XXL Nutrition

Boldenone

Je kan beter voor een test-only gaan dan een boldenone only..Of test met een beetje boldenone..

Ik weet niet wat je doel is, als je wat specifieker was kon ik meer helpen.

Levrone@

als ik je bovenstaande post zie over dat je zo bang voor kaalworden bent zou ik voor eq+dbol gaan

10 week 400mg eq
1/6 week 30mg dianabol

!!BarmaN!! zei:
als ik je bovenstaande post zie over dat je zo bang voor kaalworden bent zou ik voor eq+dbol gaan

10 week 400mg eq
1/6 week 30mg dianabol

Hey MR O 2015 :D

Van dianabol kan je ook kaal worden.

Levrone@

vergelijk het met winstrol of testeron wat is der nou androgener

• Topic Starter Topic Starter
Klopt dat is mij reden on boldenone only te doen, heb al een deca only gedaan was zeer tevreden met de resultaten. En van dianbol kun je ook kaal worden ja.

je kunt overal kaal van worden. ik zeg alleen als je moet kiezen zou ik die middelen nemen.

als je kaal begint te worden gewoon je hele kop kaal scheren

biggy zei:
als je kaal begint te worden gewoon je hele kop kaal scheren

Dit zijn nu altijd de antwoorden die je krijgt in dit soort topics en een beetje kinderachtig zijn, kan er nooit eens serieus gereageerd worden???

jeradu zei:
Dit zijn nu altijd de antwoorden die je krijgt in dit soort topics en een beetje kinderachtig zijn, kan er nooit eens serieus gereageerd worden???

Ja da's inderdaad jammer.

In het kort voor de kinders: Steroiden zijn chemische varianten van het mannelijke hormoon testosteron. Élke AAS kan je in principe problemen bezorgen met je haardos.

Barman: Om 6 weken dboll aan een 'rookie' voor te schrijven vind ik nogal ver gaan. Bovendien brengen orale producten véél meer bijwerkingen met zich mee, en al helemaal speciaal dboll (wáár hebben we het de afgelopen week zo vaak over gehad in deze sectie?)

Jeradu, als je Boldenon echt positief wilt uitbuiten, zet er, zoals gezegd, wat test naast. Omdat het je tweede kuur is, doe het rustig aan en denk aan 300mg Boldenon met 250mg Test, 10 weken is meer dan genoeg.
Hou er rekening mee dat gezien de trage ester van Boldenon, resultaten pas na 4 weken gaan pieken en denk aan je nakuur!

Succes.

DBC01 zei:
Ja da's inderdaad jammer.

In het kort voor de kinders: Steroiden zijn chemische varianten van het mannelijke hormoon testosteron. Élke AAS kan je in principe problemen bezorgen met je haardos.

Barman: Om 6 weken dboll aan een 'rookie' voor te schrijven vind ik nogal ver gaan. Bovendien brengen orale producten véél meer bijwerkingen met zich mee, en al helemaal speciaal dboll (wáár hebben we het de afgelopen week zo vaak over gehad in deze sectie?)

Jeradu, als je Boldenon echt positief wilt uitbuiten, zet er, zoals gezegd, wat test naast. Omdat het je tweede kuur is, doe het rustig aan en denk aan 300mg Boldenon met 250mg Test, 10 weken is meer dan genoeg.
Hou er rekening mee dat gezien de trage ester van Boldenon, resultaten pas na 4 weken gaan pieken en denk aan je nakuur!

Succes.

Je hebt helemaal gelijk, maar zoals ik alz ei ik heb al last van haaruitval en wil het absoluut niet versnellen. Ik heb hiervoor een deca only kuur gedaan en was zeer tevreden over de resultaten. Vandaar dat ik nu denk aan een boldenone only op 300 a 400 mg in de week .

Als ik er test naast zou zetten is het dan niet het verstandigst om een snelwerkende ester zoals propionaat te nemen, dit voor het geval je toch erge last van de haaruitval mocht krijgen dit weer snel uit je systeem is? Ik hoor hier verschillende meningen over. Test is test dat is duidelijk, maar iets wat niet meer in je systeem aanwezig is kan dus ook niet meer werken of niet?

LOL ik zeg het nog maar eens:
ALLE AAS zijn chemische TESTVARIANTEN.

Dus niet alleen van test kun je haaruitval krijgen, ook van Boldenon.
Valt me trouwens mee dat je geen haaruitval van Deca hebt gekregen.
Want Deca staat toch erg bekend om haaruitval-problemen!

Dacht toch dat Deca de As was met een van de minste kansen op haaruitval.

@jeradu
Je kan perfect een boldenone only kuur doen(300-400mg) met goede resultaten,bulk zal iets minder zijn dan met deca,daartegenover zal je harder en meer vasculair zijn,good luck!

sylvester zei:
@jeradu
Je kan perfect een boldenone only kuur doen(300-400mg) met goede resultaten,bulk zal iets minder zijn dan met deca,daartegenover zal je harder en meer vasculair zijn,good luck!

OK thanx, heb je ervaring mee?

Denk beter toch te stacken met n test. dan hou je ook wel wat meer vocht vast maar de massa zal kwalitatief genoeg zijn.

Dat denk ik ook ja, maar is je goed het topic leest zou je dus weten waarom ik dat niet wil doen.

dat verschilt van persoon tot persoon. Ik kan bv na 1 kuur al haaruitval krijgen en jij mss nooit. Het gaat er dan om of je het risiso wilt nemen. haaruitval kan nou eenmaal n bijwerking zijn van de meeste AS, net wat DBC01 zegt: het zijn chemische varianten van testosteron, of het nu boldenone heet of dianabol.

Dboll zei:
dat verschilt van persoon tot persoon. Ik kan bv na 1 kuur al haaruitval krijgen en jij mss nooit. Het gaat er dan om of je het risiso wilt nemen. haaruitval kan nou eenmaal n bijwerking zijn van de meeste AS, net wat DBC01 zegt: het zijn chemische varianten van testosteron, of het nu boldenone heet of dianabol.

Maar de kans op haaruitval ligt naast de erfelijkheid zeker wel aan het middel dat je gebruikt. En of het nu varianten zijn of niet met boldenone is de kans toch een stuk kleiner als met test of dianabol.

Is in principe niet te zeggen: wij zijn namelijk 'abnormale gebruikers'.

Oftewel: Er is niet of nauwelijks uitgebreid, verantwoord onderzoek gedaan naar het gebruiik van deze middelen met de hoeveelheden die wij 'doen'.

Weleens op een bijsluiter van VM Labs gezien hoeveel een paard mag hebben per week/twee weken van Boldenon? :D Wij zijn er dan vergeleken met het paardje niet vies van! :D

Terug
Naar boven