MuscleMeat

boldenone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de jouwe weeg ik hetzelfde.....wedden?:D

• Topic Starter Topic Starter
bij mij geeft hij 115 aan, maar een medaille van 300 gram brons nationaal kickbox zegt denk ik iets meer.

maar goed ik heb deze topic gestart en hij mag nu wel op slot, want het gaat toch nergens meer over en by the way
een citatie van big Cat onze as guru, over de combi eq en win dan leren we hier tenminste wat:

I'm no big fan of testosterone for cutting, although propionate is commonly used with great success by many users. Nonetheless I don't recommend test for cutting for beginners. Stanazolol is particularly useful in improving muscle hardness and strength while boldenone offers increased vascularity without overly aromatizing.

johankaas zei:
bij mij geeft hij 115 aan, maar een medaille van 300 gram brons nationaal kickbox zegt denk ik iets meer.

maar goed ik heb deze topic gestart en hij mag nu wel op slot, want het gaat toch nergens meer over en by the way
een citatie van big Cat onze as guru, over de combi eq en win dan leren we hier tenminste wat:

I'm no big fan of testosterone for cutting, although propionate is commonly used with great success by many users. Nonetheless I don't recommend test for cutting for beginners. Stanazolol is particularly useful in improving muscle hardness and strength while boldenone offers increased vascularity without overly aromatizing.

dus eigenlijk ben je 114.700 gram? wat goed dat je kan kickboxen, maar dat maakt nog steeds niet dat je normaal kan discussieren.

ok terug ontopic.

als je dus in je beginpost ietsjes duidelijker was geweest had je niet zoveel gezeik gehad.

tipje voor de volgende keer dus.

johankaas zei:

wat lul jij wijs joh met je kickbox medaille, mooie randdebiel dat je er bent.

Doe niet zo wijs joh en probeer geen indruk te wekken alsof je een gevaarlijke gozer bent omdat je kickboxer bent.

ff ontopic; hoe gaat je kuur eruit zien dan?

johankaas zei:

Ik begin me nu lichtelijk zorgen te maken om je herseninhoud,kerel....teveel klappen op je kop gehad ofzo?

Wat heeft het nou voor zin om op te scheppen over een medaille op internet?

Voel je je nou helemaal de man ofzo?

Je zet jezelf voor lul tegenover iedereen hier door zoiets onbenulligs mede te delen.

tjonge kom dan dan laat ik jullie zien wat ik allemaal kan

weer ontopic gewoon winstrol en boldenone schijnt volgens literatuur een goeie stack te zijn.

johankaas zei:

weer ontopic gewoon winstrol en boldenone schijnt volgens literatuur een goeie stack te zijn.

dit draagt niet bij aan het verzoek om normaal antwoord te krijgen.

terug ontopic:

afgezien van dat stukje van BC, heb je nog meer literatuur hierover ?

echt veel literatuur , maar ik wordt hier niet meer serieus genomen.
Boldenone (boldenone undecylenate, or 1,4-androstadieene-3-one,17β-ol), also known under the trade names Equipoise, Ganabol, Equigan and Ultragan, is an anabolic steroid developed for veterinary use, mostly for treatment of horses. As it is not designed to be used by humans, it is only available at veterinary clinics.

[edit]
Use in doping
The activity of boldenone is mainly anabolic, with a low androgenic potency. It has a very long half-life, with minimal blood levels present up to 8 weeks after discontinued use.

Boldenone will increase nitrogen retention, protein synthesis, increases appetite and stimulates the release of Erythropoietin in the kidneys. The drug is commonly used in doping within bodybuilding, even though this use is illegal. If intended to assist in bodybuilding, the drug is taken as part of a steroid stack of other anabolic steroids, usually with a potent androgen like testosterone as the 'base' of the stack or Winstrol.

Common bodybuilding doses range between 200 mg to 400 mg/week but could be as high as 800 mg/week.

Boldenone has a low rate of aromatization (about 50% of Testosterone), which means it does not convert to estrogen easily and does not cause very much water retention. Many Bodybuilders will find that it is a good replacement drug for Nandrolone.

Boldenone is among the substances banned by Major League Baseball, as well as most other major athletic organizations. As of November 2005, Matt Lawton is the only baseball player known to have tested positive for it.

It is a poor drug of choice for any athlete who will be subject to a blood test due to its long metabolic half-life. Trace amounts of the drug can easily be detected for months after discontinued use.

[edit]
Side effects
Boldenone has many of the common side effects associated with anabolic steroids. However, because it is not a very potent androgen, side effects are usually minimal. This is not a blanket-statement and depends on dosages and individual tolerances. Supression of the HPTA, water retention, possible increase in acne and possible conversion to estrogen , high blood pressure and DHT conversion are all side effects associated with Boldenone.

ik heb je topic met je kuurvoorstel ff doorgelezen net.

Ik zag in je vorige topic dat je een bijzonder eigenwijs mannetje bent en met deze topic maak je jezelf al helemaal volslagen belachelijk dus ik ga je zeker geen tips geven.

ga zo door tong pho!

johankaas zei:

We weten in ieder geval wat je NIET kan en dat is normaal converseren.

Maar das wel vaker met kansarme kinderen die op vechtsport gaan omdat ze te dom zijn om iets anders te doen.

**** it lekka met je k*tkuur erbij,kneus.

loo waar heb je het over, dit is geen kuurvoorstel topic, ik ben er al lang over uit.

Topic moet echt sluiten want dit gaat nergens meer over.

Dit gaat idd weer nergens over...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven