Fitness Seller

Brabant,Limburg en Vlaanderen annexeren?

Peiling Peiling Annexeren?

• Totaal stemmers
    43
  • Peiling gesloten .

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
672
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Afgelopen weekend ben ik met de vriendin er ff tussenuit geweest in Antwerpen. Een paar dingen vallen me dan weer meteen op: hoe ontzettend relaxed relaxed Belgen zijn en hoeveel onbeschofte Hollanders (ja, die randstad lui) met hun grote bek op 100dB asociaal lopen te doen. Ik schaam me er dan op dat moment voor dat ik een Nederlander ben. Wat ikzelf merk is dat er toch een bepaalde chemie tussen brabanders, limburgers en vlamingen bestaat.

Ik zou het dan ook helemaal niet erg vinden om Brabant en Limburg weer te verenigen met Vlaanderen om er een apart land van te maken. Dan kan Frankrijk mooi die maffe walloniërs hebben, en NL wordt dan wat kleiner. Maargoed, dan zijn ze ook lekker verlost van die zachte g die ze zo haten.

Het nieuwe land zal een passende naam krijgen en het is gezelligheid en gemoedelijkheid wat er de klok slaat. Eindelijk kunnen we dan eens in de lokale kroegen fatsoenlijk bier drinken, want die heineken, grolsch en wat voor bocht nog meer kan me gestolen worden.

Het geflame en gedoe heeft al jarenlang genoeg plaatsgevonden. Tijd voor de stemmen!

Verkopen ze nu ook al vervuilde harddrugs in Antwerpen???:(

en als we gewoon antwerpen doneren?

Zeeland wordt nieuwe limburg?

• Topic Starter Topic Starter
We gebruiken harde g's, slaan homo's en belgen in elkaar, spugen en schelden maar raak en hebben een scheithekel aan goedwillige mensen

Inderdaad, af laten zinken die zooi. Krijg je Friesland, Drente en Groningen er gratis bij.

Ik ben belg en ik zeg doen :p
weg met de walen en legalisering van (soft)drugs

Vlaanderen staat sterk op zichzelf en heeft niets of niemand nodig om bij aan te sluiten.

Die brabo's mogen van mij afvallen, die zijn mij te Hollands:P

Ik vindet net andersom, heb enorm graag te doen met NL's,
naar Maastricht ga ik veel liever als ergens anders, jullie zitten met
veel dingen gewoon voor op België (infrastructuur van de wegen bv.)

Dus van mij mag Wallonië deraf!

Ach, als de zeespiegel nog een beetje verder stijgt dan staat dat deel toch grotendeels blank?

Verder vind ik die zachte "G" wel geil.:p

• Topic Starter Topic Starter
Ik vindet net andersom, heb enorm graag te doen met NL's,
naar Maastricht ga ik veel liever als ergens anders, jullie zitten met
veel dingen gewoon voor op België (infrastructuur van de wegen bv.)

Dus van mij mag Wallonië deraf!

Maar dat is precies wat ik zeg, brabant en limburg is wat tussen belgië en de randstad in. De mensen uit maastricht vergelijken met de 'hollanders' is als appels en peren ;)

Klinkt niet verkeerd moet ik zeggen, eindelijk het overschot van die aso's pleitte en we kunnen die allochtonen er eens uit gaan werken.:D

laat vooral limburg (NL) maar bij vlaanderen gaan horen... snel aub :D

Noord- en Zuid-Holland is meer dan genoeg. Utrecht mag er nog wel bij blijven.

Natuurlijk zijn brabanders en limburgers aardig. Die mensen chillen 'em kapot. Niemand werkt daar in dat luilekkerland. En de hardwerkende Randstad mensen maar stressen om de uitkeringen van die luie wannebe-Belgen te betalen.

Natuurlijk zijn brabanders en limburgers aardig. Die mensen chillen 'em kapot. Niemand werkt daar in dat luilekkerland. En de hardwerkende Randstad mensen maar stressen om de uitkeringen van die luie wannebe-Belgen te betalen.

Extreem rechtsen en criminelen kunnen we missen als kiespijn.

Terug
Naar boven