AndroidHealthClinic

Brandon carter chest

spongebob123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
Hoi, ik heb al veel verschillende afgetrainde lichamen gezien, maar deze vind ik wel een van de beste. Vooral zijn chest ziet er goed uit. Ik vroeg me af hoe je deze chest krijgt want ik zie hier weinig van. Is dit echt natural te trainen? Wat vinden jullie?

Brandon_Carter-1.jpg

Nee sowieso niet naturel, waarschijnlijk 8 weken test op 500 mg.

Prima naturel te halen. Of hij dat naturel heeft gedaan, weet je nooit.

Kijk naar zijn recentere video's heb je meteen je antwoordt.
Sick chest dat wel..

makkelijk naturel behaalbaar in een 1 - 1,5 jaar tijd.

ps, hij is gewoon een ecto

Je kunt ervan uit gaan dat iedereen die geld verdient met zijn/haar fysiek aan de AAS zit of heeft gezeten :)

Verder heeft het ook te maken met je genen, hoe je aanhechtingen zitten etc.

Als je elke dag abs+biceps+borst traint....heb je over paar jaar dit ook.

Natty te behalen, duurt wel 4+ jaar met shit genetics. Misschien wel meer. Chest is wel insane vergeleken met de rest.

Genen. Of je nou gebruikt of niet. Als je een teringlelijk fysiek hebt en je neemt aas, dan heb je een groter en droger teringlelijk fysiek

• Topic Starter Topic Starter
oke dan post ik over 5 jaar en foto van mijn getrainde borst. Vind het ook een sick chest, in zijn filmpjes doet hij veel aan bartraining. Wat vinden jullie daarvan? Bij mij in de buurt zijn helaas geen bars, hebben jullie alternatieven?

Heeft goeie aanhechtingen waardoor het er beter uitziet.

Best haalbaar zonder aan de shit te gaan, al zul jij er op vergelijkbare stats niet zo uitzien. Z'n gezichtsuitdrukking doet overigens roids suggereren

herinner me hem nog van jaren geleden.. traint al een hele lange tijd.

Denk zelf wel dat hij natty is met goeie chest genetics. Denk dat vele niet zo'n chest zullen behalen natty.

Terug
Naar boven