XXL Nutrition

Bor

AboveGod

Cool Novice
Waardering
2
Onlangs werd mij verteld dat de barbell row uitgevoerd dient te worden in een x-benen houding...Is dat werkelijk de bedoeling? Lijkt me k*t en erg belastend voor de knieën...

is het eerste dat ik er van hoor
wat is het idee daar achter?

Geef me een reden waarom dat zou moeten..? Gewoon een normale houding aannemen is wat je moet doen. Het andere zou geen enkele meerwaarde hebben

• Topic Starter Topic Starter
Dit is wat een instructeur mij vertelde. Volgens hem voerde ik em niet correct uit...Ik zie ook geen meerwaarde, integendeel zelfs...

ze vinden tegenwoordig de vreemdste dingen uit :D
wist je dat squats beter gaan als je met je lul uit je broek hangt?

• Topic Starter Topic Starter
Haha voor zover ik die instructeur in kan schatten zou hij mij dat maar al te graag wijs maken...hopelijk zit hij niet op dit forum, anders heb je em zojuist op een idee gebracht

1 wijze les voor jou:

dbb > instructeurs

Vraag even of de instructeur het voordoet, kan je nog lachen. Duidelijk gevalletje onzin.

Dan gaan je knieen toch ook vet naar voren lijkt me? Totaal niet chill

wist je dat squats beter gaan als je met je lul uit je broek hangt?

e verwisselt hier barbellsquat en barbellshrugs.

Bij barbellshrug is het aan te raden de zgn "lul" uit de broek te hangen om op die manier tijdens de shrugbeweging en extra "stimukans" te bewerkstelliggen

Nice topic :roflol:

WTF. Die in''ruk''teurs van tegenwoordig.

e verwisselt hier barbellsquat en barbellshrugs.

Bij barbellshrug is het aan te raden de zgn "lul" uit de broek te hangen om op die manier tijdens de shrugbeweging en extra "stimukans" te bewerkstelliggen

Als je dan 2 personen na het barbell shrugen naast elkaar zet, is het voor een derde persoon zelfs nog mogelijk om te gaan dippen, niet waar?

Terug
Naar boven