FLX
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
*duistere viool melodie speelt op de achtergrond*

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tsk! Dat zou ik mijn dochter dus nooit aandoen, beetje rondhuppelen in de rimboe tussen slecht ruikende en onhygienische mensen met donkere huidskleur. Dat meisje heeft er volgens mij niet om gevraagd, en zit er nu midden tussen. Ze heeft meer dan reden genoeg om daar kwaad over te zijn, en al is haar woordkeus ongelukkig, ze zijn zwart en ze stinken ook nog. Dus het zijn vieze stink zwarten.

Jaha, ik praat niet met de rest mee, en ik ben uitermate onaangepast. Ik heb dat programma 1 keer gezien, en toen dacht ik gelijk, je zou dat je kinderen aandoen om met zulke primitieve irritante mensen te moeten omgaan, met het nodige gevaar voor de hygiene. Dus inderdaad het zijn stinkzwarten. En ik bedoel, als ik dan naar mijn dochter kijk: mijn schoonfamillie was al erg genoeg.
Nu jij weer!

Groeten uit de Rimboe' is een leerzaam programma over andere culturen.

enz enz.Alsof ze daar fris ruiken, komaan zeg.
Wat een heisa weer om niets! Soms missen jullie nederlanders toch een beetje vlaamse nuchterheid.
In België heet dat programma Toost Kannibaal, is wel lachen als ze die n*gers leren jumpen enzo.
Waar maken mensen zich druk over joh, stelletje sukkels, gelijk heel NL weer in rep en roer. En het interesseerd niemand wat dat meisje zegt, maar mensen vinden het gewoon leuk om hier een heel probleem van te maken, en doen alsof ze zwaar op hun tenen gestampt zijn, maar eigenlijk zijn al die mensen gewoon zielige verveelde sensatiezoekers.