Fitness Seller

Branch Warren updates topic

Aas does the trick

branch beliefs in no nonse and bad ass training

vraag me toch iedere keer af of ze wel een idee hebben wat ze doen, lijkt echt nergens op.
zwaar zal het wel zijn maar die uitvoering is zo belabberd dat ik echt geen idee heb hoe ze zo buff kunnen zijn

Zo belabberd dat ze op de Olympia hebben gestaan, AC titel, etc etc zal er toch iets goeds aan zijn toch? :)

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Tuurlijk niet!Trickster zei laatst nog dat het nauwelijks iets toevoegt.

Zo belabberd dat ze op de Olympia hebben gestaan, AC titel, etc etc zal er toch iets goeds aan zijn toch? :)

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Tuurlijk niet!Trickster zei laatst nog dat het nauwelijks iets toevoegt.

90% talent.

Getting prepared for my long flight to Germany for FIBO! Come and see me at the Official Gaspari Nutrition® and GASP booths Thur-Sun! My Isolator Fitness bag will be put to the test this weekend! - Branch Warren

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vraag me af of die gasten ook seminars doen, ziet eruit als zeer slordig trainen iets wat je een ander niet zou aanraden Het lijkt er wel op dat de snelheid en intensiteit hoog is alhoewel ik het nou niet ultra zwaar vind.

Benen mogen dan wel massief zijn, upper body is nog geen top 20 mr O waardig.

Wat een ongelooflijke k*tfysiek.

imo.

ben wel fan van hem, vind wel bruut fysiek knalhard niet van dat opgeblazen :)

ben wel fan van hem, vind wel bruut fysiek knalhard niet van dat opgeblazen :)

Maar BB zou toch om het esthetische moeten gaan...
Feit dat Warren nog steeds ifbb wedstrijden wint is onbegrijpelijk. Elke spiergroep is al eens gescheurd geweest, fysiek is volledig uit proportie.

Wel goeie conditioning steeds, ook chapeau voor zijn mindset.

Maar BB zou toch om het esthetische moeten gaan...
Feit dat Warren nog steeds ifbb wedstrijden wint is onbegrijpelijk. Elke spiergroep is al eens gescheurd geweest, fysiek is volledig uit proportie.

Wel goeie conditioning steeds, ook chapeau voor zijn mindset.

vind zijn hard heid precies alsof hij uit een rotsblok is gekapt, de laatste jaren is hij wel beetje minder vind ik
ook geen zwangersschaps buik zoals wolf of green

en zen hardcore no nonsens mentaliteit

voert alles uit als n clown joh

Wist niet dat Brand Warren nu een Gaspari atleet is (geworden)? Ook zijn buddy Johnie O Jackson is nu een ''mutant atleet'' (PVL).
Muscletech heeft nu Heath (nog)? Maar ook Phill heeft zijn eigen lijn inmiddels gelanceerd... Vraag me af wie er dan nog bij de Muscletech boat behoort tegenwoordig?

Heath is weg bij muscletech

Terug
Naar boven