MuscleMeat

Brein komt bij u thuis dit voorjaar

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
De internetaanbieders Planet, Tiscali, Wanadoo en @Home gaan vorderingen van Stichting Brein doorsturen naar klanten.
Brein heeft namelijk wel e-mailadressen en ip-nummers van illegale downloaders/uploaders, maar geen thuisadres. De internetproviders treden op als tussenpersoon en sturen de Breinbrieven naar het thuisadres van hun klant.

In de dreigbrief staat dat het downloaden en aanbieden van mp3's en films moet stoppen, op straffe van een dwangsom en schadevergoeding. Dat de providers opeens toegeven en brieven naar klanten sturen als alleen een ip-adres bekend is, is iets nieuws. Het voordeel: als providers één keer iets doorsturen, kunnen ze de volgende keren ook niet weigeren. Verwacht dus een toenemende administratieve lastendruk als gevolg van clubjes die u van alles willen medelen.

(GeensT)

Ik had het eigenlijk al veel eerder verwacht, maar dan in de vorm van informatie doorgeven aan stichting brein, zodat zij zelf op de stoep kunnen staan.

Ze kunnen mij niets maken. Want wat kan ik er nou aan doen dat mijn buurman (of iemand anders) via mijn draadloze router het internet op kan. Moet ik die dan beveiligen ofzo? Ik weet niet hoe dat moet.

1 woord : nieuwsgroepen !

waarom zou iemand ander seen 8mbit of hoger verbinding nodig hebben? :s
de hypocrisie :rolleyes:

Met de digitale videocamera zelf opgenomen films van de kleinkinderen naar opa en oma sturen...

Homo's van @Home adverteren er zelf mee op tv.

Onbeperkt films downloaden, dat kan nu met @Home.

Stelletje huichelaars.

Er staat dus ook 'downloaden', iets waar Brein voor films en muziek juist niet tegen optreed. Brein komt in actie tegen het uploaden, vooral P2P dus. Het is namelijk veel lastiger te achterhalen waar nieuwsgroepbestanden vandaan komen. Zeker omdat een hoop nieuwsservers het mogelijk maken om anoniem up te loaden, je ip-adres wordt dus niet meegestuurd. Daarom nogmaals, verlaat alle P2P zooi en ga over op nieuwsgroepen. P2P is achterhaald.

Ben ik ff blij dat ik chello heb.

wat een loze praat van die teringleiers :rolleyes: . Ik weet nou echt niet meer wat nu wel en niet mag. Net zoals hiervoor al wordt gezegd: Download films en games onbeperkt online of dat soort onzin van een provider. Is het niet gek dat mensen in de war raken ???

Terug
Naar boven