MuscleMeat

boldenone

Status
Niet open voor verdere reacties.

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
jongens ik ga aankomende woensdag beginnen bij mijn nieuwe baan, en ik ben vanaf vandaag bezig met boldenone:D

zal ik er beter mee stoppen heeft iemand hier ervaring mee, met kuren en werkvloer???

Ik ben verkoper en mijn ervaring is gezien de statistieken vorige zomer 2005 dat ik meer verkoop IN een kuur, dit kan te maken hebben met het feit dat ik nog zel;fverzekerder overkom op anderen, of maybee een soort van natuurlijk overwicht dat je hebt en onbewust overbrengt op anderen?

Meer kuren = meer provisie :D:D:D

Het is meer dat je met de zwaardere androgenen een beetje rekening moet houden..

hoe deed je dat bij je oude baan dan ?
lijkt mij niet veel anders dan bij je nieuwe baan, tenzij je echt compleet ander werk gaat doen.

Die Lange zei:
Ik ben verkoper en mijn ervaring is gezien de statistieken vorige zomer 2005 dat ik meer verkoop IN een kuur, dit kan te maken hebben met het feit dat ik nog zel;fverzekerder overkom op anderen, of maybee een soort van natuurlijk overwicht dat je hebt en onbewust overbrengt op anderen?

Meer kuren = meer provisie :D:D:D
zou je eigenlijk je kuren vergoed moeten krijgen van je werkgever.:P

• Topic Starter Topic Starter
ik heb een tijd in de ww gezeten, totdat ik in de wereld van de wonderensnoepjes terecht ben gekomen:D

was altijd al nieuwsgierig naar andere bb, die dan als een stier iedere 3 uur eiwitten naar binnen consumeren. Wel een nadeel de sport bb, met werk, vakanties, feestjes enz.

Je bent gewoon 24 uur aan het 'sporten' :(

johankaas zei:
jongens ik ga aankomende woensdag beginnen bij mijn nieuwe baan, en ik ben vanaf vandaag bezig met boldenone:D

zal ik er beter mee stoppen heeft iemand hier ervaring mee, met kuren en werkvloer???

je moet ook de bijsluiter lezen;

equipose kan niet gebruikt worden in combinatie met arbeid buiten de sportschool, alcohol, penicilline, drugs, pacemakers of zwangerschap.

johankaas zei:

Yeah right, denk je dat alle roidgebruikers thuis zitten dan???

gewoon doorkuren, wat blacknight al aangaf niet alle roid gebruikers zitten thuis hoor,
wat voor werk doe je dan?

Als je alleen maar bezig bent met boldenone zou ik zowiezo maar stoppen met die kuur want dan heb je er niet veel ''kaas'' van gegeten,gab.;)

Testo zei:
Als je alleen maar bezig bent met boldenone zou ik zowiezo maar stoppen met die kuur want dan heb je er niet veel ''kaas'' van gegeten,gab.;)

:thumbs: :thumbs: :thumbs: Testo heeft gelijk..
johankaas verwacht niet te veel van Boldenone only...

Ciao :wave: :wave:
Cavallo

Wat is dan de toegevoegde waarde van Boldenone MET 500 gram test ernaast?

Lees je hier namelijk ook zelden...........;)

johankaas zei:
winstrol en boldenone
is mijn schema

mensen doen zich groot voor dan ze zijn in werkelijkheid zijn:rolleyes:

nee, stromba en eq das de combi:rolleyes:
en dan nog ff je laatste zin: probeer je soms wijs over te komen of zo?
gezien je startvraag lijk je me daarvoor niet de juiste persoon

• Topic Starter Topic Starter
wat ik echt irritant vindt is mensen zoals dennis666 als je ergens mee zit dan zeg je het voor me gezicht vieze k*twijf dan achter je pc een beetje stoer doen. Mail me prive als je wat te zeggen hebt dan maken we een afspraak b*ch!!!!:mad:

johankaas zei:
wat ik echt irritant vindt is mensen zoals dennis666 als je ergens mee zit dan zeg je het voor me gezicht vieze k*twijf dan achter je pc een beetje stoer doen. Mail me prive als je wat te zeggen hebt dan maken we een afspraak b*ch!!!!:mad:

en dan spreken we af, dan zeg ik het recht in je gezicht wat ik er van vind.. en dan ? als je het er niet mee eens bent wat doe je dan ?

ga je in discussie ? of ram je erop los?
in discussie gaan kan hier ook.

maar gezien die rush.. weet je zeker dat je niet per ongeluk tren erbij hebt gezet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven