MuscleMeat

Nieuws Braziliaanse agent schiet per ongeluk supporter dood

Toegesnelde agenten probeerden nog zijn leven te redden door met hun T-shirts het bloeden te stelpen. Het mocht echter niet meer baten. Bekijk hier onder een filmpje, gemaakt door een omstander.

Toegesnelde agenten probeerden nog zijn leven te redden? Dat is dan zeker bij een ander filmpje? Ik zie agenten eigenlijk bijzonder weinig doen...:mad:

Boom! headshot!

hij dacht dat hij zat te counterstike:P

Damn, niet echt fijn om te zien.

Maarja, je weet dat rellen gevaren met zich mee brengt. Een steen van een mede-hooligan op je hoofd kan ook dodelijk zijn.

had hij maar geen steentjes moeten gooien he

Damn, niet echt fijn om te zien.

Maarja, je weet dat rellen gevaren met zich mee brengt. Een steen van een mede-hooligan op je hoofd kan ook dodelijk zijn.

Je weet dat autorijden gevaren met zich meebrengen. Een verkeerde inschatting kan dodelijk zijn

Wat een tjappie loopt met een geladen pistool rond.

Maar ja in Brazilie hoeft deze agent niet bang te zijn daar mag je gewoon kinderen neerschieten in sloppenwijken en dan krijg je nog een mooi speldje van de burgemeester

het is idioot om met je geladen geweer te beginnen slaan

eerst Griekenland...nu Brazillië

Wat een tjappie loopt met een geladen pistool rond.

Maar ja in Brazilie hoeft deze agent niet bang te zijn daar mag je gewoon kinderen neerschieten in sloppenwijken en dan krijg je nog een mooi speldje van de burgemeester

:eek:

Tja wel een hele domme fout van die agent natuurlijk maar erg medelijden heb ik niet met herrieschoppers.

die agent was zeker ook een supporter maar van de tegen partij:o:p

die agent is ook een mogool, je gaat toch niet met een geladen gun slaan, daar heb je stokken voor desnoods gebruik je je vuisten

Man dit is ****ed up om te kijken :o domme agent sjonge wat een idioot. Hij gaat nu wel heel z'n leven zich rot voelen denk ik . Flikken als dat zijn gewoon een bende ongetrainde amateurs die cowboy wille spele

http://www.youtube.com/watch?v=bLI3KeTWrFs

Terug
Naar boven