer.

Hahaha damn we gaan steeds verder idd he met die geintjes...

Ok, OT. Ik merk veel meer vasculariteit. Maar dat heb ik ook met mast of primo. Vind het gewoon lekker voor erbij, toch gains zonder gekke bijwerkingen.

Terug
Naar boven