AndroidHealthClinic

Borderlands 2

Season Pass er bij aangeschaft, had al een Russische Borderlands 2 waarbij een ROW (licentie) werd geleverd. Kon nu dus die Season Pass vrij goedkoop aanschaffen.

Vooral aan het sniperen, heb een Jacobs met meer dan 10.000 punten critical hit damage.

Ik was ook vooral aan het sniperen. Heb nu een assault rifle (orange) genaamd Cowboy Hammer Buster. t*ring jantje. Ik ben echt aan het slopen.

Dam 777
Acc 92.0
FR 19.2
RL 4.2
Mag 16

Ben ondertussen level 27, maar heb al veel sidemissies gedaan. Ik zit volgens mij bij chapter 14 van de main story. Geen idee hoe lang 'ie nog duurt en wil het eigenlijk ook niet weten. Heerlijke game.

Ben nu aan de tweede playtrough bezig, krijg je constant bad-ass tegenstanders op je af. Zelfs met Sniper rifles die tussen de 15.000 en 20.000 critical damage aanrichten leg je ze niet om. Meeste normale tegenstanders overigens ook niet. Maar op zoek naar een sniper rifle die richting de 25.000 critical hit damage doet.

Ben nu aan de tweede playtrough bezig, krijg je constant bad-ass tegenstanders op je af. Zelfs met Sniper rifles die tussen de 15.000 en 20.000 critical damage aanrichten leg je ze niet om. Meeste normale tegenstanders overigens ook niet. Maar op zoek naar een sniper rifle die richting de 25.000 critical hit damage doet.

jij gamed? :roflol:

Werkt de multiplayer een beetje? Ik twijfel om het spel aan te schaffen omdat et toch leuker met z'n 4en is

Best leuke game, net mee begonnen.

Ik was ook vooral aan het sniperen. Heb nu een assault rifle (orange) genaamd Cowboy Hammer Buster. t*ring jantje. Ik ben echt aan het slopen.

Dam 777
Acc 92.0
FR 19.2
RL 4.2
Mag 16

Ben ondertussen level 27, maar heb al veel sidemissies gedaan. Ik zit volgens mij bij chapter 14 van de main story. Geen idee hoe lang 'ie nog duurt en wil het eigenlijk ook niet weten. Heerlijke game.

Zou wel eerst alle side missies doen voordat je uberhaupt aan de main story begint.

Ben nu een level 29 Assassin, heerlijke game, maar met minimaal 2 spelers blijft het toch het leukst.

Blijf de besturing van die autotjes wel echt zwaar k*t vinden, kan er niet aan wennen.

Heb nu volgens mij alle side missies wel zo'n beetje gedaan. Heb er volgens mij 90 gedaan. Ben nu level 35 en ga maar eens met de eindmissie beginnen. Fantastische aankoop geweest.

Iemand die al met de 2de playthrough is begonnen? Dat zijn geen geintjes hoor.

Iemand die al met de 2de playthrough is begonnen? Dat zijn geen geintjes hoor.

Ben over de helft van de tweede playtrough ongeveer maar nu bezig met Dishonored. Heb snipers met meer dan 50k critical hit damage en nog steeds blijft het lastig om in leven te blijven tegen snel bewegende tegenstanders.

Ben lvl 21, gaat lekker. Heb net een paar goeie guns gevonden, die alles met 1 hit afmaken op het moment.

Heb dit spel tegenwoordig ook en serieus elke dbber zou stuk gaan om de NPC : Piston

constant dingen over Pecs, squat thrusts, bodyfat.

Zat te kijken of ik ergens een quote lijstje zag staan maar die is er niet..

Terug
Naar boven