Fitness Seller

Bridge ja of nee?

BOJ

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m99
Massa
110kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal,

Stel ik doe een kuur van 14 weken.
1-14 test-e
1-14 mast-e
1-12 bold
1-15 hcg
17-18 nolva

Kan ik dan beter dit doen. (optie 1)

19-32 niets

33-41 test-p
33-41 mast-p
33-41 t3
41-44 nolva

Of dit dit doen. (optie 2)

bold nog iets langer doortrekken.
Bridgen met een paar weekjes test-e
en dan de test-p etc.. inzetten.

en dan de vraag erbij.
- wat is het slechtste?

Kuur 1 zou ik sowieso 16w bold gaan, ipv bold eruit te halen w12.

Wat slechter is van optie 1 of 2 gaat niemand je een onderbouwd antwoord op kunnen geven verwacht ik.

Verder staan je doelen er niet bij, dus is het onmogelijk om je gericht advies te geven.

Kuur 1 zou ik sowieso 16w bold gaan, ipv bold eruit te halen w12.

Wat slechter is van optie 1 of 2 gaat niemand je een onderbouwd antwoord op kunnen geven verwacht ik.

Verder staan je doelen er niet bij, dus is het onmogelijk om je gericht advies te geven.

Dat 16 weken verhaal van bold is elkaar nalullen on fora, uit ervaring weet ik test 750/bold 800 10 weken dat supergoed werkt

Dat 16 weken verhaal van bold is elkaar nalullen on fora, uit ervaring weet ik test 750/bold 800 10 weken dat supergoed werkt

Ik zeg ook niet dat het niet werkt op 10 weken. Ik zie alleen niet in waarom je deze eerder zou stoppen dan de overige gear. Verder ben ik van mening dat je meer uit bold kunt halen door de cycle wat langer te maken.

Ik zeg ook niet dat het niet werkt op 10 weken. Ik zie alleen niet in waarom je deze eerder zou stoppen dan de overige gear. Verder ben ik van mening dat je meer uit bold kunt halen door de cycle wat langer te maken.

Ik weet niet hoe iedereen komt op bold min 16 weken, is echte lulkoek. Na week of 8 zijn de grootse gains al behaald, beter pct dan ff rust en weer opnieuw cyclen

Ik weet niet hoe iedereen komt op bold min 16 weken, is echte lulkoek. Na week of 8 zijn de grootse gains al behaald, beter pct dan ff rust en weer opnieuw cyclen

Ik zeg nergens dat je bold MINIMAAL op 16w moet doen.. Leer eens begrijpend lezen knurft :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg nergens dat je bold MINIMAAL op 16w moet doen.. Leer eens begrijpend lezen knurft :rolleyes:

Heren.. mijn vraag is gewoon in een tijd bestek van de bovenstaande weken.. wat het beste is.
advies over gains etc hoef ik niet.

Ze zeggen normaal tijd on+nakuur = tijd off.
Maar zoals jullie zien haal ik dat boven niet.. (dus vandaar dat ik denk aan een bridge)

Je geeft zelf het antwoord al, bridge lijkt me verstandiger dan een te korte nakuur.

Ik wel

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Als je off wilt gaan moet je wel op zen minst goed nakuren, als je daar geen tijd voor hebt kan je beter een bridge pakken, plus dat je je gains behoudt. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik wel

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Als je off wilt gaan moet je wel op zen minst goed nakuren, als je daar geen tijd voor hebt kan je beter een bridge pakken, plus dat je je gains behoudt. ;)

En dat je erna een half jaar Off gaat??

Terug
Naar boven