Fitness Seller

Borat is niet meer...

christG

Freaky Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
85kg
In memoriam: Borat

NEW YORK - Borat is niet meer. Het typetje zal niet meer worden gespeeld door de Britse komiek Sacha Baron Cohen. Dat heeft hij gezegd in een interview met de Britse krant The Daily Telegraph.

Baron Cohen stopt niet alleen met het spelen van de wereldvreemde Kazachse journalist, maar ook met de karikaturale rapper Ali G.

Baron Cohen kreeg een Golden Globe voor zijn acteerwerk in de pseudo-documentaire Borat: Cultural learnings of America for make benefit glorious nation of Kazakhstan. De film was een hit maar riep ook weerstand op.

Baron Cohen maakte in de film zowel de Kazachen als Amerikanen belachelijk. Kazachen drinken volgens hem paardenurine, schieten graag honden dood, zijn extreem antisemitisch en bovenal niet vies van verkrachting en incest. Aan Amerikanen ontlokte Baron Cohen met zijn typetje vaak aanstootgevende opmerkingen.

In het interview met The Daily Telegraph zegt de komiek dat Borat feitelijk aan zijn eigen succes ten onder is gegaan. Elke keer als iemand de film ziet, is er weer iemand minder om in de maling te nemen, aldus Baron Cohen. Maar het doet hem wel pijn: 'Het is als afscheid nemen van een geliefde.'

avb (ap)

Eindelijk.

R.i.p. :(

Positief dat hij het niet uitmelkt, het was een leuk idee en door ermee te stoppen blijft de film uniek en meer waarde houden.

das ook wel waar

oh dacht effe dat ie dood was

Ik vond Borat sowieso een k*tfilm. Die sketches in z'n programma waren 100 keer leuker.

Ik vond Ali G altijd een stuk leuker dan Borat. Booyakasha! Jammer dat ie er mee stopt..

Ik vind borat niets.. blij dat hij ermee stopt. Hopelijk komt die met een leuker typetje.

Hij schijnt toch ook een film met Bruno aan het maken te zijn? Je weet wel die Duitse homo

ik heb gisterenavond toevallig 'Borat' gezien en vond het op een paar scenes na niet veel soeps.

het was teveel gespeeld en te weinig spontaan.

leuk maar niet denderend.

Dat Bruno typetje vind ook nog wel lachen, geweldig hou hij die pro-amerikanen in de zeik neemt

vondt die show van hem wel goed. de ali G film was super alleen heb borat de film nog nooit gezien. Is misschien wel goed dat hij stopt het werd een beetje eentonig.

Vreemd dat er zovelen zijn die negatief zijn over Borat of zijn andere typetjes, ik vond hem steeds geweldig. Lijkt mij dat velen de boodschap niet goed begrijpen. De manier waarop hij de achterlijke manieren van denken in onze samenleving op ludieke wijze in de aandacht brengt is gewoon briljant. Het gaat niet over de platte humor, je moet kijken naar de boodschap erachter, de persoon Sacha Baron Cohen is eigenlijk een heel intelligent persoon, veel meer dan een komiek. Borat haalt niet voor niets een hoge score op zowat elke filmreview site. Ik kan bovendien met zekerheid zeggen dat dit één van de meest grappige films is die ik gezien heb, zolang je het juiste gevoel voor humor hebt en de reden achter het hele idee begrijpt.

ach welke boodschap die ook wil geven. Ik vind de maneir hoe hij het doet gewoon niet leuk. Als een nederlandse zanger iets zingt en is een hele goede boodschap vind ik het ook niet direct leuk.

Vreemd dat er zovelen zijn die negatief zijn over Borat of zijn andere typetjes, ik vond hem steeds geweldig. Lijkt mij dat velen de boodschap niet goed begrijpen. De manier waarop hij de achterlijke manieren van denken in onze samenleving op ludieke wijze in de aandacht brengt is gewoon briljant. Het gaat niet over de platte humor, je moet kijken naar de boodschap erachter, de persoon Sacha Baron Cohen is eigenlijk een heel intelligent persoon, veel meer dan een komiek. Borat haalt niet voor niets een hoge score op zowat elke filmreview site. Ik kan bovendien met zekerheid zeggen dat dit één van de meest grappige films is die ik gezien heb, zolang je het juiste gevoel voor humor hebt en de reden achter het hele idee begrijpt.

ja, dat snap ik wel.
heel goed gevonden, leuk in elkaar gestoken enzomeer...
maar schaterlachen was er bij mij gisteren niet bij.
daarvoor heb ik al veel betere humor gezien.

moet ik er wel bij zeggen : had eigenlijk ook al teveel stukjes op voorhand gezien en had omwille van de hype er destijds rond ook al een kritische ingesteldheid en de verwachtingen waren mss iets te hooggespannen.

Een jointje erbij helpt iig wel voor dat schaterlachen, man herinner me niet hoe vaak maar was eerder van wanneer lachte ik niet :D Humor is natuurlijk wel heel relatief en persoonlijk, genoeg mensen die Monty Python of David Zucker humor ook helemaal niets vinden :)

Terug
Naar boven