MuscleMeat

Borat is niet meer...

Een jointje erbij helpt iig wel voor dat schaterlachen, man herinner me niet hoe vaak maar was eerder van wanneer lachte ik niet :D Humor is natuurlijk wel heel relatief en persoonlijk, genoeg mensen die Monty Python of David Zucker humor ook helemaal niets vinden :)

lees ik hier nu dat T een jointje durft roken ? :D

ja, bij humorfilms hangt idd veel af in wat voor stemming je al bent.
ook of je alleen bent, met wie je kijkt en waar je het bekijkt...
maar ja, dat geldt voor alle films wel een beetje.

Sporadisch, 1x om de zoveel maand ofzo, dan heb ik aan een paar trekjes ook al genoeg. Het werkt gewoon geweldig om je in de juiste stemming te brengen zoals je al zegt :)

is soms wel leuk , gisteren voor de 1ste keer een beetje coke gesnoven , voelt eigenlijk gewoon aan als wat ephidrine en cafeine...

Slim mannetje die Cohen. Eerst een leuke serie maken en vervolgens elke personage uitmelken in een film. (Ali G, Borat en Bruno komt nog)

Maar volgens de reviews sites zijn het goede films. Het lijken hele simpele films maar hij houdt de Amerikaanse samenleving een spiegel voor.
Ja, daar moet je echt intelligent voor zijn om het door te hebben :)

tzijn gewoon funny films ... zo zijn er niet meer genoeg !

Een jointje erbij helpt iig wel voor dat schaterlachen, man herinner me niet hoe vaak maar was eerder van wanneer lachte ik niet :D Humor is natuurlijk wel heel relatief en persoonlijk, genoeg mensen die Monty Python of David Zucker humor ook helemaal niets vinden :)

idd, ik vind Monthy Python dus ook alles behalve grappig. Borat viel nog wel mee, kon wel lachen op sommige stukjes. Vond die uitmelkerij en het hele gedoe eromheen dan wel weer dom. Iedereen doen alsof Borat zo nieuw en geweldig was terwijl hij al jaren geleden op tv was op de Ali G show.

Terug
Naar boven