AndroidHealthClinic

Borstenbetaster haalt gelijk bij rechter

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
V - Mooie borsten heb ik hè. Voor maar 25.500 euro mag jij ze aanraken.
M - Dan wil ik ze wel 10 keer aanraken.
V - Hmm, okey, omdat jij het bent.
M + V - Ghehe...

Zo moet het gesprek tussen een vrouw en een bejaarde man uit Finland ongeveer zijn gegaan. In een geile bui accepteerde de man deze ongebruikelijke deal: 25.500 euro in ruil voor het tien keer mogen aanraken van de borsten van de vrouw. Later kwam hij tot het inzicht dat hij met dat geld wel wat meer kon krijgen, en stapte naar de rechter.

De rechtbank stelde de bejaarde in het gelijk. "Gebaseerd op gewone levenservaring alleen is het zonder meer duidelijk dat een vergoeding van 25.500 euro buitensporig is voor de verrichte dienst". Verder oordeelde de rechtbank dat de vrouw moedwillig misbruik heeft gemaakt van de geestelijke situatie van de demente man. Hierdoor kreeg zij, en haar medeplichtige man, een jaar celstraf opgelegd. Onduidelijk is of de twintigers nu werkelijk een jaar de gevangenis in moeten, of dat het om een voorwaardelijke veroordeling gaat.

(bron:fok.nl)

:roflol:

Ach voor dat geld... :rolleyes:

Doet hij toch goed, en die vrouw betasten, en niet betalen:)

/strijk :D

Wat kan rechtspraak toch mooi zijn :D

meer voor kon krijgen? hij moest eens weten wat je met 25.000 kan doen :P

Ze krijgen wel een jaar gratis eten en onderdak. Ik vind dat dit gedrag niet beloond moet worden.

wat de fok?! als hij mij 25.500 geeft regel ik een hele grote gangbang voor hem :D ..en houd ik er daarna zelf een :D

stik ruig haha, geil wijf, als ik zó m'n geld kon verdienen

Nou vooruit, dat roept om een cadeautje !

Die DBC, wat is het toch een rekel :evil:

haha, eigenlijk had die 'demente' man het al allemaal uitgekiend! :D

whahah getting PWND by a demented old man...

not on my wishlist... :D

haha die wazzup :D

Terug
Naar boven