MuscleMeat

Borst acne

Suiker Muren

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
2m03
Heb sinds jaar en dag acne op m'n borst en heb geen idee hoe ik zoiets moet behandelen. Vaak cremes geprobeerd maar niks helpt. Nu benzoyl Peroxide geprobeerd en het lijkt wel of het juist erger wordt.

Kan. Zweet je op je borst? Want dat kan ook voor pukkeltjes zorgen

Vit b5 5-10 gram per dag.

gram is beetje veel denk ik?

zink/vitamine b5/biergist heeft nooit geholpen voor mij .

Beste kan je 1x per week de zonnebank pakken of met dit weer buiten in de zon liggen werkt echt het beste. Droogt je acne gelijk uit

Ik heb ook een soort gelijk probleem, maar bij mij kwam het door het scheren van m'n borst. Toen ontstonden allemaal ingegroeide haartjes nu heb ik allemaal van die bultjes en is fkin lelijk en schaam me ervoor :D Sinds kort gebruik PB vanish en t wordt al een beetje minder. Er zit namelijk salicylzuur in, wat ook wordt voorgeschreven bij acne had ik ergens geleze
Trouwens scrubben al een paar keer geprobeerd? En vit b5 idd

Laatst bewerkt:
Moest je echte erge ontstekingen hebben/krijgen. Zeker en vast niet knijpen/pitsen. En wondjes met flamigel fso laten herstellen. Ik heb er ook net in men borstspleet gehad, omdat dit veel beweegt zijn dit dikke putten, stuk of 6 geworden in de plooi tussen men 2 borsten.

Komende winter laten wegsnijden, en er 1 fijn egaal litteken van laten maken. Maar beter voorkomen hé ! Just an heads up.

Gr

Heb ik sinds de pubertijd ook, echt heel irritant. Bruin worden helpt heel erg goed bij mij, ben nu een paar dagen in Engeland naar het strand geweest en nu valt het bijna niet meer op.

Vitamin B5 (Pantothenic Acid) For Acne – Skeptical View
http://www.acneeinstein.com/vitamin-...keptical-view/

The whole thing started in 1997 when Dr. Lit-Hung Leung published his theory of how deficiency in Coenzyme A (CoA), a derivate of pantothenic acid, is responsible for acne. I should note that his paper was not a medical study, it was a hypothesis paper published in Journal of Orthomolecular Medicine

Another problem is that Dr. Leung applied and received a patent for his acne treatment prior to publishing his hypothesis papers. The patent was granted in 1996 and his paper was published in 1997, how convenient.

The theory of treating acne with megadoses of vitamin B5 supplements is based on a rather sketchy hypothesis paper published by a Chinese researcher Dr. Lit-Hung Leung. The theory makes superficial sense, but doesn’t agree with lot of the research published in the past 15 years, such as reduction in sebum production with low glycemic index diets or green tea creams.

Two different pathogenetic mechanisms may play a role in acne and in hirsutism.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8252744

Correlation between serum levels of insulin-like growth factor 1, dehydroepiandrosterone sulfate, and dihydrotestosterone and acne lesion counts in adult women.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15781674

Red Maca (anti-DHT) will do the trick.

en als alle bovenstaanden niet lukt: roaccutane

NOOIT ROACCUTANE GEBRUIKEN!!!

Is extreem giftig voor je cellen en organen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Isotretinoin

Isotretinoin's exact mechanism of action is unknown but several studies have shown that isotretinoin induces apoptosis (cell death) in various cells in the body such as cells in meibomian glands,[40][41] hypothalamic cells,[88] hippocampus cells[82][83] and important for treatment of acne, in sebaceous gland cells.[42][43]

Edit, GetXXl zijn test is terug normaal en niet zeker dat het door roccutane kwam.

Laatst bewerkt:
NOOIT ROACCUTANE GEBRUIKEN!!!

Is extreem giftig voor je cellen en organen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Isotretinoin

Isotretinoin's exact mechanism of action is unknown but several studies have shown that isotretinoin induces apoptosis (cell death) in various cells in the body such as cells in meibomian glands,[40][41] hypothalamic cells,[88] hippocampus cells[82][83] and important for treatment of acne, in sebaceous gland cells.[42][43]

Kan je hypothalamus defenitief beschadigen en bv testosteron productie voor eeuwig en altijd verlagen. Een van de vele schadelijke, mogelijke bijwerkingen.

GetXXL kan dit bevestigen.
Volgens mij heb je soms geen andere keus hoor, als de pus overal uit je lijf loopt en je niet meer kan slapen omdat elke aanraking helse pijnen opleverd. Dan is zware cortisone en roa de enige oplossing lijkt me.

Volgens mij heb je soms geen andere keus hoor, als de pus overal uit je lijf loopt en je niet meer kan slapen omdat elke aanraking helse pijnen opleverd. Dan is zware cortisone en roa de enige oplossing lijkt me.

Dat is wel heel extreem, de meeste mensen die roa gebruiken hebben net als TS gewoon last van "normale" acne op hun gezicht/schouders/borst/rug. Bij het voorbeeld wat jij gaf is het natuurlijk te begrijpen, maar in de normale gevallen moet je je beslissing goed overdenken.

Tuurlijk wel, sterk anti-dht middel werkt even goed. Misschien zelfs beter.

Tuurlijk wel, sterk anti-dht middel werkt even goed. Misschien zelfs beter.

Vraag me dan af hoe het mogelijk is dat al deze huid dokters dan roa voorschrijven, hier in België toch. Heb er in het verleden toch zeker 3 verschillende ontmoet. Is het een nieuwe ontdekking fso, dat het zo slecht is voor je test gehalte ?

Vraag me dan af hoe het mogelijk is dat al deze huid dokters dan roa voorschrijven, hier in België toch. Heb er in het verleden toch zeker 3 verschillende ontmoet. Is het een nieuwe ontdekking fso, dat het zo slecht is voor je test gehalte ?

Dokters schrijven nogal eens meer dingen voor die niet zo goed zijn. Omdat meestal dit het enigste is wat werkt (volgens wat hun weten).

Zelfde bv. bij een schimmelinfectie. Medicatie daarvoor is extreem giftig voor eens mens zijn cellen. Dit omdat schimmel gelijkend is aan een menselijke cel.

Yes I agree with your sweat is the main cause of the chest acne.. And what you think about the face acne..?
And what is the natural treatment for the face and chest acne both..?
I do not want to take any risk with my chest and face.. Share your best experience..

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik de zonnebank ga proberen

Terug
Naar boven