Fitness Seller

Breezersletjes handleiding

:roflol:

die kerels met schoenblink op hun gezicht :headbang:

Prachtig!! kom niet meer bij!!:O:O

Welcome to 2004

heeft iemand eigenlijk deze manier al geprobeerd? :D na het lezen van dit topic?

dalijk komt het superdudes topic weer tot leven..

Al eens gepost hier op DBB, maar blijft wel leuk :)

En als je eenmaal zo'n 'Superdudes' profiel hebt aangemaakt hoor je er écht bij! Kijk maar naar deze PimPs, AnGeLs etc.
http://forum.fok.nl/topic/1120383

:popcorn:

OMG!! hebben deze de tanning van een BB-er gejat :eek:

kankerkidsjz9.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha te meesterlijk!!:D

Bedankt voor de KaRm4!
Hmm nu kom ik me toch op een idee.
We kunnen dit dus ff allemaal gaan doen, dan kijken hoeveel vette screenshots we kunnen krijgen. Moeten we wel ff thread daarvoor aanmaken natuurlijk. Ben wel benieuwd wie er goed in is en wie niet:cool::D

Dit is echt LOL heb het vroeger zelf soms exact zo gedaan ..(jah als men zich verveelt) wel straf dat die handleiding perfect overeen komt :D
een ding kan ik je zeggen het werkt echt dus in feite zou je het merendeel van de post serieus kunnen nemen ..hhe

Hmm nu kom ik me toch op een idee.
We kunnen dit dus ff allemaal gaan doen, dan kijken hoeveel vette screenshots we kunnen krijgen. Moeten we wel ff thread daarvoor aanmaken natuurlijk. Ben wel benieuwd wie er goed in is en wie niet:cool::D
+1

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar slecht doen ze het niet bij de vrouwen. Ze zijn lelijk, metroseksueelen ecto.... maar ze nken wel.
Dus voor zo'n randdebielen toch nog een beetje respect.

Terug
Naar boven