- Waardering
- 2
Testo zei:Weet niet op wie je nu doelt maar je mag best bij mij op de weegschaal komen kijken want ook dan geeft ie 141 kilo aan...![]()
ja maar das niet eerljik want jouw weegschaal is kapot

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:Weet niet op wie je nu doelt maar je mag best bij mij op de weegschaal komen kijken want ook dan geeft ie 141 kilo aan...![]()

Testo zei:

johankaas zei:bij mij geeft hij 115 aan, maar een medaille van 300 gram brons nationaal kickbox zegt denk ik iets meer.
maar goed ik heb deze topic gestart en hij mag nu wel op slot, want het gaat toch nergens meer over en by the way
een citatie van big Cat onze as guru, over de combi eq en win dan leren we hier tenminste wat:
I'm no big fan of testosterone for cutting, although propionate is commonly used with great success by many users. Nonetheless I don't recommend test for cutting for beginners. Stanazolol is particularly useful in improving muscle hardness and strength while boldenone offers increased vascularity without overly aromatizing.
johankaas zei:bij mij geeft hij 115 aan, maar een medaille van 300 gram brons nationaal kickbox zegt denk ik iets meer.
johankaas zei:tjonge kom dan dan laat ik jullie zien wat ik allemaal kan
weer ontopic gewoon winstrol en boldenone schijnt volgens literatuur een goeie stack te zijn.
johankaas zei:tjonge kom dan dan laat ik jullie zien wat ik allemaal kan