Iemand hier ervaring met boldenone only, dan wel niet een stack? Zo ja was je er tevreden over?
Thanx
Thanx
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!!BarmaN!! zei:als ik je bovenstaande post zie over dat je zo bang voor kaalworden bent zou ik voor eq+dbol gaan
10 week 400mg eq
1/6 week 30mg dianabol
biggy zei:als je kaal begint te worden gewoon je hele kop kaal scheren

jeradu zei:Dit zijn nu altijd de antwoorden die je krijgt in dit soort topics en een beetje kinderachtig zijn, kan er nooit eens serieus gereageerd worden![]()
DBC01 zei:Ja da's inderdaad jammer.
In het kort voor de kinders: Steroiden zijn chemische varianten van het mannelijke hormoon testosteron. Élke AAS kan je in principe problemen bezorgen met je haardos.
Barman: Om 6 weken dboll aan een 'rookie' voor te schrijven vind ik nogal ver gaan. Bovendien brengen orale producten véél meer bijwerkingen met zich mee, en al helemaal speciaal dboll (wáár hebben we het de afgelopen week zo vaak over gehad in deze sectie?)
Jeradu, als je Boldenon echt positief wilt uitbuiten, zet er, zoals gezegd, wat test naast. Omdat het je tweede kuur is, doe het rustig aan en denk aan 300mg Boldenon met 250mg Test, 10 weken is meer dan genoeg.
Hou er rekening mee dat gezien de trage ester van Boldenon, resultaten pas na 4 weken gaan pieken en denk aan je nakuur!
Succes.
sylvester zei:@jeradu
Je kan perfect een boldenone only kuur doen(300-400mg) met goede resultaten,bulk zal iets minder zijn dan met deca,daartegenover zal je harder en meer vasculair zijn,good luck!
Dboll zei:dat verschilt van persoon tot persoon. Ik kan bv na 1 kuur al haaruitval krijgen en jij mss nooit. Het gaat er dan om of je het risiso wilt nemen. haaruitval kan nou eenmaal n bijwerking zijn van de meeste AS, net wat DBC01 zegt: het zijn chemische varianten van testosteron, of het nu boldenone heet of dianabol.
Wij zijn er dan vergeleken met het paardje niet vies van!