hallo,
ik voel een hard stukje precies achter me tepels.
kan dat gyno zijn, of is dat gewoon veel vet?
groeten
ik voel een hard stukje precies achter me tepels.
kan dat gyno zijn, of is dat gewoon veel vet?
groeten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmm ik weet niet of ik het goed heb hoor maar ik heb ook zoiets gehad en ben ermee naar de huistarts geweest en volgens hem was het iets normaals in de puberteit. het is daarna dan ook vanzelf weggegaan. doet het ook pijn als je erop druk??

Post anders eens een foto, kunnen we het dan wel zien...

hmmm ik weet niet of ik het goed heb hoor maar ik heb ook zoiets gehad en ben ermee naar de huistarts geweest en volgens hem was het iets normaals in de puberteit. het is daarna dan ook vanzelf weggegaan. doet het ook pijn als je erop druk??
Overigens gaan ze niet zomaar over tot het weghhalen , je moet er dan weldegelijk veel last van hebben anders valt het onder cosmetische ingrepen die niet meer vergoed worden door de meeste zorgverzekeraars en zul je het zelf moeten lappen ,.... reken dan op een bedrag van ongeveer € 3400,-

Mits overtollig klierweefsel --> vergoed zonder moeite
pseudo-gyno (alleen vet eigenlijk... grof gezegd) --> niet vergoed, of zeer moeilijk ... en waar reken jij bij? prive kliniek? ziekenhuis vroeg er 1800 voor bij mij... achteraf nog vergoed gekregen, maar dat is een ander verhaal![]()
heb je er 1 of 2 weg laten halen ?