XXL Nutrition

Breaking Bad (TV Serie)

supermario

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
214
Lengte
1m74
Massa
80kg
Iemand die deze serie volgt? Tot nu toe best een goede serie vind ik.

"Walter White is een leraar chemie. Zijn privéleven zorgt voor heel wat problemen. Naast familieperikelen zijn er ook nog gezondheidsproblemen voor Walter. De dokter heeft namelijk vastgesteld dat hij terminaal ziek is. Walter heeft longkanker en lijkt niet lang meer te leven. Om er voor te zorgen dat zijn gezin na zijn dood niet in een financiële put belandt, besluit Walter over te schakelen naar een leven als misdadiger. Met de hulp van Jesse, één van zijn studenten, maakt en verkoopt hij methamfetamines."

http://www.imdb.com/title/tt0903747/

:) Bekijk het eens zou ik zeggen.

Hmz, kan wel eens wat zijn misschien. Eerst nog ff 4 seizoenen The Wire doorspitten.

• Topic Starter Topic Starter
Seizoen 4 is begonnen :D

Als je deze nog niet kijkt...ben je gek :hornyna:

Not my kinda drug.

Ik hou van iets meer actie, fantasy, mysterie en geweld.

• Topic Starter Topic Starter
klik niet
als je dit leest ben je gek
tudududu super mario tudu du du duuduuduu tududududu tudududu

fuuuu.gif

Not my kinda drug.

Hoeveel afl. had je gekeken?

Laatst bewerkt:
of je kunt, jeweet, iets doen met je leven en niet hele dagen films zitten te kijken...

Wel aardig maar het mist die verslavingsfactor en cliffhangers zoals in The Shield en Dexter

ik vind het toch wel een zeer vette serie, al hoewel er soms afleveringen tussen zitten die zwaar boring zijn
zoals die aflevering dat ze een vlieg gaan vangen
,ik heb 3 seizoenen in een week gekeken,omdat ik meteen de eerste aflevering van seizoen 4 vandaag wilde kijken haha. kwam ik er trouwens eind seizoen 3 achter dat walt ,de vader Hal speelt in malcolm in the middle:P

Beste serie die op dit moment op televisie is, iedereen die dit niet kijkt moet beginnen imo :). Eerste serie die voor mij in de buurt komt van de kwaliteit van The Wire, en zo denkt de rest van de wereld er ook ongeveer over :).
Not my kinda drug.

Heb je het een kans gegeven? Breaking Bad heeft meer aktie en geweld dan de gemm goede serie heur.

Wel aardig maar het mist die verslavingsfactor en cliffhangers zoals in The Shield en Dexter

Ik wil niets wegnemen van The Shield of Dexter maar je kijkt met verkeerde verwachtingen naar de serie als je die 2 hoger inschat.

ik vind het toch wel een zeer vette serie, al hoewel er soms afleveringen tussen zitten die zwaar boring zijn
zoals die aflevering dat ze een vlieg gaan vangen
,ik heb 3 seizoenen in een week gekeken,omdat ik meteen de eerste aflevering van seizoen 4 vandaag wilde kijken haha. kwam ik er trouwens eind seizoen 3 achter dat walt ,de vader Hal speelt in malcolm in the middle:P

Die fly-episode had zijn functie enzo, maar veel mensen haten die episode. Enige vreemde episode samen met die waar ze gaan cooken in de desert, voor de rest is elke ep toch wel supervet.

Ik vind em goed, lekker donkere humor, vanaaf seizoen 4 starten... wat kunnen we doen anders zonder een nieuw seizoen van Dexter...:fuu:

Niemand die kijkt :o?

Beste serie van het moment

Die aflevering dat Gus de keel van Victor doorsneed, ik freakte zo he, sprong bijna uit men stoel :p

Laatste aflevering was best wel saai, er gebeurde niet zoveel. Ondanks dat vind ik het echt een super serie, zeker een van de beste.

Bump

Net begonnen met de serie. Zit nu op aflevering 5. Wel leuke serie tot nu toe, maar ik vind het nu twee afleveringen wel teveel drama. Hopen dat het een inleiding is en dat hij snel weer wat meth gaat maken.:)

S1?

Hij wordt steeds beter! Is echt een bazen serie

S1?

Hij wordt steeds beter! Is echt een bazen serie

S1 ja. Er werd al een jaar tegen me gezegd dat ik moest kijken, maar kwam er nooit van. Zit nu aflevering 6 te kijken en ze gaan nu echt beginnen. Ik ben benieuwd.

Weet je nog andere series die echt de moeite waard zijn? Dexter ben ik up-to-date en ik weet dat ik The Wire nog moet zien.

Even zoeken op tv series op dbb, genoeg topics over.

Rookie blue kan ermee door, dat draait als enige nu. Je hebt nog een hele goeie serie, over 2 gasten die het in amerika proberen te maken. Ben naam ff kwijt

Terug
Naar boven