Fitness Seller

Boldenone

DBC01 zei:
...Omdat het je tweede kuur is, doe het rustig aan en denk aan 300mg Boldenon met 250mg Test, 10 weken is meer dan genoeg...

Kan iemand mij vertellen waarom dat als je test alone doet dat je ongeveer met 500mg per week kan beginnen. Tenminste dat zou een mooie startdosis zijn voor een eerste kuur. Maar als je test stackt zoals hier wordt er veel minder gebruikt... nou weet ik wel dat die EQ en Test dan synergistisch werken, ze versterken elkaar. Maar hoe kom je daan aan deze dosissen? Waarom kan je niet gewoon 300mg EQ en 500mg Test pakken. Als het ware je eerste kuur van 500mg Test uitbreiden met 300mg EQ?

jeradu zei:
Iemand hier ervaring met boldenone only, dan wel niet een stack? Zo ja was je er tevreden over?

Thanx

Ik heb er wel ervaring mee maar het zal heel veel afhangen van jouw kuurvereleden. Heb je in het verleden al met test gerommeld dan zal boldenone only waarschijnlijk een teleurstellend resultaat geven. Heb je echter nog nooit eerder iets genomen dan kun je er op gaan als een gek. Dit is ook 1 van de redenen dat mensen die nog geen ervaring met AS nog lekker van de test af moeten blijven.

Test gewend heel snel. En, hoe lager je 'instapt' qua hoeveelheden, des te beter!

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Is in principe niet te zeggen: wij zijn namelijk 'abnormale gebruikers'.

Oftewel: Er is niet of nauwelijks uitgebreid, verantwoord onderzoek gedaan naar het gebruiik van deze middelen met de hoeveelheden die wij 'doen'.

Weleens op een bijsluiter van VM Labs gezien hoeveel een paard mag hebben per week/twee weken van Boldenon? :D Wij zijn er dan vergeleken met het paardje niet vies van! :D

Nu noem je iets extreems op je, maar een hoop as zijn ook speciaal gemaakt voor bodybuilding dus ben het niet met je eens

Koolhoven zei:
Ik heb er wel ervaring mee maar het zal heel veel afhangen van jouw kuurvereleden. Heb je in het verleden al met test gerommeld dan zal boldenone only waarschijnlijk een teleurstellend resultaat geven. Heb je echter nog nooit eerder iets genomen dan kun je er op gaan als een gek. Dit is ook 1 van de redenen dat mensen die nog geen ervaring met AS nog lekker van de test af moeten blijven.

Heb alleen een deca only gedaan 300mg p/w maar dat is alweer meer als een jaar geleden.

jeradu zei:
Nu noem je iets extreems op je, maar een hoop as zijn ook speciaal gemaakt voor bodybuilding dus ben het niet met je eens

Oh, noem es wat? Ben héél benieuwd! Enne, generieke merken tellen NIET mee, die maken originele stoffen ná, da's wat anders!

Hahaha! Mis, newbee!

Nog een keer proberen?

'k Zal em even voor je uitleggen: Dianabol is eerst gebruikt bij patienten wier lichamelijke staat zó slecht was, dat behandeling met een product dat de proteine-synthese weer op gang zou brengen, een uitkomst was.
Je kunt dit bijv. lezen in de bijsluiter van Dianabol.
Later is gebleken dat als je dit toedient bij gezonde mensen die veel aan krachtsport doen, of krachttraining doen als onderdeel van hun eigen sport, dit dramatische toename in kracht voortbrengt.

Zo is het met feitelijk veel medicamenten gegaan.
Testosteron bijvoorbeeld werd rond 1934 door de Duitse firma Schering op de mrakt gebracht om mannelijke patienten met een tekort aan eigen aanmaak te helpen. Die ampullen hadden slechts 25mg aan werkzame stof.
Iets later zag men de voordelen bij sportbeoefening. :D

Laatst bewerkt:
Wat jij wilt, met jou in discussie gaan heeft absoluut geen zin, en ga me daar ook niet tot verlagen, jij weet alles beter, laat je door niemand wat vertellen, jij hebt alles al geprobeerd dus niemand hoeft jou wat te vertellen. Waarom word je geen AS dokter je weet toch alles!

Succes :)

Bro, als je het fout hebt, dan héb je het gewoon FOUT. Ik wil best in discussie gaan.
Maar feiten kun je jouw eigen kant niet opdraaien.

Het is een feit dat Dianabol eerst andere doeleinden had dan BB. Da's gewoon zo.
Ik ben dus niet eigenwijs als ik daar tegenin ga, ik weet er misschien wat meer van, nou en? Wees dan zo eerlijk en zeg gewoon; Ok, dat wist ik niet.

Nogmaals: "Je kunt dit bijv. lezen in de bijsluiter van Dianabol."

Lees em maar.
Staat min of meer beschreven bij welke patienten er Dboll wordt toegediend. Niet dat het vandaag de dag nog gebeurd! Maar het originele doel was puur medisch.

Weleens de bijsluiter van Winstrol gelezen? Zal je ook van opkijken wat dáár aangegeven staat! Echt een keertje doen, is de moeite waard.

dbc01 ik ben het helemaal met je eens. En als Jerado om advies vraagt maar eigenlijk het antwoord zelf denkt te weten dan kan hij maar beter geen vragen stellen en niet de tijd van anderen verspillen.

daan1976 zei:
dbc01 ik ben het helemaal met je eens. En als Jerado om advies vraagt maar eigenlijk het antwoord zelf denkt te weten dan kan hij maar beter geen vragen stellen en niet de tijd van anderen verspillen.

Och we hebben hier weer een spuit elf die de hele discussue weer gaat opratelen!! Ten eerste moet je me naam goed spellen en ten tweede is de discussie allang uitgesproken!! Dus als je niks te doen hebt ga dan iemand anders zijn tijd verspillen en reageer on topic!!! Volgens mij begrijp j e het niet helemaal en wil je nu een beetje interessant komen doen! Lees het topic goed en kom dan met je opmerkingen!

Ik lees hier nogal wat van dat je van Boldenone enorme puisten op je kop krijgt.
klopt dit ?

Mixer zei:
Ik lees hier nogal wat van dat je van Boldenone enorme puisten op je kop krijgt.
klopt dit ?

Dat verschilt per persoon de een is er meer vatbaar voor dan de ander, Ik heb zelf nog nooit een puist gehad in mijn hele leven

Hum....dit topic lag al een poosje te slapen :)

jeradu zei:
Wat jij wilt, met jou in discussie gaan heeft absoluut geen zin, en ga me daar ook niet tot verlagen, jij weet alles beter, laat je door niemand wat vertellen, jij hebt alles al geprobeerd dus niemand hoeft jou wat te vertellen. Waarom word je geen AS dokter je weet toch alles!

Succes :)[/QUOV

Volgens mij kwam deze statement toch van jou af.......Hersenloos infantieltje!

daan1976 zei:
jeradu zei:

Succes :)[/QUOV

Volgens mij kwam deze statement toch van jou af.......Hersenloos infantieltje!

Get a life!

slotje?? :)

Terug
Naar boven