MuscleMeat

Borat

Ik was wel van plan om em binnenkort zeker eens te gaan zien ;)

Ik ga waarschijnlijk morgen ook ff naar de bios. :)

ze draaien hem niet bij ons in de bios. Anders had ik hem donderdag al gechecked en heb geen zin om naar een ander stad te gaan om alleen die film te checken (omdat ik verder daar niets te zoeken hebt). Dus dat wordt downloadeeeuh binnenkort.

ik was gister wezen kijken :D heb ook wel veel gelachen maar dat kwam ook door de drank die ik op had

Heb 'm gisteren gezien. Zitten goede stukken in waar je echt in een deuk ligt maar een groot gedeelte viel me ook tegen.

Halve film gaat over die h**r van een Pamela Anderson.

"zis is my mother, she is oldest woman here"
"zis is 43 old !" :D

zeer leuke film op de premiere dag gezien.

1 van de betere films van het jaar.

Ik heb een donderdag gezien, ik heb me kreupel gelachen. Een absolute aanrader!

Sommige scenes waren echt over the top grappig.

Die vechtscene met z'n baas. Ik bleef er bijna in zeg. :D !

Hier in spanje hebben ze deze film nog niet. als ik straks terug ben in nederland ga ik hem meteen kijken :D borat is een held :D

leuke film om met je vrouwtje heen te gaan of niet zon goed idee? :D

ben weekeinde geweest, wel gelachen maar niet bijzonder

wou er gister heen gaan maar waren net te laat, toen maar naar the grudge 2 gegaan WAT een k*t film

Ik ga deze woensdag naar Borat toe. Ik verheug me nu al op die heerlijke lachkrampen bij mijn ribben :D

Ben vrijdag namiddag gaan zien, vond het ook de beste film van het jaar. Lang geleden dat ik me nog zo kreupel gelachten heb :D

ik ben gisteren geweest, heb nog steeds buikpijn van t lachen:) omg dat gevecht met zn dikke baas, en die zwarte balk :P

Wie komt er ff met een torrentje?

Bij het eerste deel heb ik me echt kapotgelachen,da was lang geleden!

die reacties van die mensen zou da gespeeld zijn?
de meeste stukjes kwamen echt over:)

Terug
Naar boven