XXL Nutrition

Breezerslet in de rimboe noemt Dogon-stam "vieze stink zwarten"

Priscilla en Deveney, tja de namen zeggen al genoeg. White trash.

Een gewaagde statement Mr. W...

Jaha, ik praat niet met de rest mee, en ik ben uitermate onaangepast. Ik heb dat programma 1 keer gezien, en toen dacht ik gelijk, je zou dat je kinderen aandoen om met zulke primitieve irritante mensen te moeten omgaan, met het nodige gevaar voor de hygiene. Dus inderdaad het zijn stinkzwarten. En ik bedoel, als ik dan naar mijn dochter kijk: mijn schoonfamillie was al erg genoeg.

Nu jij weer!

Tsk! Dat zou ik mijn dochter dus nooit aandoen, beetje rondhuppelen in de rimboe tussen slecht ruikende en onhygienische mensen met donkere huidskleur. Dat meisje heeft er volgens mij niet om gevraagd, en zit er nu midden tussen. Ze heeft meer dan reden genoeg om daar kwaad over te zijn, en al is haar woordkeus ongelukkig, ze zijn zwart en ze stinken ook nog. Dus het zijn vieze stink zwarten.

Geen negerinnetjes van 13 jaar voor jou???

Jaha, ik praat niet met de rest mee, en ik ben uitermate onaangepast. Ik heb dat programma 1 keer gezien, en toen dacht ik gelijk, je zou dat je kinderen aandoen om met zulke primitieve irritante mensen te moeten omgaan, met het nodige gevaar voor de hygiene. Dus inderdaad het zijn stinkzwarten. En ik bedoel, als ik dan naar mijn dochter kijk: mijn schoonfamillie was al erg genoeg.

Nu jij weer!

Ik geloof niet dat je echt zo onaangepast bent en/of altijd zo'n uitgesproken mening over zaken hebt :o

Dit hele programma is dieptriest.. zet een groepje 'blanken' tussen een stel 'wilde afrikanen'.. En dan kunnen we allemaal keihard lachen om hoe raar/anders ze daar leven.

Dieptriest.

Groeten uit de Rimboe' is een leerzaam programma over andere culturen.
:roflol: :orly:

Tsja, ik denk niet dat er racistische motieve achter zitten. Maar het is natuurlijk belachelijk. Van die woonwagenkamp tokkies tussen mensen die ongeveer 2000 jaar achterlopen. En dan zijn ze ook nog eens zwart. Ja, dat kan natuurlijk helemaal niet.

Wat was het 15 jaar geleden toch makkelijk.
Een Turk was een Turk. Een Marokaan een Marokaan. Een n*ger een n*ger. Een Aziaat een chinees:D enz enz.

Nu is iedereen gelijk beledigd. Ik had toen een half Duitse kameraad. Dikke mik.
Als we ruzie hadden was ik een kaaskop en hij een mof. Een dag later speelde je weer samen.
Snap dat nooit zo hoor.

Ik zie het bijna nooit maar het is een fantastisch programma.

En de uitspraak is niet racistisch.

In België heet dat programma Toost Kannibaal, is wel lachen als ze die n*gers leren jumpen enzo.

ze heeft toch gelijk? ze zijn zwart en misschien stinken ze wel extreem erg. een zwarte zal ook stink blanke zeggen in een dergelijke situatie maar dan kan het ineens wel.. net als dat bericht over voetballer pfaff die een n*ger tuinman een zacht trapje gaf, wordt meteen op racisme gegooid

Alsof ze daar fris ruiken, komaan zeg. :roflol:

Wat een heisa weer om niets! Soms missen jullie nederlanders toch een beetje vlaamse nuchterheid.

Soort van pot en ketel verhaal dus eigenlijk.

In België heet dat programma Toost Kannibaal, is wel lachen als ze die n*gers leren jumpen enzo.

Sommige opmerkingen worden hier (NL) idd al snel weer overtrokken.
Zoals het programma bij jullie heet Toost Kannibaal zou denk hier al weer niet kunnen, want dan worden ze gelijk weer met kannibalen vergeleken en dat kan natuurlijk weer niet.

Priscilla en Deveney

Oh lord :roflol:

Waar maken mensen zich druk over joh, stelletje sukkels, gelijk heel NL weer in rep en roer. En het interesseerd niemand wat dat meisje zegt, maar mensen vinden het gewoon leuk om hier een heel probleem van te maken, en doen alsof ze zwaar op hun tenen gestampt zijn, maar eigenlijk zijn al die mensen gewoon zielige verveelde sensatiezoekers.

Teveel moeite om dat allemaal te gaan kijken...

Waar maken mensen zich druk over joh, stelletje sukkels, gelijk heel NL weer in rep en roer. En het interesseerd niemand wat dat meisje zegt, maar mensen vinden het gewoon leuk om hier een heel probleem van te maken, en doen alsof ze zwaar op hun tenen gestampt zijn, maar eigenlijk zijn al die mensen gewoon zielige verveelde sensatiezoekers.

hehehehe maar als een moslim een keer iets zegt... :rolleyes:

Mensen daar kunnen stinken....dat is vies En het klopt dat ze zwart zijn.Dit noem ik dus geen discriminatie maar een feit.Een blanke die uitgescholden werd voor vieze stink blanke zou ook het internet of nieuws halen ?

Laat me niet lachen !

Terug
Naar boven