XXL Nutrition

Breezersletjes handleiding

Geweldig. :)
+1

Zorg dat je MSN naam aansluit bij de belevingswereld van je slachtoffer, gebruik eventueel breezahtaal of zoveel smileys dat je spontaan epilepsie krijgt.
als ze beginnen met 'Ick find jouw vet lekkurh' dan weet je dat je geramd zit

:roflol:

whahaha:P iedereen hier surft meteen naar superdudes op zo`n profiel aan te maken en te beginne met pimpen :roflol:

Zonde van m'n tijd om hier de links bij te zoeken :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha te meesterlijk!!:D

Bedankt voor de KaRm4!

Laatst bewerkt:
Chloroform
Dit goedje laat iemand, mits hij/zij het inademt, buiten bewustzijn raken.
Zorg dus dat jullie alleen zijn, achtervolg haar of breng haar naar huis. Vervolgens doe je wat je moet doen, en dump je haar.
Let op: zorg dat er geen DNA sporen of vingerafdrukken achterblijven. Als je dit onmogelijk acht, bedreig je haar en geef je haar een paar flinke hoeken. Meestal zijn ze hier wel gevoelig voor.

GHB (Gamma-HydroxyButyrate)
Een geweldig middel, al zeg ik het zelf. GHB is in verschillende vormen te verkrijgen. Ik prefereer de poedervorm, voor het gebruiksgemak.
De voordelen van GHB zijn, dat het geur- en smaakloos is. Na even goed schudden zal je het in een drankje niet meer opmerken.
Bied de desbetreffende breezah een drankje aan, gooi de GHB erin, and watch the magic. Het meisje zal onwel worden, en zich niet meer bewust zijn de buitenwereld. Neem haar vervolgens mee onder het motto van 'Ik breng je wel veilig thuis'.
En, je snapt het wel. Met een beetje geluk weet ze de volgende dag van niks
.

:roflol: :roflol:

Maar die truc gebruik ik al jaren ...

:grinny:

:roflol: Tof hahaha

Ik ben een lelijke mongeaul, wat nu?
Photoshop, rare camera posities, belicht je positieve kanten. Laat de foto's ook lekker vaag een klein.
Eventueel kun je nog rigoureuze maatregelen nemen, zoals naar de sportschool gaan etc

Echt.. :roflol:

****in lol

Zorg dat je MSN naam aansluit bij de belevingswereld van je slachtoffer, gebruik eventueel breezahtaal of zoveel smileys dat je spontaan epilepsie krijgt.
als ze beginnen met 'Ick find jouw vet lekkurh' dan weet je dat je geramd zit

Die is indd goed :D

Vanaf het GHB gedeelte vond ik het een beetje te ver gaan eigenlijk.

Hercules the playah :roflol:

haha machtig mooi dit!

Wanneer begon de 2e wereld oorlog: Tezzzz hoe moet ik dat wetuh!

Vanaf het ghb is het idd wel dikke bullshit, vanaf daar is het meer een handboek voor "loverboy's"

haha lol een handleiding voor een beginnende pimp:D

hahah zalig ! karma coming up !

Terug
Naar boven