MuscleMeat

Brabant,Limburg en Vlaanderen annexeren?

Peiling Peiling Annexeren?

• Totaal stemmers
    43
  • Peiling gesloten .
Natuurlijk zijn brabanders en limburgers aardig. Die mensen chillen 'em kapot. Niemand werkt daar in dat luilekkerland.
Op welke cijfers baseer je je nu?

En de hardwerkende Randstad mensen maar stressen om de uitkeringen van
Uh? Volgens mij is er juist veel meer werkloosheid in de steden (hoog % vreemdelingen, landlopers, drugsverslaafden etc) of ben ik nu gek?

die luie wannebe-Belgen te betalen.
Ten eerste bestaan Belgen niet. Je hebt Vlamingen (harde werkers, vriendelijke en gastvrije mensen, beleeft, rustig, intelligent etc.) en je hebt Walen (meer werklozen, algemeen gesproken luier, iets minder intelligent, wat corrupter , maar ook wel meestal relaxed en vriendelijk (zolang je er Frans tegen spreekt!!).

Dus ff weten waarover je het hebt :)

Werkloosheid in percentage beroepsbevolking:

2505g1.gif

:o Blijkbaar kun je toch niet zo makkelijk generaliseren op basis van bevolkinssamenstelling..

Roep niet te hard, in het dorpje waar ik woon waren er in 2004 meer allochtonen op hoofden van de bevolking in % genomen dan in de grotere steden.

Dit klote dorpje stond op de 2e plek van Nederland.

Roep niet te hard, in het dorpje waar ik woon waren er in 2004 meer allochtonen op hoofden van de bevolking in % genomen dan in de grotere steden.

Dit klote dorpje stond op de 2e plek van Nederland.

Woonde jij nu in R of in T ? In T is het me in elk geval niet opgevallen, en in R ben ik eigenlijk al in jaren niet meer geweest. (jongen die ik van internet ken woont er toevallig net, en ookal is het een dorpje, het moet er wel een achterbuurt hebben ? :D)

join us :D

Ik vind het prima!

Ik ben een Belg dus ik bedank ;)

Afgelopen weekend ben ik met de vriendin er ff tussenuit geweest in Antwerpen. Een paar dingen vallen me dan weer meteen op: hoe ontzettend relaxed relaxed Belgen zijn en hoeveel onbeschofte Hollanders (ja, die randstad lui) met hun grote bek op 100dB asociaal lopen te doen. Ik schaam me er dan op dat moment voor dat ik een Nederlander ben. Wat ikzelf merk is dat er toch een bepaalde chemie tussen brabanders, limburgers en vlamingen bestaat.

Ik zou het dan ook helemaal niet erg vinden om Brabant en Limburg weer te verenigen met Vlaanderen om er een apart land van te maken. Dan kan Frankrijk mooi die maffe walloniërs hebben, en NL wordt dan wat kleiner. Maargoed, dan zijn ze ook lekker verlost van die zachte g die ze zo haten.

Het nieuwe land zal een passende naam krijgen en het is gezelligheid en gemoedelijkheid wat er de klok slaat. Eindelijk kunnen we dan eens in de lokale kroegen fatsoenlijk bier drinken, want die heineken, grolsch en wat voor bocht nog meer kan me gestolen worden.

Het geflame en gedoe heeft al jarenlang genoeg plaatsgevonden. Tijd voor de stemmen!

Goeie post! Ben zelf ook een limbo en ik kan het altijd goed vinden met die Belgen. Ook die vertalingen van woorden is geweldig. B.v. bij ons is het dealer en daar verdeler enz. Die vieren teminste ook carnaval .

Ik ben veur. :) :thumbup:

Werkloosheid in percentage beroepsbevolking:

http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/1E1F4C88-EB58-4E11-97AF-7DF66C15E8D5/0/2505g1.gif

:o Blijkbaar kun je toch niet zo makkelijk generaliseren op basis van bevolkinssamenstelling..
Ja ik ging daar vanuit omdat het in België zeker wél zo is. Maar blijkbaar is Nederland totaal niet te vergelijken met België op dat vlak. Ik ken jullie provincies niet zo goed, dus kan jij zeggen of in dat grafiekje het 'platteland' meer werkloosheid telt tegenover de steden?

No thkx.

ik kom uit brabant en wil dus niet bij belgie horen. Brabant land lijkt me dan wel weer leuk.

Waarom zouden wij willen annexeren met een stelletje kaaskoppen? :roflol:

Je hebt Vlamingen (harde werkers, vriendelijke en gastvrije mensen, beleeft, rustig, intelligent etc.) en je hebt Walen (meer werklozen, algemeen gesproken luier, iets minder intelligent, wat corrupter , maar ook wel meestal relaxed en vriendelijk (zolang je er Frans tegen spreekt!!).

Omg BigT :roflol:
Ik denk dat velen dit stuk niet zo 'objectief' zullen vinden :D

Je hebt Vlamingen (harde werkers, vriendelijke en gastvrije mensen, beleeft, rustig, intelligent etc.) en je hebt Walen (meer werklozen, algemeen gesproken luier, iets minder intelligent, wat corrupter , maar ook wel meestal relaxed en vriendelijk (zolang je er Frans tegen spreekt!!).
Omg BigT :roflol:
Ik denk dat velen dit stuk niet zo 'objectief' zullen vinden :D
Je moet ook altijd het positieve ervan zien he, niet meteen naar het negatieve kijken jonge :(

Ik woon sinds een paar maanden in Rotterdam nadat ik 18 jaren in het gemoedelijke limburg gewoond heb. Moet eerlijk zeggen dat de sfeer die hier hangt mij niet bevalt, in limburg is het gewoon een stuk "relaxter"..

Het uitgaan is in Limburg ook stukken beter, daar heb je tenminste amper emos, mocros en die roffe superdudes/sugababes.

Terug
Naar boven