XXL Nutrition

Breaking Bad (TV Serie)

sopranos gezien?

Hoe bruut was die sniper scene laatste ep :D?

Focus maar op deze serie, S1 is het minst van al met voorsprong, S2, 3 en 4 (tot nu toe) zijn vééééél beter.

• Topic Starter Topic Starter
Vraag me af of die serie "How to make it in America" nog verder gaat, het is al zo lang geleden dat ik S01 heb gezien.

edit: ja dus, 2 okt. weer.

Afl 10

Is zo SICK, was echt een bazen aflevering. Beste van dit seizoen, echt baas.

net begonnen aan seizoen 1, 3 episodes gezien elke epi duurt wel lang (1 uur) maar het is het zeker waard vind het echt een super serie ! D:

omg hoe vet is dat dat ze heel het kartel vermoorden

Net aflevering 11 gezien, zeker de moeite waard. Super vette aflevering

SPOILER seizoen 5 ep. 11

Ted is dood. sinaasappelen = dood, net zoals bij de Godfather
6SlaD.gif

Laatst bewerkt:
zet voortaan ff spoiler voor welk seizoen.

omg! nu begint het ech spannend te worden,nog 2 eps!

Het word echt godnondeju spannend!

Afl 12 was weer wederom baas. Denk dat afl 10 het beste was van dit seizoen (Tot nu toe) afl 11 was opzich wel nice. Enkel afl 12 was beter.

Afl 12 was vooral nadenken en complot theorien.

Mijn visie erover. AFL 12 Spoiler
Want wie heeft die knul nu vergiftigd.. en HOE? Of überhaupt niet en is hij gewoon ziek.

Mijn gokje:
Gus ging die auto niet in omdat hij dat kind niet vergiftigd heeft en hij realiseerde dat die vergiftiging een valstrik was toen jesse het hem vertelde.
True, dat denk ik ook.

Maar het kan nog alle kanten op met wie het gedaan heeft. Je kan ook stellen dat walt te bang was om überhaupt met gus vermoorden bezig te zijn (hell, hij had zich helemaal verschanst in z'n huis en scheet 7 kleuren stront).
Nee walt is daar niet te bang voor, hij heeft al keer iemand anders vermoord. Dat waren die 2 gangsters voor jessy, dan wil hij best Gus vermoorden voor zijn familie.

Heb nog 236526 meer theorieën maar je weet het niet. Briljante epi. Ook die fouilleerscene, je zag duidelijk dat die n*ger iets in z'n zak stopte (viel me al op) maar waren het die sigaretten of niet? En dan zou Gus ervan op de hoogte zijn dus handelen ze op eigen houtje? Viel mij niet op, net even 20x nagekeken. Je ziet inderdaad dat hij met zijn rechterhand iets in zijn eigen zak doet na het fouileren, je ziet alleen niet wat er in zijn rechterhand zit.

En dat ricine werkt toch pas na een paar dagen dus het was toch iets anders? Maar walt zat toen hij met z'n gun aan het draaien was op die tafel wel naar die plant te kijken. Dus bracht het hem toch op ideeën? Volgens mij werkt het een paar dagen, en niet pas na een paar dagen. Begint met een ziektebed was steeds verslechterd. Ik denk wel dat het ricin is.

Gus en Walter kan je afstrepen betreft Ricin. Ofc jessy ook, enige wie dan overblijft is dan saul, al vraag ik mij af wat zijn rol hierin is. Voor shitload aan money zal die het doen, maar dan is het in opdracht van en dan klopt onze eerdere theorie niet dat Gus het heeft gedaan.

Of het is geen ricin, en walter heeft het gedaan om jessy zover te krijgen dat hij hem wil vermoorden om hem zo om te draaien tegen gus. Lijkt mij aannemelijker.

Of het kind heeft het gewoon zelf gepakt stiekem om er 1 te proberen, ik dacht dit vanaf het begin. Lijkt mij ook vrij logisch.

Denk eerlijk dat het kind de sigaret stiekem zelf heeft gepakt. Denk dat niemand in het hele verhaal het zou kunnen of er überhaupt baat zou bij hebben. Enkel walter maar die vermoord geen kinderen denk ik.

Walt is denk ik eigenlijk best instaat om een kind te vermoorden. Hij heeft het vriendinnetje van Jessy ook al laten sterven he.

Walt is denk ik eigenlijk best instaat om een kind te vermoorden. Hij heeft het vriendinnetje van Jessy ook al laten sterven he.
Dat vriendinnetje was al zo goed als dood. Naast het feit dat ze een adolescent was en geen kind.

En dat was een junk, heel wat anders dan een onschuldig 10 jarig kind.

En dan dit nog:

Spoiler s4x12:
xgovs.jpg

Als dit waar is. Mind = blown.

Al zat ik er wel aan te denken inderdaad dat het geen ricin is. Al kan ik mij herinneren dat ricin wil in 1x werkt enkel het ziekte bed is paar dagen lang. Dan zou het geen wat hierboven staat niet kloppen.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 16:19 ----------

Waar heb je dat vandaan btw? Ben wel benieuwd hoe de rest er over denkt.

Terug
Naar boven